VTM Huis Gemaakt 2022

Ik zit nog een paar afleveringen achter (ook al weet ik intussen wie de winnaars zijn), maar zit nu aan de dakterras-aflevering en dus wil ik het toch nog even over Cedric en Anaïs hebben:
- Cedric zette eerder al een grote arrogante muil op tegen zijn buren
- Goed wetende dat zijn buren last hebben van het lawaai begint hij dan 's nachts nog eens doodleuk hardhouten planken te verzagen en vijzen. :wtf: En niet uit onwetendheid of "oei, is het al zo laat?" hé, neen, gewoon lekker arrogant en doelbewust de wet op de nachtrust aan hun laars lappen en alle buren de hoogste boom inwensen. No fucks given. #NoShame
- En dan als neusje van de zalm nog "Maar kijk eens aan, een stuk plat dak. Laat ons daar een dakterras van maken!". Ah ja, natuurlijk. Zo simpel is het leven wel natuurlijk. Maar heeft meneer toevallig OOIT AL GEHOORD VAN EEN VERGUNNING???!!!

Fuck maat. Kijk rond u. Je ziet daar tientallen huizen staan. Geen enkel heeft een dakterras. Hoe zou dat komen denk je? Omdat jij de enige Einstein bent op deze planeet die er kon opkomen om een dakterras te maken? Ja, dat zal het vast zijn, fucking arbeider(*)!

Precies mijn buurvrouw met al haar bouwovertredingen. Duidelijk zien dat er geen enkel precedent is, maar in plaats van na te denken over hoe dat komt? Eventjes informeren? Neen, van jezelf denken dat je de eerste Einstein bent met het lumineus idee om een ganse verdieping op de uitbouw te zetten "want zo heb je meer woonoppervlakte!". No shit, Sherlock. :sarcastic:

Wat is het volgende?
Uw badkamer op de openbare weg bouwen "want daar was nog wat plaats!".
De frigo in uw huis laten openstaan om "het huis af te koelen!"?

Ik snap dat niet. Ik kan gewoon niet snappen hoe je zo in elkaar kunt zitten.
Wat is de toegevoegde waarde van de "fucking arbeider"?
 
Fuck maat. Kijk rond u. Je ziet daar tientallen huizen staan. Geen enkel heeft een dakterras. Hoe zou dat komen denk je? Omdat jij de enige Einstein bent op deze planeet die er kon opkomen om een dakterras te maken? Ja, dat zal het vast zijn, fucking arbeider(*)!
Waarom speel je op de man af? Aangezien ikzelf arbeider ben zie ik me genoodzaakt om deze post te reporten, en hopelijk wordt er eindelijk iets mee gedaan.
 
Wat is de toegevoegde waarde van de "fucking arbeider"?

Waarom speel je op de man af? Aangezien ikzelf arbeider ben zie ik me genoodzaakt om deze post te reporten, en hopelijk wordt er eindelijk iets mee gedaan.

Uh, jullie moeten toch doorhebben dat dat een steek is naar die Cedric zijn fake geklaag over hoe men neerkijkt op arbeiders he? :unsure:
 
Uh, jullie moeten toch doorhebben dat dat een steek is naar die Cedric zijn fake geklaag over hoe men neerkijkt op arbeiders he? :unsure:
Ik zie vooral een zoveelste gefrustreerde post van mac-bc, die graag op de man speelt, maar zelf geen kritiek verdraagt.
 
Ik was ook verbaasd over dat dakterras, maar ik geloof nooit dat VTM hen dat zonder vergunning had laten zetten. Met andere woorden: die vergunning zullen ze wel hebben gekregen.
Het is een productie van Hotel Hungaria dus die kunnen evengoed zich gewoon even van de dommen gehouden hebben en gegokt dat er geen betwisting in de bus valt vooraleer de opnames achter de rug zijn. Zelfde geld is Cédric over twee maanden bezig met de afbraak van het dakterras.
 
Nog even over die geluidsoverlast in combinatie met halen van deadlines:

In The Block Australia zijn ze hier HEEL streng in. Na bv. 22 uur (of zelfs vroeger) en op volledige feestdagen mogen er geen power tools worden gebruikt. Ik denk dat ze anders meteen zware boetes krijgen. En die huizen zijn zowat altijd open bebouwingen, geen rijhuizen zoals in Huis Gemaakt.
 
Zou wel goeie tv geweest zijn natuurlijk moest die buurman daar opeens op de deur komen bonken of de politie bellen voor nachtlawaai
 
1 buurman was toch langs geweest in Antwerpen, maar dat was de enige keer.

