VTM Huis Gemaakt 2022

Het tegel fiasco zal younes en zijn madam laten verliezen denk ik, en ook het feit dat ze die walgelijke cowboy kamer niet hebben aangepakt.

Younes is een toffe gast maar spijtig met 2 linkerhanden. Mij maakt het niet uit wie wint, maar ben blij dat alexia niks wint.
 
Ben ik de enigste die met Alexia is een goei pint zou willen pakken op café of naar een schraal scoutsfuif gaan?

Edit mod: ongepast taalgebruik weggehaald.
 
Ze wisten precies niet hoe ze de laatste aflevering konden vullen met iets interessants :sleep:
 
Ik vond het beetje vreemd dat bij de "potentiële kopers" in Beringen niemand met Limburgse tongval zat :unsure:
 
Sommige dingen zijn gewoon niet te begrijpen.

Als effectief het publiek gekozen heeft, begrijp ik niet dat mensen het verhaal van Antwerpen kunnen verliezen boven Beringen. De framing van de vloer in Beringen zal dan wel de doorslag gegeven hebben, maar het feit dat heel de tweede verdieping in Antwerpen quasi onaf is, bleef onderbelicht. In die gang waren zelfs enkel osb platen, niet eens Gyproc.
 
Flabbergasted. Hoe kan iemand zo grappig als Younes de publieksprijs niet winnen? Nee, dan lukt het geen enkele Limburger.

Daarnaast Anaïs die er bijna nooit was en Cedric die zich bij alle (schoon)moeders onpopulair gemaakt heeft door zijn gedrag tegenover zijn vriendin.

Vreemd, zeer vreemd.

Logisch trouwens dat de makelaars Antwerpen in portefeuille willen. Enkel en alleen door de locatie is dat pand een stuk duurder waardoor ze meer commissie kunnen krijgen.
 
Ah straks start er waarschijnlijk iemand een crowdfunding voor de verliezers. Ik dacht wel dat Younes populairder ging zijn bij de kijkers.
 
Flabbergasted. Hoe kan iemand zo grappig als Younes de publieksprijs niet winnen? Nee, dan lukt het geen enkele Limburger.

Daarnaast Anaïs die er bijna nooit was en Cedric die zich bij alle (schoon)moeders onpopulair gemaakt heeft door zijn gedrag tegenover zijn vriendin.

Vreemd, zeer vreemd.

Logisch trouwens dat de makelaars Antwerpen in portefeuille willen. Enkel en alleen door de locatie is dat pand een stuk duurder waardoor ze meer commissie kunnen krijgen.
Locatie valt goed mee hoor. Is nu niet bepaald een populaire buurt in Antwerpen.
 
Ik voelde die harten breken bij Younes en Eline tot in de huiskamer. Dina kreeg het er zelf moeilijk bij. De keuze van de makelaars leek me logisch: een charmant herenhuis dat in ere is hersteld mét een degelijke afwerkingsgraad. Publieksprijs is moeilijk in te schatten, je dacht dat het knuffelige Limburgimago de doorslag zou geven maar niet dus. Qua eigenheid hebben beide koppels er wel een consequente lijn in gekregen, leek me.
 
Die wonen vlak bij Stuivenberg ziekenhuis, daar wilt ge echt niet wonen in die buurt.

Ben alleszins blij dat ze zijn gewonnen, lang leve Antwerpen!
 
Bah. Ik gunde het Eline en Younes vele meer.
Cedric is een opgefokt bazeke en Anaïs was er niet altijd.

Hoe kan het nu dat het publiek niet voor Beringen heeft gestemd?
 
Je had nu ook niet veel kans om te stemmen, dat kon enkel tussen 22 uur en middernacht gisteren.

De echte winnaars zijn de vele sponsors, zelfs Colruyt deed mee.
 
Ben blij dat Cedric en Anais gewonnen hebben. Even was ik bang dat Eline daar Anais een scène ging beginnen maken. Het is erg om te zeggen maar haar kind is net iets te oud en on schattig ol het publiek te toucheren. Als het programma zich wil manifesteren als verbouw programma, mag je gewoon Younes niet laten winnen. C'est simple comme ça.
 
Terug
Bovenaan