VTM Huis Gemaakt 2022

Publieksprijs is moeilijk in te schatten, je dacht dat het knuffelige Limburgimago de doorslag zou geven maar niet dus. Qua eigenheid hebben beide koppels er wel een consequente lijn in gekregen, leek me.
Naar mijn gevoel is de symphaty vote deze week nog richting Antwerpen gevallen.
Ik denk dat de vloer en de toch wel gebrekkige afwerking hen finaal wel de das hebben omgedaan, misschien in combinatie met de underdog rol waarin Antwerpen vorige week nog zat. Als er iets is waar veel mensen sympathie voor hebben dan is het wel een goeie comeback.
 
+ er is toevallig 2 dagen geleden nog een artikel in de krant verschenen dat Cedric en Anaïs dakloos zouden worden moesten ze niet winnen aangezien hun huurhuis onbewoonbaar verklaard is.
 
Tgoh, intussen is het al wel 2022 en is 2060 al lang niet meer de hel op aarde.

Vrienden van mij wonen daar ook, de hel is het nu ook niet maar er zijn toch heel veel aangenamere plekken om in Antwerpen te vertoeven.

Ik heb alleen de laatste 4-5 afleveringen gezien maar ik heb me echt gestoord aan het gebrek aan transparantie, het hele concept hangt ook met haken en ogen aan elkaar zodat het toch niet altijd even aangenaam is om naar te kijken.

Hoe Antwerpen de publieksprijs gewonnen heeft is mij ook een raadsel maar bon tis gebeurd zou Eric Van Looy zeggen.
 
Tuurlijk wint Antwerpen. Een huis met alles op het verdiep, wie moet dat nu hebben. Ik zie me daar al lopen, 7x op en af de trap met de winkelzakken.
‘s Zondags lekker ontbijtje op het terras. Oei, nog eens terug voor de fruitsap, weeral met die kop tegen dat raam. Ze mogen het hebben. Dat van Beringen zal direct weg zijn :unsure:
 
Ze verdienden het imo beiden. De één niet meer/minder dan de ander. Vond het qua afwerking in Antwerpen wel mooier. Aangezien je echt niks van tuin hebt denk ik wel dat je van dat terrasje kan genieten in de zomer om te aperitieven of een boek te lezen ofzo, bij gebrek aan tuin uiteraard. Jammer voor Younes en Eline, vraag me af hoe het hun nu gaat vergaan na de opnames. Dacht dat ze nog apart woonden? Moeilijk om nu terug op een appartementje te kruipen of mekaar om de x-aantal dagen te zien (mét plusdochter...).
 
Bah. Ik gunde het Eline en Younes vele meer.
Cedric is een opgefokt bazeke en Anaïs was er niet altijd.

Hoe kan het nu dat het publiek niet voor Beringen heeft gestemd?
Goh das ook u mening

Younes is zeer sympathiek maar komt wel nogal lui over… sommige mensen vinden dat ook irritant. Je ziet hem ook veel kijken naar mensen die werken (bv met Niels Albert)

Eline is best zelf een opgefokt bazeke. En is ze boos dan komt die ook niet werken… dan liever voor een balletshow dan om langer in u bed te blijven.

Cedric komt mij vooral over als iemand adhd die niet kan stilzitten.
Vind dat het koppel die het minste ruzie maakte. Het os ook niet mijn type persoon ik zou zit worden naast zo 1nen maar goed wel een werker.

Anais was idd wel wat afwezig, maar kwam niet echt onsympathiek over.
 
Als je het artikel op hln leest.

A. Verelst draagt alle risico. Zij kwamen naar mijn mening het minst in beeld? :p

3 panden kopen aan +- 250k
Waarvan er nu 2 verkocht worden aan 350-380k

Das 750k investeren ZONDER VERBOUWKOSTEN. Om mag 700 a 800k te recupereren.

Als daar nog verbouwkosten aan te pas komen van pakweg 50k per woning rekeninghoudend met veel sponsorering.

Dan hebben ze toch veel betaald voor weinig reclame?
 
