VTM Huis Gemaakt 2022

Net de finale gezien, hoe onuitstaanbaar ben ik Cedric en Anaïs beginnen vinden man haha. Hij met zijn zenuwlachske en zij de eeuwige seut (sorrynotsorry). Die makelaars die stemmen op Antwerpen, no shit. Een herenhuis in Antwerpen, dat wil elke makelaar in zijn prtefeuille - ongeacht de afwerking.
 
Net de finale gezien, hoe onuitstaanbaar ben ik Cedric en Anaïs beginnen vinden man haha. Hij met zijn zenuwlachske en zij de eeuwige seut (sorrynotsorry). Die makelaars die stemmen op Antwerpen, no shit. Een herenhuis in Antwerpen, dat wil elke makelaar in zijn prtefeuille - ongeacht de afwerking.
Dat lachje kan idd zo in Beavis and Butthead. Huhuhuhu :unsure:
 
Die aflevering van the day after is maar gezapig, de buurvrouw komt eens langs met vuilzakken, een klein welkomstcomité.
 
Ben toch blij met de winnaars, jah wat hier al gezegd is klopt wel. Beringen heeft niet gewonnen door de afwerking van hun huis. Dat was ook mijn mening. Hadden die veel meer tijd gehad, het had beter geweest ja, maar goed het is een wedstrijd tegen de tijd ook. En qua koppel vind ik Eline en Younes nu niet leuker of ambetanter dan Anaïs en Cedric.
 
Eigenlijk hadden ze op zijn minst toch de verliezende koppels een optie tot aankoop kunnen geven aan een iets gunstiger tarief toch
 
Huh? Toch duidelijk dat gij voor t ander team speelt amai :laugh:

Als ge die bezig hoort en ziet spreken, "ja maar ceeedriiiiiic".

Ge kunt introvert zijn (ben ik zelf ook), maar 't is gewoon een seut.

En ja, ik ben team Younes geworden in de loop van het programma na de vele uitbarstingen van Cédric en het seutgedrag van Anaïs. De oma die daar dan nog de megapreek kwam afsteken was de megadruppel. :shutup:
 
Iedereen die hier reageert op de vele uitbarstingen. Hebben jullie al enes zelf een totaalrenovatie gedaan?

Dat is gewoon hard op zich. En dan nog als je met deadlines zit en in de weekends 12u per dag moet knallen. Sowieso verlies je dan soms eens je geduld...
 
Ik had het eerder gegung aan Younes en Eline, ik vermoed dat er in de families van Cedric en Anaïs iets meer geld zit om beiden toch een duwtje in de rug te geven.
Bij Eline en Younes ligt dat heel wat moeilijker denk ik.

Maar, al bij al wel verdiend. De afwerking in Antwerpen was goed (op tv toch), daar zijn er toch enkele gaten gevallen bij Beringen.

Ook helemaal geen fan dat de leefruimtes boven zijn, maar het heeft wel een hotelgevoel. Boven badkamer zetten, als dat mogelijk is, en je kan het onderste verdiep verhuren. Uiteindelijk heb je wel een grotere leefruimte omdat die boven is, dan verlies je geen ruimte met de inkom.

Beringen was beter maar klassieker ingedeeld.
 
Allee Cedric die toch oprecht geraakt lijkt door het verlies van Younes was wel mooi om te zien, weer paar puntjes gescoord hier. :D

Ik hoop dat Younes en Eline toch aan een mooi bedrag raken en zo hun huis kunnen kopen.
 
Terug
Bovenaan