Apple Phone Iphone 15

Er loopt precies nogal veel mis bij Telenet. Nul communicatie. Zie op de website van Apple dat de leveringen wat vervroegd zijn dus dat is positief. Kan toch niet dat een bedrijf zoals Telenet niet aan voorraad komt dan. Het zijn er maar enkele online waarvan ik lees dat ze hun toestel hebben ontvangen. Dat weten we dan ook weer voor volgende keer.
 
Ze weten het inderdaad zelf niet. Ik had ook nog geïnformeerd achter levertijd toen ik toch al aan de telefoon hing om te klagen over hun bijkomende factuur. Toen zeiden ze 9 november.
Uiteindelijk vorige week mailtje gekregen van PostNL en de dag erna lag de iPhone in de brievenbus.
Ik heb wel de gewone iPhone besteld en niet de pro.
 
Ik heb ook een iPhone 15 besteld via Telenet. Ik dacht MorGo7h zijn theorie eens uit te testen gisteren, maar ik kreeg te horen dat de leveringen zijn uitgesteld tot december, samen met excuses dat veel mensen dat maitlje niet gehad hebben.

Vandaag heb ik een mailtje gekregen van PostNL dat Telenet iets gaat leveren, dus even bellen om de status te weten te komen lijkt wel degelijk te werken. En het verhaal wat ik kreeg aan de telefoon sloeg dus nergens op blijkbaar.
 
Gisteren dan ook maar eens gebeld naar de klantendienst van Telenet voor een leverdatum van mn 15pro…
Eerst een norse Nederlandse aan de lijn die niks kon vertellen en van niks wist, volgens haar wist niemand binnen Telenet van iets.. na aandringen en stem wat verheffen heeft ze me doorgeschakeld.

Kom uit bij een Franstalige die in gebrekkig Nederlands me weer ging doorschakelen.. lijn afgebroken.

Ik bel terug en kies nu op het bandje voor ‘Telenet diensten toevoegen’, direct een vriendelijke Kelly aan de lijn die luisterde en een mail stuurde naar de achterliggende dienst ‘verzendingen’ om mij up te daten.. meer kon ze niet doen.

Wordt vervolgd…
 
Kreeg net weer een berichtje. Ze zouden graag een exacte leverdatum geven maar helaas gaat dat niet. De eerstvolgende leverdatum is 9/11. Deze datum staat ook in mijn mail dus hopelijk zit ik erbij maar er zijn nog mensen die vroeger besteld hebben dus deze moeten ook nog aan de beurt komen. Hoop deze toch deze maand in ontvangst te nemen maar ben er niet gerust in.
 
Ik kreeg net berichtje dat m'n vraag behandeld werd, verder geen info in...
5min later een mailtje:

"Uw bestelling is helaas geannuleerd, omdat er momenteel geen voorraad is. U krijgt zo snel mogelijk uw geld teuggestort op het rekeningnummer waar u mee heeft betaald. "

Dat is toch om zot van te worden
 
Ik heb ook een iPhone 15 besteld via Telenet. Ik dacht MorGo7h zijn theorie eens uit te testen gisteren, maar ik kreeg te horen dat de leveringen zijn uitgesteld tot december, samen met excuses dat veel mensen dat maitlje niet gehad hebben.

Vandaag heb ik een mailtje gekregen van PostNL dat Telenet iets gaat leveren, dus even bellen om de status te weten te komen lijkt wel degelijk te werken. En het verhaal wat ik kreeg aan de telefoon sloeg dus nergens op blijkbaar.
En inmiddels iets ontvangen?
Ik kreeg net berichtje dat m'n vraag behandeld werd, verder geen info in...
5min later een mailtje:

"Uw bestelling is helaas geannuleerd, omdat er momenteel geen voorraad is. U krijgt zo snel mogelijk uw geld teuggestort op het rekeningnummer waar u mee heeft betaald. "

Dat is toch om zot van te worden
Amai... Niet te geloven. Wat een boeltje daar.
Vorig jaar kreeg ik netjes elke week een geautomatiseerde status update. Bizar dat ze nu zoveel problemen hebben. En deze release lijkt me nu toch niet zo mega populair?
 
En inmiddels iets ontvangen?
Yep, donderdag stond de koerier hier. Precies nog een geluk mee gehad als hij bij anderen gecancelled wordt.

