Apple Phone Iphone 15

Topic gelezen en 19/20 kiezen voor de PRO versie. Waarom eigenlijk?

Bij mij is het simpel: batterij en meer power. Ik verslijt men iphones tot ze beginnen te haperen. Vind het absurd om elk jaar of elke 2 jaar te upgraden. Ik gebruik die intensief voor werk dus ik wil zo lang mogelijk dat hij responsief blijft aanvoelen met maximale batterij.
Men 11 Pro batterij houdt het niet meer vol tijdens de werkdag en ik begin echt random crashes te krijgen van apps, heel erg vreemd.
Men 11 Pro is wel de eerste waar niet de speaker of de microfoon het is begeeft. Ik vond de ontvangst en wifi snelheid ook precies steeds trager worden. Soms echt heel slechte connectiviteit. Lijkt me heel erg vreemd maar begon er me dusdanig aan te ergeren dat ik toch de nieuwe aangekocht heb.

Camera is een plus, zeker met kindje op komst aangezien ik nooit een fotocamera meesleur.
 
Topic gelezen en 19/20 kiezen voor de PRO versie. Waarom eigenlijk?

Dit is mijn eerste Pro.

Heb al gehad: 4, 5C, SE (2016), 12 mini en nu dus de 15 Pro.
Beste verbetering die ik al gehad heb. Vooral qua camera.
Hoop met deze minstens 4 jaar verder te kunnen.

Qua formaat had ik wel liever de 12 mini. Of nog liever de SE.
 
Van de hitte problemen heb ik eigenlijk niets last van. Natuurlijk staat er hier veel uit qua meldingen (alleen noodzakelijk), op achtergrond verversen UIT (alles werkt eigenlijk perfect), locatie alleen als app het nodig heeft. Opladen via kabel.

Op batterij vlak zit ik idem gelijk aan de 14 Pro (rond de 70% 's avonds). Tijdens het werk zet ik die zelf op batterijspaarstand

Instagram sluit ik als ik het niet nodig heb
 
Ik heb ook een 15 pro besteld via Telenet en enkel een mailtje gehad met bestellingsdetails en een datum: vanaf 27/10/2023...
 
Mijn Pro max is binnen.

Ben aangenaam verrast. Ik twijfelde al jaren voor terug naar een max te gaan, maar vond het vaak te groot en te zwaar als ik 1 vast hield van anderen.

Maar de 15 pro max is echt wel een pak lichter dan andere modellen en slechts een 10-tal gram zwaarder dan de 14 Pro, dus ben zeer aangenaam verrast, ligt heel goed in de hand.
 
Die iphone bij telenet besteld met 100 euro korting. Nog niks geleverd maar nu sturen ze me wel een mail met de vraag om de overige 100 euro te betalen? WTF? nog iemand?
 
Die iphone bij telenet besteld met 100 euro korting. Nog niks geleverd maar nu sturen ze me wel een mail met de vraag om de overige 100 euro te betalen? WTF? nog iemand?
Ik heb de Iphone 15 plus bij Telenet besteld. Ook nog niks geleverd maar zo'n mail om de overige 100 euro te betalen heb ik niet gehad. Ben je na de bestelling van Telenet weg gegaan?
 
Ik heb de Iphone 15 plus bij Telenet besteld. Ook nog niks geleverd maar zo'n mail om de overige 100 euro te betalen heb ik niet gehad. Ben je na de bestelling van Telenet weg gegaan?
Nee hoor nog steeds gewoon klant. De klantendienst snapt het zelf ook al niet meer. Op dit punt zou ik gewoon liever mijn geld terug krijgen en elders bestellen… maar dat krijg ik ook niet gedaan.
4 jaar geleden daar ook mijn iPhone 11 gekocht en geen last gehad toen maar nu 😬
 
Vorig jaar was er enige communicatie. Toen 2x een mailtje gekregen dat er een vertraging was en na een maand had ik mijn 14 pro.
Nu is er al een dikke maand gepasseerd en nog niks gehoord.
Zou eigenlijk willen annuleren, maar zelfs dat gaat niet...
 
