VTM Huis Gemaakt 2022

Dat saaie begin hebben ze nog behouden, ik zal pas volgende week donderdag beginnen kijken, de maquettefase gaat 3 afleveringen duren.

Ik weet niet of de immo zit te wachten op een tweede Harry, die zat te klagen dat het pand onverkoopbaar was, dus mss kan zo'n type net nog 1 kamer verknallen voor een beter duo erin duikt.
 
Begin me al te ergeren aan al dat "gepoepie"...
Benieuwd of poepie de maquettefase overleeft ...

Die ballerina ... als die te pas en te onpas afwezig is omdat die moet gaan optreden gaan die ook niet veel gedaan krijgen. Als ik het me goed herinner krijgen die koppels enkel in het weekend tijd om eraan te werken?
 
Benieuwd of poepie de maquettefase overleeft ...

Die ballerina ... als die te pas en te onpas afwezig is omdat die moet gaan optreden gaan die ook niet veel gedaan krijgen. Als ik het me goed herinner krijgen die koppels enkel in het weekend tijd om eraan te werken?
Die gaan nooit mogen starten. 21 en 23. Hoe kan je nu haalbaarheid e.d. gaan inschatten als je nog nooit zelf een huis verbouwd hebt of in de sector zit. Zelfs om het pand te bezichtigen was madam gaan dansen.

Ik zie dat niet goedkomen hoor poepie.

Ik dacht: gelukkig dat er een ouder koppel (ervaring) inzit. Tot die oprecht begonnen te zeveren over kak.

O, en volgens mij is dat ene koppel creatief. Ze hebben het maar 23 keer gezegd. Ze zijn ook al heel lang samen, zodanig lang dat mevrouw niet goed weet welke richting haar creatieve soulmate gevolgd heeft.
 
Die gaan nooit mogen starten. 21 en 23. Hoe kan je nu haalbaarheid e.d. gaan inschatten als je nog nooit zelf een huis verbouwd hebt of in de sector zit. Zelfs om het pand te bezichtigen was madam gaan dansen.

Ik zie dat niet goedkomen hoor poepie.

Ik dacht: gelukkig dat er een ouder koppel (ervaring) inzit. Tot die oprecht begonnen te zeveren over kak.

O, en volgens mij is dat ene koppel creatief. Ze hebben het maar 23 keer gezegd. Ze zijn ook al heel lang samen, zodanig lang dat mevrouw niet goed weet welke richting haar creatieve soulmate gevolgd heeft.
Tja, je moet altijd wat kleurrijke figuren hebben in een tv-programma. Naast de correcte inschatting van de haalbaarheid of technische baggage zullen ze ook de harten van TV-kijkend Vlaanderen moeten veroveren.

Maar laten we hopen dat de verbouwstress de hoeveelheid aan "poepie" sterk zal verminderen.
 
Iedereen klaagt over 'poepie', maar die 'shiiiiiiiiiiit' x300 vond ik toch vele malen erger.
 
Die gaan nooit mogen starten. 21 en 23. Hoe kan je nu haalbaarheid e.d. gaan inschatten als je nog nooit zelf een huis verbouwd hebt of in de sector zit. Zelfs om het pand te bezichtigen was madam gaan dansen.

Ik zie dat niet goedkomen hoor poepie.

Ik dacht: gelukkig dat er een ouder koppel (ervaring) inzit. Tot die oprecht begonnen te zeveren over kak.

O, en volgens mij is dat ene koppel creatief. Ze hebben het maar 23 keer gezegd. Ze zijn ook al heel lang samen, zodanig lang dat mevrouw niet goed weet welke richting haar creatieve soulmate gevolgd heeft.
Hij is dakwerker dus hij werkt in de bouwsector en dat dansen is haar beroep?

Het is niet dat die van vorig jaar zoveel ouder (limburg) of zoveel meer kennis hadden he (zeker onzen onhandige Harry)
 
Hij is dakwerker dus hij werkt in de bouwsector en dat dansen is haar beroep?

Het is niet dat die van vorig jaar zoveel ouder (limburg) of zoveel meer kennis hadden he (zeker onzen onhandige Harry)
Met dat dansen bedoelde ik dat ze nooit tijd zal hebben om te helpen als ze al geen tijd kan vrijmaken om het pand te gaan bezichtigen.

