VTM Huis Gemaakt 2022

Dat Youness en Eline in de finale zitten bij de beste 2, terwijl er deelnemers als Didier waren, toont aan hoe belachelijk dit format is.
Didier had daar een fraaie ranch van gemaakt, maar mochten zij het spel hebben verloren was dat huis onverkoopbaar. Achter de schermen zal die projectontwikkelaar wel wat touwtjes in de hand hebben om het programma te sturen.
 
Didier had daar een fraaie ranch van gemaakt, maar mochten zij het spel hebben verloren was dat huis onverkoopbaar. Achter de schermen zal die projectontwikkelaar wel wat touwtjes in de hand hebben om het programma te sturen.
Klopt, ze hadden daar vrij zeker het best afgewerkte huis van gemaakt, mooi in hun stijl. Alleen is hun stijl compleet onverkoopbaar en dat gaat ongetwijfeld meegespeeld hebben (ze gaan zich geen 2e keer laten vangen...)
 
Klopt, ze hadden daar vrij zeker het best afgewerkte huis van gemaakt, mooi in hun stijl. Alleen is hun stijl compleet onverkoopbaar en dat gaat ongetwijfeld meegespeeld hebben (ze gaan zich geen 2e keer laten vangen...)
Tenzij Didipower genoeg centjes had om het pand zelf te kopen. Beringen is niet zo'n dure regio, lijkt me.
 
Nog even over die geluidsoverlast in combinatie met halen van deadlines:

In The Block Australia zijn ze hier HEEL streng in. Na bv. 22 uur (of zelfs vroeger) en op volledige feestdagen mogen er geen power tools worden gebruikt. Ik denk dat ze anders meteen zware boetes krijgen. En die huizen zijn zowat altijd open bebouwingen, geen rijhuizen zoals in Huis Gemaakt.

Ik heb het idee dat de gevolgen van een klacht in Australië dan ook navenant zijn. Op het vlak van dergelijke overtredingen zijn ze in die versie van The Block inderdaad bijzonder streng.
 
Mijn favoriete stukje (in elk tv-programma) is dat de buurvrouw toevallig en spontaan komt aanbellen, maar wel al een microfoontje heeft opgespeld gekregen
 
Of dat ze wakker worden in hun bed alsof de camera man daar al de hele nacht staat te wachten (of is dat zo? :D)
 
Eline en Youness posten dat ze het huis niet kunnen kopen…

Hoeveel zouden ze dan wel vragen?

Ze betalen nu dubbel huishuur en hebben 20-30k donaties gekregen? Als je met 2 full time werkt en je hebt zo’n extra dan kan je toch wel een gemiddeld huis kopen zeker.

Volgens mij kan je met wat je betaald aan 2 huishuren toch wel bijna een huis afbetalen.

Of zou het echt dik over de 400k zijn?
 
Eline en Youness posten dat ze het huis niet kunnen kopen…

Hoeveel zouden ze dan wel vragen?

Ze betalen nu dubbel huishuur en hebben 20-30k donaties gekregen? Als je met 2 full time werkt en je hebt zo’n extra dan kan je toch wel een gemiddeld huis kopen zeker.

Volgens mij kan je met wat je betaald aan 2 huishuren toch wel bijna een huis afbetalen.

Of zou het echt dik over de 400k zijn?
1657815626238.png
 
Eline en Youness posten dat ze het huis niet kunnen kopen…

Hoeveel zouden ze dan wel vragen?

Ze betalen nu dubbel huishuur en hebben 20-30k donaties gekregen? Als je met 2 full time werkt en je hebt zo’n extra dan kan je toch wel een gemiddeld huis kopen zeker.

Volgens mij kan je met wat je betaald aan 2 huishuren toch wel bijna een huis afbetalen.

Of zou het echt dik over de 400k zijn?
Tgoh, hij als Telenet verkoper en wat haar job is weet ik niet maar aangezien ze zelfs geen middelbaar diploma heeft zal dat ook niet de meest dikbetaalde zijn.
 
Zeer spijtig dat je als jong werkend koppel geen 345k kan lenen voor een huis waar nog weinig werk aan is.Dat zou toch het minimum moeten zijn he allez nu.
 
mmmja met de rentes van tegenwoordig natuurlijk als je echt 340 a 350k moet lenen dan kom je er denk ik niet met 1300 euro in de maand?

Maar dan nog ze betalen nu beide huur ... Pakt aan 650 euro is dat ook al 1300 euro
 
Als ge geen eigen inbreng hebt houd het op voorhand al op eigenlijk, met die donatie van 30k komt ge dan ook niet ver.
 
Als ge geen eigen inbreng hebt houd het op voorhand al op eigenlijk, met die donatie van 30k komt ge dan ook niet ver.
Daar ben ik het toch niet mee eens, zonder die 30K staan ze helemaal nergens want die heb je al minstens nodig voor de notaris etc, als ze die niet hadden gehad dan hadden ze zelfs niet naar de bank hoeven te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
mmmja met de rentes van tegenwoordig natuurlijk als je echt 340 a 350k moet lenen dan kom je er denk ik niet met 1300 euro in de maand?

Maar dan nog ze betalen nu beide huur ... Pakt aan 650 euro is dat ook al 1300 euro

Tuurlijk niet zo laag zijn rentes nu ook weer niet hè lol

1300 /maand op 20 jaar is 312.000

Gezien de bank ntrlk ook verdient zal je dus voor 1300 nog geen 300k kunnen lenen…

Huizen worden echt veel te duur in België. Want het gaat hier nog altijd om een gerenoveerd huis in freaking Beringen lol.


Weet dat toen de Belg het nog veel ‘slechter’ had kon je met 1 full time job zelf een huis bouwen.

Nu moet je zeker met 2 full time werken, en als je zelf wil bouwen zal je beiden al goed moeten verdienen of een eigen inbreng hebben van rond de 100k

Bizar, en de generatie die wel huizen kon kopen die beschermt vooral zichzelf door pensioenen nog onhoudbaarder te maken en alles door te schuiven naar de volgende generatie.

Om dan vol trots te zeggen dat ze hun kind geholpen hebben om een huis te kopen… je thx na de markt eerst onbetaalbaar gemaakt te hebben.
 
Terug
Bovenaan