Film Het HORROR topic


Langs de ene kant wel nieuwsgierig hoe slecht deze gaat zijn. Van waar halen ze het op de duur :rofl:
 
Eergisteren Halloween van John Carpenter nog eens bekeken.
Was toch een klepper voor die tijd! Ook de referentie naar The Thing van hemzelf op de tv vind ik nog steeds cool :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lav
😍 ik zie nu pas dit thema (ik ben niet super actief online). Ik hou zelf meer van films dan van series & dan uitsluitend horrorfilms, eventueel bij gebrek aan het vinden van iets een thriller. Ik ga dit onderwerp eens goed uitspitten op zoek naar ideeën 🤗👌

Alvast ook een bijdrage, wel al een tijd geleden dat ik deze film gezien had, maar 'the green inferno' vond ik wel goed.

Het lukt me helaas niet om een printscreen in te voegen zoals jullie dat doen ...
 
Voor het eerst naar The Fly gekeken. Ik had er eerlijk gezegd weinig verwachtingen bij en bereidde mij al voor op 'cheap' kostuums en vooral lach-horror.
Mannekes, wat was dat! Zelden zoveel zitten ineenkruipen van wat er te zien was, echt fantastisch, zo goed gemaakt.
Ah, yes. Body horror van de bovenste plank. Als ik aan Cronenberg denk, komen altijd Dead Ringers en Videodrome eerst naar boven. Of zijn meer bizarre films als Crash en Naked Lunch. Maar The Fly is eigenlijk even goed een meesterwerk.

Ik heb nooit de sequel gezien, iemand anders wel?
 
Ah, yes. Body horror van de bovenste plank. Als ik aan Cronenberg denk, komen altijd Dead Ringers en Videodrome eerst naar boven. Of zijn meer bizarre films als Crash en Naked Lunch. Maar The Fly is eigenlijk even goed een meesterwerk.

Ik heb nooit de sequel gezien, iemand anders wel?
Generic 80s 90s horror filmed, geen ramp, niet speciaal.
 
Ah, yes. Body horror van de bovenste plank. Als ik aan Cronenberg denk, komen altijd Dead Ringers en Videodrome eerst naar boven. Of zijn meer bizarre films als Crash en Naked Lunch. Maar The Fly is eigenlijk even goed een meesterwerk.

Ik heb nooit de sequel gezien, iemand anders wel?
Ziet er allemaal wel interessant in, bedankt voor de suggesties!
 
Ik heb deze weekend The Exorcist (1973) gezien door ergens te hebben gelezen dat het de 50(!)ste verjaardag is van de film en ik stond verstomd dat ik die nog nooit heb gezien (als horror liefhebber). Toch wel baanbrekend voor die periode moet ik zeggen en deed mij denken aan Evil Dead die ik als kind gezien heb (en toen wel wat schrik van had :) )
 
Terug
Bovenaan