Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dan een keuze natuurlijk. Ik had dan misschien eerst al gekocht bij Suitsupply, dan had ge dat ook al uitgespaard. Maar goed, ieder zijn ding he. Wij hebben wel meerdere trouwen en ik wissel tussen mijn kostuum als getuige (Suitsupply) en dat van de trouw. Zijn ook de enige 2 die ik heb.Denk dat ik in totaal naar 2 trouws zijn geweest.
ben op 18 jarige naar een trouw geweest, 26 jaar, en mijn eigen trouw.
Dat betekent dat ik al 10 jaar met hetzelfde kostuum zou rondlopen. Binnenkort moet ik naar de trouw van mijn beste maat gaan en ben ik zijn beste get. Dus dat zal iets bij suitsupply worden.
Ik vond dat ook moeilijk en eigenlijk wouden we "QOTSA - Make it wit chu", maar dan moet je al wat kunnen dansen imo, omdat daar wel wat tempo inzit. Dus nu hadden we "Arctic Monkeys - I wanna be yours" (wat een vrij kort nummer isIemand toevallig nog tips voor de openingsdans? We willen die wel doen, maar eigenlijk niet te lang, en liefst daarna ook zoveel mogelijk volk op de dansvloer krijgen.![]()
) en daarna QOTSA waarbij gevraagd werd aan iedereen om mee te doen. Was eigenlijk zeer geslaagd.Wij deden een mashup en op het einde kwamen de mensen van de vrijgezellen meedoen, dan heb je meteen wat volk op de dansvloer.Iemand toevallig nog tips voor de openingsdans? We willen die wel doen, maar eigenlijk niet te lang, en liefst daarna ook zoveel mogelijk volk op de dansvloer krijgen.![]()
Een klassieke vermenigvuldiging gaat er zéker niet komen!Wij deden een mashup en op het einde kwamen de mensen van de vrijgezellen meedoen, dan heb je meteen wat volk op de dansvloer.
Een klassieke vermenigvuldiging zagen we niet zitten omdat het zo afgezaagd en cliché is.

Hier was het Jack Johnson - Do You RememberIemand toevallig nog tips voor de openingsdans? We willen die wel doen, maar eigenlijk niet te lang, en liefst daarna ook zoveel mogelijk volk op de dansvloer krijgen.![]()

Dat was ook een vereiste, open staan voor verzoekjes. Zelf ook al een paar liedjes doorgegeven die ik absoluut wou horen. Onze DJ was echt top. Was echt een feestje van begin tot het einde. Ook niet te lang blijven eten/dessert kan helpen. Ook al eens een trouw meegemaakt waar het zolang duurde, dat het feest nooit op gang is geraakt. Dat is echt zonde.Bij ons heeft het veel geholpen dat de DJ open stond voor verzoekjes. Zo heeft hij jong volk mee gekregen door in te gaan op een dikke technoplaat, maar dan later ook Vlaamse meezingers.
Het duurt soms inderdaad té lang voor de openingsdans aanvangt. Allemaal goed en wel als je aan een toffe tafel zit met allemaal vrienden, maar als je niet zoveel volk kent kan het wel eens vervelen (al weet ik uit ervaring dat het ook aan jezelf ligt: kan je vlot praten met onbekenden of niet?). Ik heb liever om 22u al een openingsdans dan pas tegen middernacht.Dat was ook een vereiste, open staan voor verzoekjes. Zelf ook al een paar liedjes doorgegeven die ik absoluut wou horen. Onze DJ was echt top. Was echt een feestje van begin tot het einde. Ook niet te lang blijven eten/dessert kan helpen. Ook al eens een trouw meegemaakt waar het zolang duurde, dat het feest nooit op gang is geraakt. Dat is echt zonde.
Ben overlaatst op een trouw geweest, en de openingsdans werd aangekondigd. Koppel was nog nergens te zien. Opeens wordt er een feestschijf opgezet, het koppel komt uit de coulissen gelopen met een winkelkarretje vol met van die grote foam glow sticks, rijden rond met hun karretje en smijten overal die glowsticks naar het volk, en het feest was vollebak vertrokken voor de rest van de avond.Iemand toevallig nog tips voor de openingsdans? We willen die wel doen, maar eigenlijk niet te lang, en liefst daarna ook zoveel mogelijk volk op de dansvloer krijgen.![]()
De oudjes op het feest zullen dat natuurlijk wel minder appreciëren.Ik zou voor de grap kotszakjes uitdelen tijdens het opzetten van een slow van Ed Sheeran.Ben overlaatst op een trouw geweest, en de openingsdans werd aangekondigd. Koppel was nog nergens te zien. Opeens wordt er een feestschijf opgezet, het koppel komt uit de coulissen gelopen met een winkelkarretje vol met van die grote foam glow sticks, rijden rond met hun karretje en smijten overal die glowsticks naar het volk, en het feest was vollebak vertrokken voor de rest van de avond.
Dat vond ik eigenlijk geweldig, en veel leuker dan weer de zoveelste slaapverwekkende slowDe oudjes op het feest zullen dat natuurlijk wel minder appreciëren.
Call me old fashioned, maar ik vind een intieme openingsdans heel leuk om naar te kijken. Zelf vond ik dat ook een zalig moment op onze eigen trouw.Ben overlaatst op een trouw geweest, en de openingsdans werd aangekondigd. Koppel was nog nergens te zien. Opeens wordt er een feestschijf opgezet, het koppel komt uit de coulissen gelopen met een winkelkarretje vol met van die grote foam glow sticks, rijden rond met hun karretje en smijten overal die glowsticks naar het volk, en het feest was vollebak vertrokken voor de rest van de avond.
Dat vond ik eigenlijk geweldig, en veel leuker dan weer de zoveelste slaapverwekkende slowDe oudjes op het feest zullen dat natuurlijk wel minder appreciëren.

Hier is hetIemand toevallig nog tips voor de openingsdans? We willen die wel doen, maar eigenlijk niet te lang, en liefst daarna ook zoveel mogelijk volk op de dansvloer krijgen.![]()

En wat zegt de vrouw dat het gaat worden?Hier is het
Elton John - can you feel the love tonight
En dan Brennan heart - de langste nacht
Allè tis te zeggen, ben nog in overleg (lees: discussie)![]()