VTM Huis Gemaakt 2022

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de punten die er uitgedeeld werden, want daar bleven ze maar vaag over met hun 40-60% verdeling en elk jurylid dat apart mocht punten mocht geven.
Daar had ik idd ook wel wat meer info over gekregen. Nu lijkt het gewoon alsof ze twee random finalisten hebben gekozen.
 
Kan iemand mij uitleggen hoe Cedric en Anais erin slagen om qua afwerking zoveel hoger te scoren dan de rest terwijl die halve dag in de spoed heeft gezeten?

Younes kan niet veel of alleszins heel traag, hij was zelfs verbaasd hoe zijn schoonvader schilderde en dat is nu echt niet moeilijk om dit snel te doen, of het perfect is is natuurlijk iets anders. Die is 16u bezig geweest aan die tegels in de douche… 16u… Het resultaat was er maar 16u is nu toch wel heel lang.

Alexia en Emiel zijn werkers maar niet efficiënt denk ik en daar zit het verschil, Cedric is snel en efficiënt en die Anaïs trekt ook goed haar plan.
 
Younes kan niet veel of alleszins heel traag, hij was zelfs verbaasd hoe zijn schoonvader schilderde en dat is nu echt niet moeilijk om dit snel te doen, of het perfect is is natuurlijk iets anders. Die is 16u bezig geweest aan die tegels in de douche… 16u… Het resultaat was er maar 16u is nu toch wel heel lang.

Alexia en Emiel zijn werkers maar niet efficiënt denk ik en daar zit het verschil, Cedric is snel en efficiënt en die Anaïs trekt ook goed haar plan.
Cedric en Anaïs hadden ook wel het kleinste oppervlakte om te doen.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de punten die er uitgedeeld werden, want daar bleven ze maar vaag over met hun 40-60% verdeling en elk jurylid dat apart mocht punten mocht geven.
Wat een schaamtelijke vertoning weeral zeg.
Ahja btw: rangschikking 40% bla blabla bla jury elk apart blablabla 60%... Proficiat Antwerpen!!!
Hoe ontransparant kan je het maken zeg? Wees dan gewoon eerlijk en doe die rangschikking niet, maar dan blijft natuurlijk enkel die 2k kamerprijs over en aangezien het budget toch eindeloos lijkt maakt die niet uit.

Don´t get me wrong, ik ben blij dat het zeker niet Boortmeerbeek is maar de manier waarop is echt lelijk. Ook zeer veel respect trouwens voor de manier waarop Emiel en Alexia dit opnemen. Enorm contrast met bv Lien en Melvin... die al stampvoetend afgevoerd moesten worden en in vergelijking met Emiel en Alexia veel minder tijd geïnvesteerd hadden.
 
Jammer voor Alexia en Emiel, naarmate het programma vorderde konden ze alsmaar meer op mijn sympathie rekenen.
Kan iemand mij uitleggen hoe Cedric en Anais erin slagen om qua afwerking zoveel hoger te scoren dan de rest terwijl die halve dag in de spoed heeft gezeten?
En Beringen amai, als die winnen, hoe shots en scheef lag die tegelvloer? Leuk om zo binnen te komen. Goeie eerste indruk!
wss veel kleiner huis
 
Idd, wat is er met die kamerprijzen gebeurd? Was het niet zo dat je vroeger effectief dat budget moest opgebruiken en dat dat echt een meerwaarde was tov andere koppels?

Anyway, vreemde gang van zaken maar vond het huis van Cédric en Anaïs wel het "properste" afgewerkt.
 
Ik kan mij niet ontdoen van het gedacht als Beringen niet wint dat het vlammende ruzie en break up gaat zijn.

"Alles voor Lena" gaat failen in haar ogen door Younes.
 
Dat er hier nog mensen zich druk maken in het weinig transparant karakter van het spelsysteem :'). Dat is net één van de grootste kenmerken van het programma :unsure:.
 
Jammer voor Alexia en Emiel, naarmate het programma vorderde konden ze alsmaar meer op mijn sympathie rekenen.
Kan iemand mij uitleggen hoe Cedric en Anais erin slagen om qua afwerking zoveel hoger te scoren dan de rest terwijl die halve dag in de spoed heeft gezeten?
En Beringen amai, als die winnen, hoe shots en scheef lag die tegelvloer? Leuk om zo binnen te komen. Goeie eerste indruk!
Ik denk dat Cedric en Anaïs simpelweg meer effort hebben gestoken in de afwerking dan Alexia en Emiel, die, hoewel ze gegroeid zijn, wat lakser waren daarin.

Voor vanavond weet ik het niet zo goed. Younes & Eline zijn de knuffelbare Limburgers die met (plus)dochtertje Lena zeker veel sympathie kunnen loswekken bij de kijkers en het publiek. Cedric en Anaïs zijn daarentegen piepjong, in feite op een leeftijd waar de meeste mensen nog niet bezig zijn met een huis kopen. Beiden hebben wel een huis afgeleverd dat, indien ze niet winnen, redelijk snel verkocht zou geraken. Dat was vorig jaar bij Harry & Jerina wel een heel ander verhaal.

Ik had het nog wel grappig gevonden als Didipower nog een dagje kwam meewerken, die had die tegels wellicht helemaal opnieuw gedaan. In Antwerpen & Boortmeerbeek was dat wellicht een iets minder gezellige bedoening geweest als de ex-kandidaten kwamen meehelpen.
 
Ik had het nog wel grappig gevonden als Didipower nog een dagje kwam meewerken, die had die tegels wellicht helemaal opnieuw gedaan. In Antwerpen & Boortmeerbeek was dat wellicht een iets minder gezellige bedoening geweest als de ex-kandidaten kwamen meehelpen.
Hoezo, in Antwerpen hadden ze toch een vriendschap voor het leven opgebouwd? :unsure:
 
Als ze vanavond de winnaar bekend maken, wat gaan ze dan doen in de aflevering van morgen?
Op donderdag 2 juni kan je zien hoe de winnaars hun intrek nemen in hun stekje en wat er op dat moment door hen heengaat. Na enkele loodzware weken kunnen ze eindelijk ontspannen.

Al vermoed ik dat de beelden van die intrek wel vrij beperkt zullen zijn gezien de finale pas vanavond is en die "intrek" dus morgen pas is + alles nog gemonteerd moet worden. Die paar beelden zullen dus vooral als 'kapstok' dienen voor terugblikbeelden van het afgelopen seizoen.

Wel k*t dat ik vanavond niet live kan kijken aangezien ik naar de cinema ben. Hopelijk niet te laat thuis zodat ik vanavond laat nog kan kijken, want anders is de fun er wel af om de aflevering morgen pas te bekijken (want morgen de ganse dag spoilervrij blijven, dat lukt toch nooit)
 
Cedric en Anaïs hadden ook wel het kleinste oppervlakte om te doen.
Inderdaad, eigenlijk is dat toch totaal niet eerlijk dat die net evenveel tijd krijgen als de andere koppels.
Op de tijd dat je dat huis in Beringen renoveert kan je bij wijze van spreken twee huizen zoals dat van Cedric en anaïs doen.
 
Ik denk dat younes zijn eigen ruiten heeft ingegooid. Leveren ze een afgewerkt huis af winnen ze altijd maar nu denk ik dat het naar Antwerpen zal kantelen.
 
Rewind naar vorig jaar. Daar was het kunstenaarskoppel ook de favoriet van de mensen (ook zij deden het voor hun kids) en toch wonnen Ruben en Anke. Zal dit jaar wel weer zo zijn.
 
Terug
Bovenaan