Huis Gemaakt 2022

En te bedenken dat die dat hoogstwaarschijnlijk nog gaan winnen ook... :unsure:

Hangt dat toilet van Emiel nu serieus niet in het midden van dat muurtje? Man man man, das gelijk die moluren in Antwerpen die ook niet uitgelijnd hangen.

Efkes de 100 bellen voor een sneetje. Was zelfs al afgebonden. Breng die dan zelf he.

Ik moest wel lachen bij dat mobiel toilet, die hadden niet gesponsord en zijn dus afgeplakt:
SP14fAk.png

Jammer voor Alexia en Emiel, naarmate het programma vorderde konden ze alsmaar meer op mijn sympathie rekenen.
Kan iemand mij uitleggen hoe Cedric en Anais erin slagen om qua afwerking zoveel hoger te scoren dan de rest terwijl die halve dag in de spoed heeft gezeten?
En Beringen amai, als die winnen, hoe shots en scheef lag die tegelvloer? Leuk om zo binnen te komen. Goeie eerste indruk!

Jammer voor Alexia en Emiel, naarmate het programma vorderde konden ze alsmaar meer op mijn sympathie rekenen.
Kan iemand mij uitleggen hoe Cedric en Anais erin slagen om qua afwerking zoveel hoger te scoren dan de rest terwijl die halve dag in de spoed heeft gezeten?
En Beringen amai, als die winnen, hoe shots en scheef lag die tegelvloer? Leuk om zo binnen te komen. Goeie eerste indruk!
Idd. De overwinning ligt in hand bereik voor Antwerpen nu. Die vloer in Beringen was een ramp, zelfs het deel dat door die broer gelegd was lag super scheef. Blij dat Alexia er uit is. Gun het Antwerpen ook nog wel.

Ik schrik er wel van dat er ondanks de vele werkmannen die inspringen er toch zoveel zaken niet in orde lijken te zijn. Het lijkt wel alsof de deelnemers echt aan totaal geen enkele voorwaarden moeten voldoen of echt niets begeleiding/opvolging krijgen?
Bijvoorbeeld die vloer in Beringen die echt compleet schots en scheef ligt of de douche in Boortmeerbeek die nog steeds niet werkt. Dat zijn toch gewoon basiszaken in een huis?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de punten die er uitgedeeld werden, want daar bleven ze maar vaag over met hun 40-60% verdeling en elk jurylid dat apart mocht punten mocht geven.

Terug
Bovenaan