Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Say no more.Ik heb het zelf nog nooit gehoord... Misschien is het regioafhankelijk? (regio Antwerpen hier)![]()
Hier komt de vrouw van de trap. Niet de vent.Mijn vrouw had mijn kostuum ook nog niet gezien (en ik haar kleed ook niet). Zalige trouwfoto's van de moment dat ik beneden kom in kostuum![]()
Hier komt de vrouw van de trap. Niet de vent.
't Is Anders.
Hier allebei eigenlijk
Om de beurt 
Trouwkostuum gekozen vandaag. Ik wist niet dat er zoveel van samen te stellen/te kiezen wasToen zat die alleen in Heusden, maar heb net op Google gekeken en daar lijkt hij inderdaad een winkel in Hasselt te hebben nu.

Waar geweest?Trouwkostuum gekozen vandaag. Ik wist niet dat er zoveel van samen te stellen/te kiezen was![]()
Tudor in Hasselt.Waar geweest?
Proefdiner gehad dit weekend. Alles tiptop in orde, iedereen ook heel tevreden van de kwaliteit van eten en wijn.
Nog 4 dingen die we moeten regelen denk ik
- gastenboek
- bedankjes
- opvang voor onze hond
- het forum uitnodigen (verwachten wel geen grote cadeau's hiervan)
Wij hadden daar ook gekeken, denk ik. Maar wij wilden eigenlijk nét wel een chauffeur en niet zelf moeten rijden die dag.Onze wagen was via: https://www.hippiebus.be/
Ik had graag een oldtimer sportwagen gehad, maar vond het belangrijk om zelf te kunnen rijden. Anders zit ge daar met een chauffeur die ge niet kent en die verplaatsingen waren toch wel leuke momenten onder ons.
Gezien ge voor een sportwagen soms 30+ moest zijn (Dockx) of zoveel waarborg moest leggen dat ik de hele dag op mijn ongemak zou zijn, bij dit uitgekomen. Geen sportwagen maar wel heel veel charme en een heel goede ervaring.
Alles is ook heel correct gelopen met de eigenaar, zeker een aanrader.
Wij hadden zulke kartonnen doosjes , gevuld met snoepjes. En ook nog gepersonaliseerde potloden met daarop onze beide namen en datum van ons huwelijk.De trouw is voorzien binnen 6 maanden. De grote zaken zijn al in orde, enkel nog een paar dingen die we moeten regelen. Heb hier nog een aantal vragen waar er misschien nog interessante mogelijkheden naar boven komen via het forum.
- Bedankjes, wat zijn zoal leuke ideeën. Bepaalde sites die populair zijn? Wat hebben jullie gedaan?
- Ceremoniewagen, maar de prijzen die sommigen vragen zijn absurd. Iemand die ergens weet waar er leuke en betaalbare huurwagens zijn? Dacht zelf aan een leuke oldtimer type kever of Porsche.
- Tips om de cadeaus de dag zelf veilig te bewaren? Op de uitnodigingen zetten we een rekeningnummer maar er zullen ook mensen zijn die een envelop geven met geld in.
Ik kan mijn kameraad zijn moeder aanbevelen. Dat mens bewaakte hoogstpersoonlijk de doos met enveloppen en schreef op iedere enveloppe van wie het kwam. Nadat iedereen er was is ze met nonkel Bart naar zijn huis gereden om de schatkist veilig op te bergen want die heeft een alarm.- Tips om de cadeaus de dag zelf veilig te bewaren? Op de uitnodigingen zetten we een rekeningnummer maar er zullen ook mensen zijn die een envelop geven met geld in.
En dan heel de tafel gepiktAl paar keer meegemaakt dat de dozen met geld werden vastgemaakt aan de tafel met nagels.
Wakosta? OngeveerTudor in Hasselt.
Volledig op maat en gek genoeg zelfs goedkoper dan dat vorige week in de rek in een speciaalzaak voor huwelijkskledij

1900€ voor op maat en alles zelf gekozen. Dus 1 of a kind.Wakosta? Ongeveer![]()
Wakosta? Ongeveer![]()
. Van sokken tot riem zat daar bij.