Cattadelic
Banned
Allez hupla, trein afgelast wegens onderweg kapotgevallen. Hier sta ik weer schoon te schilderen in het pittoreske Noord station.
Goodbye avondplannen
Goodbye avondplannen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ftfy.Zware regenval namiddag voor Limburg.
Krijg het al benauwd om vanavond op een vlot thuis te geraken
Uiteindelijk is het ook nie gelogen hèGezellige avondspits op het spoor: "Door verstoord treinverkeer, is het treinverkeer verstoord." (sic.)

Vorige week moest ik eens de trein nemen naar het Antwerpse, en dat had ik geweten.
Arriveer ik aan mijn vertrekstation: trein ineens afgeschaft (voordien nog app en website gecheckt).
Ik moest die naar de luchthaven nemen om over te stappen in Brugge, en dan moest ik nog eens overstappen in Antwerpen-Zuid (dit moet sowieso).
Maar wat was dat voor een verloederde stopplaats? Geen roltrappen, wel verschillende trappen naar boven die naar een brug leken te gaan. Omdat het de eerste keer was dat ik er afstapte, wist ik niet dat ik over de brug moest om naar de andere perronnen te gaan, want er stond niets aangegeven en natuurlijk ook geen stationschef aanwezig. Had ik eerst per vergissing de trap naar het busstation genomen. Fout, dus helemaal terug, andere trap genomen en dan uiteindelijk gezien dat ik "gewoon" via de brug naar de andere peronnen kon gaan. Dit allemaal met een zware valies. 2 dagen spierpijn gehad ervan. :')
EDIT: alle treinen hadden wel airco!![]()
Als je daar uitstapt zie je enkel verschillende trappen naar boven, maar geen borden met de andere sporen. Die zie je pas als je op die brug staat. Het was mij niet direct duidelijk dat je via die weg naar de andere sporen kon.Staat dat echt nergens aangegeven? Ze zijn in alle stations nieuwe signaletica aan het hangen, maar ik zou es moeten nakijken waar mens taat voor Antwerpen-Zuid. Voor de rest heeft die stopplaats wel betere dagen gekend ja.

De laatste maand is de trein naar huis (Brussel -> richting Hasselt-Tongeren welgeteld 1 keer op tijd geweest).
Ik geloofde amper wat mij dinsdag overkwam![]()
Hij heeft die een paar keer gemist deze maand en dan een trein met overstap in Leuven moeten nemen, en die had wel vertraging.of https://www.zugfinder.net/nl/trein-IC_2215.be-30-Tongeren ? Valt toch best mee?![]()
Vertragingsgegevens en stiptheid voor de trein IC 2214 (Gent St Pieters - Brussels Airport - Zaventem)
Vertragingen, annuleringen en punctualiteitsstatistieken, evenals realtime status, wagonvolgorde en vertragingsvoorspelling voor IC 2214.www.zugfinder.net

of https://www.zugfinder.net/nl/trein-IC_2215.be-30-Tongeren ? Valt toch best mee?![]()
Vertragingsgegevens en stiptheid voor de trein IC 2214 (Gent St Pieters - Brussels Airport - Zaventem)
Vertragingen, annuleringen en punctualiteitsstatistieken, evenals realtime status, wagonvolgorde en vertragingsvoorspelling voor IC 2214.www.zugfinder.net