Ze hebben mij overigens nog een mail gestuurd dat er iets mis gegaan was met de betaling, maar het geld is wel van mijn rekening gegaan. Misschien moet ik daar ook maar eens achteraan vooraleer ze herinneringen gaan sturen.
 
Ik kreeg net berichtje dat m'n vraag behandeld werd, verder geen info in...
5min later een mailtje:

"Uw bestelling is helaas geannuleerd, omdat er momenteel geen voorraad is. U krijgt zo snel mogelijk uw geld teuggestort op het rekeningnummer waar u mee heeft betaald. "

Dat is toch om zot van te worden
Wanneer had jij je pre order gedaan? Dit is echt schandalig. Wanneer je zelf wil annuleren gaat het amper maar langs hun kant wel. Dan kunnen ze dit toch vermelden op de website in plaats van eerst het geld te innen wetende dat ze toch niet kunnen leveren. Over de batch van 9 november blijft het ook maar stil. Ondertussen zie je dat andere winkels wel voorraad binnen krijgen.
 
Ik had 15/09 mn bestelling geplaatst.
Telenet in dit geval echt wel 0,0 communicatie, niet te geloven.
Ze vragen zelfs niet of ik wil wachten ofzo, gewoon eenzijdig annuleren.
Hopelijk snel geld terug, dan koop ik hem wel via Apple… korting is me de zever niet meer waard.
 
Ik had 15/09 mn bestelling geplaatst.
Telenet in dit geval echt wel 0,0 communicatie, niet te geloven.
Ze vragen zelfs niet of ik wil wachten ofzo, gewoon eenzijdig annuleren.
Hopelijk snel geld terug, dan koop ik hem wel via Apple… korting is me de zever niet meer waard.
Toch bizar allemaal. Op 23 september heeft op netweters iemand besteld en vandaag geleverd. Jij bestelde vroeger en die van jou annuleren ze dan. Lees ook net dat ze precies hun toestellen houden voor de telenet winkels. Iemand is daar vorige week langs geweest en kon er zo eentje meenemen. Je krijgt dan wel de korting niet. Zullen ze wel bewust doen om toch de volle pot te kunnen krijgen. En wij maar wachten op iets van nieuws..
 
Hier blijkbaar ook problemen. Heb via mijn Telenet business account besteld op 16/10. Betaling uitgevoerd via de webshop. Krijg ik vandaag een mail dat er iets mis gegaan is met de betaling en een herinnering om opnieuw te betalen. Via telefoon gewoon de opdracht gekregen om een mail te sturen met het betaalbewijs/factuur. Ongelooflijk toch dat er zoveel lijkt mis te gaan.
 
Ik heb ondertussen m'n geld teruggehad en gisteren via de Apple site besteld, morgen al in huis...

M'n vrouw gaat veranderen van werk binnen 2 weken en moet een nieuwe gsm kopen, dus er nog eens op gewaagd en een 15 pink besteld via Telenet, ben eens benieuwd hoe het nu zal lopen...
 
Suprise suprise. Geen track and trace ontvangen. Nogmaals telefonisch contact gehad en ze kunnen niet zeggen wanneer ik mijn tracker kan verwachten. Zitten dus gewoon de boel bij elkaar te liegen.
 
Suprise suprise. Geen track and trace ontvangen. Nogmaals telefonisch contact gehad en ze kunnen niet zeggen wanneer ik mijn tracker kan verwachten. Zitten dus gewoon de boel bij elkaar te liegen.

Heb zelfde ervaringen met telenet shop, maanden niet geweten waar de gsm was en geen enkele dienst wist het. Heb dan uiteindelijk geld teruggehad , die gsm was nooit verzonden.
 
Ik heb ook op 2/10 de Iphone 15 plus via de webshop besteld en betaald. Tot op heden ook nog niks ontvangen(track en trace). Al een paar keer gebeld maar overal weten ze van niks.... We gaan een mailtje zenden vanaf we meer weten of wanneer we die zouden verzenden. We gaan binnen een paar dagen een track en trace sturen. Heb het al allemaal gehoord... Morgen nog eens bellen om te vragen hoe het zit. Ben het ook grondig beu aan het komen van te wachten.
 
Terug
Bovenaan