And don't mind me, ik hou van commentaar geven en uitlachen met alles wat passeert op VTM.
Waarom ik daarnaar kijk? M'n vrouw. Die kijkt graag zo'n programma's net omdat het zo luchtig is, haar ideale ontspanning. En dan kijk ik soms mee. En dan zit ik alles en iedereen vierkant uit te lachen luidop.
 
Dertien posts ver en het gaat bijna alleen over de kandidaten en wat ze al dan niet kunnen!

Het huis in Antwerpen heeft veruit het grootste potentieel en is misschien ook wel de beste prijs die te winnen valt. Het huis in Boortmeerbeek leek me redelijk saai. Van kruidenierszaak tot gezinswoning: het mag me verbazen wat het resultaat zal zijn.
Benieuwd wat Beringen nog gaat brengen!

Het creatieve koppel dat graag creatief bezig is zal het wel creatief willen aanpakken. Benieuwd hoe de jury hun maquette zal beoordelen want de ervaring leert dat dat type "ontwerpers" het soms lastig heeft met concept haalbaarheid.
 
Dertien posts ver en het gaat bijna alleen over de kandidaten en wat ze al dan niet kunnen!

Het huis in Antwerpen heeft veruit het grootste potentieel en is misschien ook wel de beste prijs die te winnen valt. Het huis in Boortmeerbeek leek me redelijk saai. Van kruidenierszaak tot gezinswoning: het mag me verbazen wat het resultaat zal zijn.
Benieuwd wat Beringen nog gaat brengen!

Het creatieve koppel dat graag creatief bezig is zal het wel creatief willen aanpakken. Benieuwd hoe de jury hun maquette zal beoordelen want de ervaring leert dat dat type "ontwerpers" het soms lastig heeft met concept haalbaarheid.
Tis niet dat er al iets noemenswaardig gebeurd is natuurlijk dan kan je voorlopig dus alleen maar afgeven op de deelnemers :unsure:

Wat ik vooral zie is dat al die mensen "geel" zijn als de pest. 3/4 is al aan het fantaseren hoe het zal zijn niet of maar wanneer ze er eindelijk zullen wonen en bezig over hoe creatief ze wel niet zijn. Slechts een enkeling lijkt te snappen dat er eerst nog gruwelijk veel werk te verzetten is.

Ik kan nu al niet wachten tot ze alle huizen de helft verkleinen door overal in alle kamers rondom rond metal stud/gyproc te zetten want dat is natuurlijk hoe je deftig renoveert :unsure:
 
@Reverz "Geel zijn als de pest"
Nog nooit van gehoord, wat betekent dat? :p
Een referentie voor mensen die nogal veel fantaseren, dromen over de toekomst en vooral niet rationeel zijn.

Mijn zus heeft mij een tijdje terug het boek "Omringd door idioten" doorgespeeld dat ze van haar baas verplicht moest lezen om beter te communiceren met bepaalde collega's. Het boek gaat uit van een soort kleurenspectrum om menselijke karaters op te splitsen. We maken er nu een beetje een hobby van om in te schatten in welk(e) quadrant(en) mensen thuishoren. Op TV is er alleen weinig sport aan... als je er op begint te letten wordt één bepaald type karakter zwaar overcast, vermoedelijk omdat de andere types geen (of minder) leuke TV geven :unsure:

eee57bef5052cd7b7eda2519020f6837.jpg
 
Met dat dansen bedoelde ik dat ze nooit tijd zal hebben om te helpen als ze al geen tijd kan vrijmaken om het pand te gaan bezichtigen.

And don't mind me, ik hou van commentaar geven en uitlachen met alles wat passeert op VTM.
Waarom ik daarnaar kijk? M'n vrouw. Die kijkt graag zo'n programma's net omdat het zo luchtig is, haar ideale ontspanning. En dan kijk ik soms mee. En dan zit ik alles en iedereen vierkant uit te lachen luidop.
Beetje kort door de bocht natuurlijk, mss heeft ze net meer tijd dan de anderen (door de week overdag bv)
 
Beetje kort door de bocht natuurlijk, mss heeft ze net meer tijd dan de anderen (door de week overdag bv)
Mochten die niet enkel 's avonds en in het weekend werken?
Om op die manier iedereen gelijke kansen te geven?
Kan zijn dat ik me vergis, maar ik meen me zoiets te herinneren.
Anders zou het ook niet eerlijk zijn als er bv iemand werkloos is, halftijds werkt of gewoon vakantie neemt, dat die elke dag kan werken.
 
Terug
Bovenaan