Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hadden geen bruidstaart. Alleen dessertbuffet en daar bleef al belachelijk veel van over.Mensen die een bruidstaart voorzien hadden?
Wij hebben sowieso al een dessertbuffet, maar nu was ik toch aan het denken om een taart te voorzien.
Ook omwille van de foto's van het aansnijden enzo
Maar moet je dit voorzien per gast? Of is het beter om bv te zeggen voor 80 personen als je 100 gasten hebt?

Je gaat toch altijd mensen moeten nalopen. Bij ons moesten ze sowieso aan- of afmelden en toch moest ge nog mensen sturen. Bij de trouw ging het enigszins nog, maar bij de babyborrel was het veel erger. Ik vond dat enorm frustrerend. In Nederland is het blijkbaar normaal om alleen af te melden, dus die kant las niet wat er op de uitnodiging stond en dachten dus ook alleen te moeten afmelden.Uitnodigingen zijn hier ook de deur uit.
Klein foutje van de wederhelft, op de uitnodigingen staat "indien verhinderd geef een seintje..."
Nu natuurlijk ambetant dat er amper respons komt
Ik heb al een paar vrienden aangesproken en die zeggen "aah wij dachten dat we enkel iets moesten laten weten als we niet konden komen"
Intussen dacht ik dat alles zo goed als geregeld was, maar blijven dingen op de TO-DO bijkomen. en mijn uitgaven overzicht blijft ook stijgen![]()
Vraag is of ge hem er dan nog wel bij wilt..Een neef van mij stuurde 5 dagen op voorhand: 't zal toch niet lukken om er bij te zijn, er is wat tussengekomen'.
Met €200 in de vuilbak kon ik uiteraard niet lachen en heb dat ook overgebracht. Plots ging het dan wel.
Wij hebben 1 neef gehad die gewoon niks heeft laten weten. Die zijn ouders waren er dan wel, en vonden het natuurlijk beschamend (niet hun fout he, hij woont al jaren apart). Tja, die neef moet inderdaad niet veel meer van ons verwachten...Vraag is of ge hem er dan nog wel bij wilt..
Laatste trouw van familielid dat we zijn geweest stuurde een neef de dag zelf dat hij en zijn vrouw nie kwamen
Het bruidspaar had de sms zelfs nie gezien omdat ze bezig waren met zich klaar te maken.
Wij hebben nu diezelfde ook uitgenodigd, nog geen respons gekregen dus ben benieuwd
Thoh, beter erbij dan 200 euro op straat. Ze hadden eigenlijk gewoon geen zin meer hoorde ik achteraf van de broer.Vraag is of ge hem er dan nog wel bij wilt..
Laatste trouw van familielid dat we zijn geweest stuurde een neef de dag zelf dat hij en zijn vrouw nie kwamen
Het bruidspaar had de sms zelfs nie gezien omdat ze bezig waren met zich klaar te maken.
Wij hebben nu diezelfde ook uitgenodigd, nog geen respons gekregen dus ben benieuwd
Ik vind het wel sterk dat het in Nederland ook zo los is, ik dacht dat die even into regelneverij waren als wij.Sommige mensen hebben gewoon geen besef of fatsoen. In Nederland is dat ook allemaal zo vrijblijvend. Die begrijpen vaak niet dat je om voorhand het aantal gasten moet doorgeven en het kosten met zich meebrengt. Bij mij gaat dat er gewoon niet in. De mensen vragen voor een aan- en/of afmelding voor een bepaalde datum. Doe dat dan gewoon. Het is al stress genoeg voor de mensen die alles moeten organiseren.
Voor een trouw weet ik niet, maar had de ploeggenoten van de voetbal (NL) uitgenodigd op de babyborrel. Die begrepen totaal niet dat ze zich moesten af- of aanmelden. Misschien dat ze een trouw serieuzer nemen omdat ze het concept van een babyborrel niet helemaal kennen. Ik zie alleen dat ze daar wat losser omgaan met aan- en afmeldingen.Ik vind het wel sterk dat het in Nederland ook zo los is, ik dacht dat die even into regelneverij waren als wij.
Wij zijn getrouwd in Mexico, daar is dat ook komen of niet komen zonder te verwittigen. Nu goed, we hebben daar dan ook een veel minder "geregelde" trouw gehad dan wat in België gangbaar is.
fijne locatie om te trouwen!Poortgebouw, Oud Rekem
Mooiste dorp van Vlaanderen![]()
Ga ik inderdaad al reserve meenemen.Geen idee of dat hier al gezegd geweest is maar, protip:
Koop jezelf 2 dezelfde hemden.
Ik had eentje aan van 's morgens tot in de late namiddag. Net voor de receptie van het avondfeest kon ik mij opfrissen en heb ik een verse hemd aangetrokken. Zalig om terug vers de avond aan te vatten. Zeker als het wat warmer is en je snel zweet (wat stress enzo).
)
Een mooi kostuum op zich toch de investering waard? Zo'n Suitsupply valt effectief nog goed mee qua prijzen, voor 400 EUR heb je daar toch al een mooi kostuum op uw maat gezet. Niets zo lelijk als een kostuum waarvan de schouders te breed, de mouwen te lang, de broekspijpen te kort,... zijn. Uiteindelijk ga je toch al stevig investeren in een fotograaf, daar wil je toch een goeie outfit bij?Onze staat gepland volgend jaar in augustus 24 (24/8/24, binnen 30j onthoud ik dat nog met gemak)
Grote zaken zoals zaal (+ formule van eten) vervoer, fotograaf, stadhuis staan al vast. Trouwkleed is ook al gekocht blijkbaar.
We weten precies niet zo goed wat we nu nog allemaal moeten/kunnen regelen gezien het nog zo veraf is. .? Uitnodigingen veel te vroeg, en wie we echt willen voor feest hebben al een digitale save the date gekregen.
Ik probeer wat te sporten en vermageren, dus kostuum vind ik tricky gezien mijn huidige jojo. Ga daar geen fortuin aan uitgeven, wss Jules ofzo maar wil er toch nog in passen als ik dit x aantal maand op voorhand koop...