Honden

Heb je een hond?


  • Totaal aantal stemmers
    184
Wij zijn onze border collie dit weekend gaan halen 😍

20210522_194817.jpg20210522_194727.jpg20210522_170639.jpg
 
Ja ik zie ook juist dat het idd maar 2 meter is. Om te gaan wandelen is dat genoeg, maar voor losse oefeningen idd te kort.
Op de vorige hondenschool was dat niet verplicht, vind het nu ook wat een zotte kost wanneer je weet dat je hond wél luistert bij losse oefeningen (en enkel uitvliegt als hij aangelijnd is) maar soit, safety first!
 
@Mulan voor onze zwarte heb ik een Dog Copenhagen, die kan je vanboven en op de borst vastmaken. Om gewoon te wandelen doe ik die vanboven vast, als hij te hard trekt switch ik naar de borst en dan stopt dat trekken direct.

Voor onze podenco hebben we er eentje van Ruffwear (deze: https://www.actievehonden.com/p/tui...ndelingen/ruffwear-flagline-harnas-blauw/2270). Omdat die ook anti escape is. Die kan je ook vanboven en op de borst vastmaken.
 
Schattig! Ruilen met den onze? :D
Ik denk niet dat je je geriatrisch exemplaar zo vlot gewisseld krijgt voor een dure pup 🤪



Tuigje besteld, benieuwd wat het zal geven en vooral of de fun er al af zal zijn na 2 weken zoals bij de gentle leader 🙄🤔
 
Ik denk niet dat je je geriatrisch exemplaar zo vlot gewisseld krijgt voor een dure pup 🤪
Hij is nochtans opnieuw in goede gezondheid. In Maart / April was hij echt doodziek, maar daar is helemaal niks meer van te merken. :D

OK wandelen gaat niet zo goed meer, op slechte dagen moet ik hem zelfs helpen, enkel tijdens een supergoeie dag kan hij nog een toerke doen, dus het gaat wel achteruit. Maar hij is dus wél niet ziek meer .. hij kan weer zagen gelijk de beste!
 

Wat een zaligheid is die ring op de borst! 😍😍😍

3 meter voorbij mijn voordeur kreeg ik de meest hilarische vertoning van een driepotige hinkstapsprong te zien.
Dat bleef hij gedurende gans de wandeling vertonen, zelfs preventief toen er geen spanning op de lijn zat 😂.
Maar geen lijntje te bespeuren op mijn polsen, geen schouder half uit de kom gesleurd én dan nog eens perfecte lachtherapie erbij! Topfan!
Hopelijk over 3 weken nog steeds 😇
 

Wat een zaligheid is die ring op de borst! 😍😍😍

3 meter voorbij mijn voordeur kreeg ik de meest hilarische vertoning van een driepotige hinkstapsprong te zien.
Dat bleef hij gedurende gans de wandeling vertonen, zelfs preventief toen er geen spanning op de lijn zat 😂.
Maar geen lijntje te bespeuren op mijn polsen, geen schouder half uit de kom gesleurd én dan nog eens perfecte lachtherapie erbij! Topfan!
Hopelijk over 3 weken nog steeds 😇
Je moet je dankbaarheid dan maar eens in natura betalen. Graag gedaan!

Idd wel een blokske spieren.
 
Idd wel een blokske spieren.

😍 Hij staat er nu redelijk "chubby" bij, was echt perfect op 38 kilo, wat volgens "kenners" veel te dik is voor een mechelaar 😂

Maar hij wordt 7, ik gun hem zijn midlife kilo's als hij mij de mijne gunt 😂
(beste man die ik ooit in huis heb gehaald: klaagt nooit over het eten, altijd blij als ik thuis kom, beschermt me, laat me volledig "zeester" spelen in bed, komt direct als ik 'm roep, schijt niet in huis, zaagt niet dat mijn kont te dik is,.. 👌)

Edit: en het allerbelangrijkste: spreekt NOOIT tegen! 😍😇
 
Laatst bewerkt:

Wat een zaligheid is die ring op de borst! 😍😍😍

3 meter voorbij mijn voordeur kreeg ik de meest hilarische vertoning van een driepotige hinkstapsprong te zien.
Dat bleef hij gedurende gans de wandeling vertonen, zelfs preventief toen er geen spanning op de lijn zat 😂.
Maar geen lijntje te bespeuren op mijn polsen, geen schouder half uit de kom gesleurd én dan nog eens perfecte lachtherapie erbij! Topfan!
Hopelijk over 3 weken nog steeds 😇
Top, snel geleverd ook precies!
 
(beste man die ik ooit in huis heb gehaald: klaagt nooit over het eten, altijd blij als ik thuis kom, beschermt me, laat me volledig "zeester" spelen in bed, komt direct als ik 'm roep, schijt niet in huis, zaagt niet dat mijn kont te dik is,.. 👌)
Nog steeds blij met je scheiding, zie ik! 😬
 
In ieder geval, voor liefhebbers van dog-achtigen, 68 cane corso pups -> 1 adres
Vreselijk. Hopelijk vinden al die honden een nieuwe thuis, maar ik vrees ervoor.

Er wordt geen woord gerept over de fokker van die honden, maar laat ons op zijn minst hopen dat die nooit nog maar moet denken aan opnieuw te beginnen kweken.
 
Er wordt geen woord gerept over de fokker van die honden, maar laat ons op zijn minst hopen dat die nooit nog maar moet denken aan opnieuw te beginnen kweken.
Fokker is in een depressie verzeild geraakt nadat zijn vader in oktober vorig jaar door 1 van zijn honden doodgebeten werd.

Wel, we zitten momenteel al met een terrier en een bulldog want anders ...

Ik durf er niet gaan kijken, want gegarandeerd pak ik er dan toch eentje mee naar huis. 😬
 
Terug
Bovenaan