Vanmiddag maar eens contact opgenomen met Telenet. Eerder vonden ze mijn order nummer niet... Na mijn klantennummer voor de 2e keer te bevestigen kreeg ik onderstaand antwoord:

Dank je wel. In je Mijn Telenet vind ik dit inderdaad terug. Ik heb het voor je nagekeken en jouw nieuwe toestel staat klaar in ons systeem om naar jou verzonden te worden. Wanneer deze precies verzonden zal worden, kan ik je helaas niet zeggen. Het is momenteel enorm druk op deze dienst, waardoor de leveringen later geleverd worden dan verwacht. Onze excuses hiervoor. Als we het toestel naar jou verzonden hebben, ontvang je van ons een Track&Trace. Zo kan je de levering volgen. Hou dus zeker je mailbox goed in het oog. Als je nog verdere vragen hebt, stel ze gerust. Silvy

Ik vroeg dan nog even of dit om enkele dagen of nog een maand gaat, maar dat kon ze niet antwoorden. Nu krijg ik 30min geleden mail van PostNL dat ik een pakje van Telenet mag verwachten...

Bon, inmiddels ben ik van gedacht veranderd en ik zou liever wat upgrades aan mijn PC doen i.p.v. mijn 14 Pro voor een 15 Pro in te wisselen.
Ik heb de iPhone 15 Pro 128GB in Naturel Titanium besteld. Als er iemand interesse heeft om hem over te nemen in gesealde doos, mag je altijd een berichtje sturen. Ik gok dat hij eind deze week zal aankomen.
 
Ik wil me ook een 15 pro aanschaffen maar op de gangbare plaatsen (Bol, Coolblue, Mediamarkt etc.) is die precies wel uitverkocht meestal. Iemand enig idee wanneer die mogelijks terug een beetje voorradig gaan zijn?
 
Ik wil me ook een 15 pro aanschaffen maar op de gangbare plaatsen (Bol, Coolblue, Mediamarkt etc.) is die precies wel uitverkocht meestal. Iemand enig idee wanneer die mogelijks terug een beetje voorradig gaan zijn?
via de apple website kan je een schatting krijgen van wanneer die geleverd worden.
En anders contact leggen met de persoon boven u.
 
Net eens een telefoontje gedaan naar de klantendienst. Half uur in wacht en legt gewoon op. Nog maar eens gebeld. Zegt de persoon aan de lijn kei droog dat mijn toestel al geleverd is op 28 september. Ik heb 28 september besteld rond 23u ‘s avonds. Dus ik krijg mijn toestel binnen nog voor ik het bestelde, dat is pas service. Dit is echt te gek voor woorden. Zo kan ik nog lang wachten op mijn toestel als het bij hun al als geleverd staat. Vandaag bestellen, gisteren geleverd. Hilarisch. Ze gaan het intern onderzoeken maar kunnen niet zeggen wanneer ik meer weet. Dit was echt de laatste keer. Ik betaal volgende keer gewoon de volle pot bij een Apple of Bol want de service daar is me die 150€ wel waard. Wat een gedoe.
 
Madam haar gsm was plat en hadden geen usb verloop voor de stekker, enkel een USB C - lightningkabel.

Tot opeens mijn euro viel... Beide iPhone's met elkaar verbonden en die van haar laade op via de mijne :cool:
 
Voor wie niet wil wachten, ik ben van gedacht veranderd en verkoop mijn iPhone 15 Pro die vandaag eindelijk geleverd werd.
 
Ik had bij coolblue ook aangegeven een melding te willen krijgen voor de naturel iphone 15pro 128GB maar dat blijft inderdaad uit.
Ale ik ga nog niet upgraden voorlopig maar het verbaast mij wel dat ze daar toch niet meteen nieuwe krijgen.
 
Gisteren eens via de Telenet Whatsapp chat gevraagd of ze al een leverdatum hebben voor m'n bestelde iPhone:

"Bedankt voor de informatie. Ik zie dat er iets misloopt met jouw bestelling. Maak je maar geen zorgen, ik heb hiervoor een dossier opgemaakt naar een achterliggende dienst. Zij zullen ervoor zorgen dat dit in orde komt. Van zodra je dossier is verwerkt zal je hier een SMS van ontvangen."

:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Echt rare dingen bij Telenet. Ik vroeg ook eens na de status toen ik al een maand was aan het wachten en opeens krijg ik 2-3h later een mailtje dat mijn bestelling verzonden is. De volgende dag stond PostNL hier met de iPhone.
 
Terug
Bovenaan