Helemaal mee eens. Openingsdans kan op verschillende manieren leuk zijn. Zolang het maar iets tussen u 2 is (dan bedoel ik de keuze van hoe die openingsdans moet uitzien). Laatst naar een trouw geweest waar het koppel een korte DJ-set met verschillende soorten nummers draaide. Daar was ook direct de zaal in gang geschoten en was top gedaan.Call me old fashioned, maar ik vind een intieme openingsdans heel leuk om naar te kijken. Zelf vond ik dat ook een zalig moment op onze eigen trouw.
Enkele pagina's terug ging het over het al dan niet kiezen voor een fotograaf vanwege de 'geforceerde' foto's. Dat hangt natuurlijk volledig af van uw fotograaf. Wij hadden een maand voordien een 'pre wedding shoot', om gewoon te worden aan de camera. Op de trouwdag zelf voelden wij ons ook totaal niet ongemakkelijk. Wij hebben zo goed als niet moeten poseren. Die kerel liep rond en trok continu heel spontane foto's. Door de pre wedding shoot zagen we die niet meer rondlopen.
We kregen nadien alle foto's digitaal. Kerel bleef tot 2u 's nachts. Topfotograaf.
Wij wouden ook geen fotograaf eerst, maar uiteindelijk wel gedaan. Voelde totaal niet geforceerd aan en de foto's zijn echt mooi geworden. Op het feest hebben we met de app celebrate gewerkt, maar er zijn helaas niet veel foto's op gekomen. Een beetje spijt dat we op het feest heen fotograaf hadden en misschien zelfs de ceremonie niet hebben gefilmd.

?