alpenglow
Member
Awel, dit dus! Blijkbaar als ze erop werken, dan wordt het bot niet zacht, maar ontstaat er een soort van "borstelstructuur".Ik dacht juist dat het goed is om hun tanden proper te houden, maar laat me weten wat je vindt.![]()
De vorm en de hardheid van de Nylabone zorgen voor schone tanden maar slijten de tanden niet. Door het kauwen aan de Nylabone ontstaan er allerlei kleine "borsteltjes" in het bot, het bot word niet zacht. Deze borsteltjes poetsen de vuiligheid van de tanden af en masseren het tandvlees. - Medpets
Nuja, dit kan ook gewoon zo'n tekst zijn die ze van Nylabone krijgen en op hun website kunnen plakken, maar ik ga er van uit dat een producent toch ook niet ronduit gaat liegen over zijn productHet schaafsel van de Nylabone wordt niet door het lichaam van uw hond opgenomen. Het is chemisch resistent en gaat geen verbinding aan met het lichaam. - Dierenwinkelxl

Het stomme is, nu dat ik dat allemaal lees, besef ik dat ik dat bij de eerste aankoop van een Nylabone ook allemaal heb gelezen en dat dus eigenlijk wel wist

In datzelfde frame zie ik ook hun rustplekjes en de grootste open ruimte waar ze dan met z'n tweetjes soms dom lopen te wezen, wat voor een gigantische glimlach zorgt als ik op dat moment de app open. Ik kan langs die weg ook luisteren en spreken, maar de micro aanzetten triggert langs de ontvangende kant wellicht een geluid waar de oudste als een ketter van begint te blaffen, dus dat is dan enkel voor noodgevallen (lees: als de jongste de deurlijst aan het bewerken is).
? Die moet ik zien! (mag evt ook in DM als ge liever niet hier post
)