The Block Australia werkt anders, daar zitten ze quasi constant (niet enkel het weekend) en naast de 2 kandidaten is daar een hele crew van werkmannen bezig (op budget), dus de overlast zou niet sporadisch zijn maar een lange hel. Dan is strenger zijn broodnodig.
 
Gelieve niet telkens gebeurtenissen/uitspraken uit te vergroten om weer dezelfde veralgemeningen te maken. Deze stokpaardjes mogen hier op stal blijven.
Uh, jullie moeten toch doorhebben dat dat een steek is naar die Cedric zijn fake geklaag over hoe men neerkijkt op arbeiders he? :unsure:

Inderdaad.

Lijkt mij wel een verwend Calimero-kereltje met zijn ingebeelde arbeidersdiscriminatie, zijn ADHD alsof hij een vreselijke ziekte heeft en "zich door niemand begrepen voelt" en het kappen op zijn vriendin.

Dat is echt het eerste wat ik ooit hoor van arbeiders-discriminatie. Eerder integendeel, als ik zie met hoeveel pretentie en met welk soort gedrag arbeiders wegkomen in de bouwsector, dan heeft hij werkelijk geen flauw idee hoe arbeiders in dit land op handen gedragen worden. Ik zou het niet moeten proberen bij mijn klanten.
Nu, hij heeft dan ook geen enkel referentiepunt want hij heeft nooit ergens anders gewerkt.
 
Inderdaad.

Lijkt mij wel een verwend Calimero-kereltje met zijn ingebeelde arbeidersdiscriminatie, zijn ADHD alsof hij een vreselijke ziekte heeft en "zich door niemand begrepen voelt" en het kappen op zijn vriendin.

Dat is echt het eerste wat ik ooit hoor van arbeiders-discriminatie. Eerder integendeel, als ik zie met hoeveel pretentie en met welk soort gedrag arbeiders wegkomen in de bouwsector, dan heeft hij werkelijk geen flauw idee hoe arbeiders in dit land op handen gedragen worden. Ik zou het niet moeten proberen bij mijn klanten.
Nu, hij heeft dan ook geen enkel referentiepunt want hij heeft nooit ergens anders gewerkt.
Hij zal zich zelf te min gevoeld hebben tussen Anais haar poshy familie en balletvrienden zeker, who knows. T leek er wel op dat hij dat van stomme arbeider op de plaats zelf aan verzinnen was want die uitspraak was heel oppervlakkig. En moest het nog eenmalig ergens gebeurd zijn, dan lijkt het me zo een futiliteit en uit de context getrokken dat het het ene oor in is en het andere uit, en dat je het zeker niet tijdens een tv-programma komt verkondigen alsof dit de algemene teneur is.
 
Inderdaad.

Lijkt mij wel een verwend Calimero-kereltje met zijn ingebeelde arbeidersdiscriminatie, zijn ADHD alsof hij een vreselijke ziekte heeft en "zich door niemand begrepen voelt" en het kappen op zijn vriendin.

Dat is echt het eerste wat ik ooit hoor van arbeiders-discriminatie. Eerder integendeel, als ik zie met hoeveel pretentie en met welk soort gedrag arbeiders wegkomen in de bouwsector, dan heeft hij werkelijk geen flauw idee hoe arbeiders in dit land op handen gedragen worden. Ik zou het niet moeten proberen bij mijn klanten.
Nu, hij heeft dan ook geen enkel referentiepunt want hij heeft nooit ergens anders gewerkt.
Er is hier qua klagen over andere beroepen (arbeiders, artsen, ambtenaren, wat nog?) op dit forum maar één calimero en dat zijt gij.
 
Inderdaad.

Lijkt mij wel een verwend Calimero-kereltje met zijn ingebeelde arbeidersdiscriminatie, zijn ADHD alsof hij een vreselijke ziekte heeft en "zich door niemand begrepen voelt" en het kappen op zijn vriendin.

Dat is echt het eerste wat ik ooit hoor van arbeiders-discriminatie. Eerder integendeel, als ik zie met hoeveel pretentie en met welk soort gedrag arbeiders wegkomen in de bouwsector, dan heeft hij werkelijk geen flauw idee hoe arbeiders in dit land op handen gedragen worden. Ik zou het niet moeten proberen bij mijn klanten.
Nu, hij heeft dan ook geen enkel referentiepunt want hij heeft nooit ergens anders gewerkt.
Ironisch "er is geen arbeiders-discriminatie", een halve zin later "arbeiders hun pretentie en gedrag! ik zou het niet moeten proberen".
 
Gisteren Emile en Alexia tegengekomen op een feestje. Toch veel toffer in de omgang dan in die omgeving van het verbouwen. Vooral feestbeesten.
 
Terug
Bovenaan