Tuurlijk wint Antwerpen. Een huis met alles op het verdiep, wie moet dat nu hebben. Ik zie me daar al lopen, 7x op en af de trap met de winkelzakken.
‘s Zondags lekker ontbijtje op het terras. Oei, nog eens terug voor de fruitsap, weeral met die kop tegen dat raam. Ze mogen het hebben. Dat van Beringen zal direct weg zijn :unsure:

Nochtans zou huis in Antwerpen rapper en voor meer geld verkocht worden dan van Beringen.

De afwezigheid van Anaïs heb ik nooit als storend ervaren. Integendeel toonde haar passie voor ballet en toch nog zoveel mogelijk willen helpen in het huis.

Voor mij mochten beiden winnen, ik had geen voorkeur en ze hebben wel 8 maanden iedere weekend erin gewerkt.
 
Tuurlijk wint Antwerpen. Een huis met alles op het verdiep, wie moet dat nu hebben. Ik zie me daar al lopen, 7x op en af de trap met de winkelzakken.
‘s Zondags lekker ontbijtje op het terras. Oei, nog eens terug voor de fruitsap, weeral met die kop tegen dat raam. Ze mogen het hebben. Dat van Beringen zal direct weg zijn :unsure:
Zoals iedereen die in een bel-etage woont die de living op het 1e verdiep heeft

Natuurlijk de keuken nog hoger is meh
 
Laatst bewerkt:
Ik had het ook eerder aan Beringen gegeven maar het is nu niet dat Antwerpen het absoluut niet verdiende, zelf zou ik er absoluut niet willen wonen in ieder geval.
 
Als je het artikel op hln leest.

A. Verelst draagt alle risico. Zij kwamen naar mijn mening het minst in beeld? :p

3 panden kopen aan +- 250k
Waarvan er nu 2 verkocht worden aan 350-380k

Das 750k investeren ZONDER VERBOUWKOSTEN. Om mag 700 a 800k te recupereren.

Als daar nog verbouwkosten aan te pas komen van pakweg 50k per woning rekeninghoudend met veel sponsorering.

Dan hebben ze toch veel betaald voor weinig reclame?

Het is ook niet dat alle kosten gedragen moeten worden door de sponsoring he. VTM zelf investeert ook wel gewoon het nodige budget in het programma, net zoals ze voor andere programma's ook gewoon investeringen maken.
 
Het is ook niet dat alle kosten gedragen moeten worden door de sponsoring he. VTM zelf investeert ook wel gewoon het nodige budget in het programma, net zoals ze voor andere programma's ook gewoon investeringen maken.
Er stond wel het artikel dat Verelst alle financiële risico’s draagt.

Vtm zal mss wel de productie voorzien. Maar alles van aankoop en verbouwing zal dan toch voor Verelst zijn denk ik
 
daar nog verbouwkosten aan te pas komen van pakweg 50k per woning rekeninghoudend met veel sponsorering.

Zelfs met sponsoring kom je er toch echt niet met 50k euro?

Wij wouden onze woning renoveren voor Corona/Oekraïne en dat zou 60k gekost hebben, dit voor een keuken, vloeren, schuifraam en een paar muren verzetten, na corona ging dat al richting de 90k. Veel kleinschaliger dan wat ik allemaal in Huis Gemaakt heb gezien hoor.
 
Zelfs met sponsoring kom je er toch echt niet met 50k euro?

Wij wouden onze woning renoveren voor Corona/Oekraïne en dat zou 60k gekost hebben, dit voor een keuken, vloeren, schuifraam en een paar muren verzetten, na corona ging dat al richting de 90k. Veel kleinschaliger dan wat ik allemaal in Huis Gemaakt heb gezien hoor.
Das een feit, maar het is moeilijk te zeggen hé.

Krijgen ze die keuken, badkamer, meubels etc gratis of hoe zit dat.

Hun budget kon alleszins blijkbaar niet op :D
 
Hun budget kon alleszins blijkbaar niet op :D

Dat was één van die zaken waar ik op doelde met gebrek transparantie. Ze doen zelf het ontwerp van alle ruimtes maar wat is het budget daarvoor? Ze laten uitschijnen dat er geen budget is maar dat lijkt mij onbestaande dat ze carte blanche hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan