Huwelijk(feest)

daar zijn wel wa rare kostuums bij.. die eerder in een vampierenfilmscene lijken te horen in plaats van een huwelijk?
Ik heb mij toen éxact dezelfde vraag gesteld :D En die hangen daar dus ook effectief, dus ik ga ervan uit dat die wel verkocht geraken... :P

Kostuum op maat al goed en wel. Maar enkele kilo's bijkomen of spiermassa bijkweken en ge hebt het vlaggen.

't Is ondertussen m'n 3de kostuum. Ik merkte onlangs dat ik ga moeten stoppen met squats doen. Min bovenbenen beginnen te spannen erin.

Kostuum op maat al goed en wel. Maar enkele kilo's bijkomen of spiermassa bijkweken en ge hebt het vlaggen.

't Is ondertussen m'n 3de kostuum. Ik merkte onlangs dat ik ga moeten stoppen met squats doen. Min bovenbenen beginnen te spannen erin.
Wij trouwen begin september.
Eind juni worden de 1e keer mijn maten opgenomen en dan tot eind juli/begin augustus kunnen ze aanpassingen doen

4 weken min of meer op gewicht blijven moet wel lukken 😊

Of niets :v, ik zit toch niet te wachten op bedankjes. Ik denk niet dat er enig bedankje lang overleeft heeft.

Wij hebben indertijd achteraf een bedankingskaartje gestuurd met wat foto's van de trouw, denk dat dat vroeger meer de gewoonte was. Er lagen ook stylo's op de tafels om op wenskaartjes te schrijven (imo aanrader ITT tot gastenboek) met de namen en datum op dus wie wou kon dat meenemen. De mensen die iets wouden hebben gretig gegraaid (kaartje van tafelindeling, naamkaartje, tot menu's en bloemen toe - allemaal toegelaten obv).

Laatste trouw waren de naamkaartjes de voornaam in hout uitgesneden, dat hebben we ook meegenomen en zal ik misschien wel iets mee doen.

Of niets :v, ik zit toch niet te wachten op bedankjes. Ik denk niet dat er enig bedankje lang overleeft heeft.

Wij hebben indertijd achteraf een bedankingskaartje gestuurd met wat foto's van de trouw, denk dat dat vroeger meer de gewoonte was. Er lagen ook stylo's op de tafels om op wenskaartjes te schrijven (imo aanrader ITT tot gastenboek) met de namen en datum op dus wie wou kon dat meenemen. De mensen die iets wouden hebben gretig gegraaid (kaartje van tafelindeling, naamkaartje, tot menu's en bloemen toe - allemaal toegelaten obv).

Laatste trouw waren de naamkaartjes de voornaam in hout uitgesneden, dat hebben we ook meegenomen en zal ik misschien wel iets mee doen.
Ik vind zo'n bedankkaartje net iets wat iedereen weg doet. Die vetplantjes, die wij hadden, zie ik net nog veel staan bij de mensen. Niet dat het persé nodig is om iets te bewaren natuurlijk.

Ik vind zo'n bedankkaartje net iets wat iedereen weg doet. Die vetplantjes, die wij hadden, zie ik net nog veel staan bij de mensen. Niet dat het persé nodig is om iets te bewaren natuurlijk.
oh ja, ik maak me geen illusies over die kaartjes, integendeel, maar het is ook niet iets waar we veel tijd en geld in gestoken hebben dus /care.

oh ja, ik maak me geen illusies over die kaartjes, integendeel, maar het is ook niet iets waar we veel tijd en geld in gestoken hebben dus /care.
Ook zo'n Vlaamse klassieker: voor alles kaartjes geven en dan verwachten. Gelukkige verjaardag, prettige feesten, gefeliciteerd met jullie huwelijk, bedankt om naar ons huwelijk te komen, proficiat met je zwangerschap, ons klein wonder is geboren, bedankt voor het leuke geschenk, ... innige deelneming.

Zeker als je dan gewoon zo'n standaard kaartje krijgt met buiten een naam niets op snap ik toch niet waarom we het onszelf nog aandoen :unsure:

Op elke tafel stond een filmposter waarvan ik de titels verwijdert had met photoshop. Wanneer men toekwam kreeg iedereen een cinematicket met daarop o.a. een filmtitel. Zo moest iedereen zelf z'n tafel zien te vinden. Heel veel positieve reacties gekregen daarop.

Ah, toch wel de schoonsten dag van m'n leven.

Op elke tafel stond een filmposter waarvan ik de titels verwijdert had met photoshop. Wanneer men toekwam kreeg iedereen een cinematicket met daarop o.a. een filmtitel. Zo moest iedereen zelf z'n tafel zien te vinden. Heel veel positieve reacties gekregen daarop.

Ja, hier kregen ze zo ook een onderzetter met een plaatsnaam van de huwelijksreis op. De cadeaulijst was ook activiteiten uit deze reis opgesplitst in deeltjes zodat iedereen kon bijdragen aan de reis. Die plaatsnaam stond dan ook op de tafel waar ze moesten zitten.
Allemaal zelf gemaakt (ben er best fier op eigenlijk)

Die onderleggers mochten dus ook mee naar huis.

Ja, hier kregen ze zo ook een onderzetter met een plaatsnaam van de huwelijksreis op. De cadeaulijst was ook activiteiten uit deze reis opgesplitst in deeltjes zodat iedereen kon bijdragen aan de reis. Die plaatsnaam stond dan ook op de tafel waar ze moesten zitten.

Die onderleggers mochten dus ook mee naar huis.
En terecht, heel mooi.

Dat is wel een leuk idee.

Wij wouden het vooral wat los hebben, dus hadden geen vaste plaatsen voorzien. Hoge, lage en staantafels voorzien. De familie kregen uiteraard wel een zitplaats en de rest kon zelf kiezen bij wie of wat.

Wij hadden ook zo iets creatiever in gedacht.
Maar die van de zaal wil er nie in mee.

Wij geven de tafelschikking door en zij roepen iedereen op de receptie per naam/tafel aan de betreffende tafel.

Anders is het teveel door elkaar geloop en discussie want mannen willen bij mannen zitten en vrouwen willen bij hun partner zitten etc (en dat heb ik al vaker meegemaakt dus valt iets voor te zeggen)

Terug
Bovenaan