Grote Finale - Spanje vs Argentinie - 19 Juli 2026 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    51
  • Opiniepeiling gesloten .
En Trump die toch weer de krantenkoppen heeft gehaald door mee op de foto te staan toen Spanje hun wereldtitel aan het vieren was.

De FIFA heeft hem er vervolgens uitgecropt op hun tweet

En Spanje heeft hem er gewoon uitgephotoshopt
:)

Nog geen 24 uren later, en het is nog steeds genieten dat het walgelijke spel van Argentinië zo afgestraft is door Spanje die zich alleen op voetballen focuste. Als je dan het verschil ziet tussen een Rodri en een Messi, die zich van zijn kleinste kant liet zien door te proberen Cucurella een rode kaart aan te smeren... Op zich wel blij dat het hoofdstuk Ronaldo & Messi afgesloten is nu, hoewel ik er vrij zeker van ben dat die er binnen 4 jaar alsnog gaan bijzijn, al is het maar voor het showelement.
Kunnen we eindelijk beginnen aan de Mbappe en Yamal saga!

Van mij mogen op EK' en WK' die quarter breaks erin blijven. Geeft de gelegenheid om naar het toilet te gaan; iets halen om te snacken of even snel de was uit de wasmachine halen. En in sommige wedstrijden zagen we een andere ploeg na de break, zowel negatief als positief. Ik zie er weinig fout in. We zien ook geen reclame en dat is veel waard.

Van mij mogen op EK' en WK' die quarter breaks erin blijven. Geeft de gelegenheid om naar het toilet te gaan; iets halen om te snacken of even snel de was uit de wasmachine halen. En in sommige wedstrijden zagen we een andere ploeg na de break, zowel negatief als positief. Ik zie er weinig fout in. We zien ook geen reclame en dat is veel waard.
Je kan geen 45 minuten voetbal kijken zonder te gaan pissen? Dat kan toch allemaal gewoon tijdens de rust.

Die breaks hebben toch niets met voetbal te maken, ze duren gewoonweg veel te lang. En het haalt simpelweg de flow uit de partij en vaak nog eens in het nadeel van de betere ploeg.

Sporza is dan ook 1 van de weinige zenders die geen reclame uitzend tijdens de hydration breaks, in het merendeel van de landen werd dat wel gedaan. Het is dan ook de vraag of sporza dat zo gaat houden indien wie breaks hun rentree maken. Ik vind het allessinds onnodig tenzij de temperatuur daar echt te warm is.

Je kan geen 45 minuten voetbal kijken zonder te gaan pissen? Dat kan toch allemaal gewoon tijdens de rust.

Die breaks hebben toch niets met voetbal te maken, ze duren gewoonweg veel te lang. En het haalt simpelweg de flow uit de partij en vaak nog eens in het nadeel van de betere ploeg.
En extra onnozel omdat de klok gewoon doorloopt. Duurde helemaal niet even lang per match lijkt mij.

Terug
Bovenaan