Avondland
Well-known member
Dit.Younes met zijn kleine megafail, waw... Ik snap al niet dat ge niet begint aan het keukengedeelte gezien ge wilt dat die naadloos in elkaar overlopen. Aan de andere kant beginnen is vragen om miserie.
Younes, kieken!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit.Younes met zijn kleine megafail, waw... Ik snap al niet dat ge niet begint aan het keukengedeelte gezien ge wilt dat die naadloos in elkaar overlopen. Aan de andere kant beginnen is vragen om miserie.
En te bedenken dat die dat hoogstwaarschijnlijk nog gaan winnen ook...![]()
Is da geen Franse Bulldog?Welk ras is die hond van Cederic en Anaïs?

Alexia haar zus kan mij krijgen.. tot dat ze in Lilo en stitch stem begon te spreken![]()
Idd. De overwinning ligt in hand bereik voor Antwerpen nu. Die vloer in Beringen was een ramp, zelfs het deel dat door die broer gelegd was lag super scheef. Blij dat Alexia er uit is. Gun het Antwerpen ook nog wel.Jammer voor Alexia en Emiel, naarmate het programma vorderde konden ze alsmaar meer op mijn sympathie rekenen.
Kan iemand mij uitleggen hoe Cedric en Anais erin slagen om qua afwerking zoveel hoger te scoren dan de rest terwijl die halve dag in de spoed heeft gezeten?
En Beringen amai, als die winnen, hoe shots en scheef lag die tegelvloer? Leuk om zo binnen te komen. Goeie eerste indruk!