Film Het HORROR topic

Finale van The Walking dead gezien. Was wel goed, de mate van set up naar de spin offs toe viel goed mee. Het doet genoeg zijn eige ding maar refereert ook genoeg naar de comic
Waar is den tijd toen ik dacht dat dat zo'n sterke serie ging worden na seizoen 1. Ik ben afgehaakt na seizoen 4 denk ik. Dat werd gewoon Familie of Thuis maar met zombies.
 
Gisteren afl 3 gekeken van Del Toro's Cabinet..., "The Autopsy". Wow, steengoed. Mooie opbouw, sfeervolle setting en behoorlijk wat gore, maar allemaal met een doel: het vertellen van een verhaal. Me like!
 
Waar is den tijd toen ik dacht dat dat zo'n sterke serie ging worden na seizoen 1. Ik ben afgehaakt na seizoen 4 denk ik. Dat werd gewoon Familie of Thuis maar met zombies.
Ja dat snap ik wel al ging het soap gehalte wel met ups en downs, seizoen 5 en 6 waren misschien de sterkste van de reeks en met 8 werd er een dieptepunt bereikt.

De comic balanceerde mooi tussen de persoonlijke verhalen en een politiek, over hoe een samenleving terug kan opstaan na een apocalypse. Daar zat ook wel de kracht, zoals Game of thrones ook die politiek had maar ook de verhalen van de personages. Alleen is bij de serie de aandacht heel hard naar de relaties verschoven. En het is natuurlijk moeilijk om een comic volledig te verfilmen wanneer castleden beslissen te komen en te gaan
 
Vandaag Saint Maud gekeken. Ik hou wel van horror met een religieus/cult kantje. Zeker een aanrader als je nog eens iets korts zoekt (~1h20min).
 
Old people (netflix) gekeken.
Ik vond het bij momenten toch wel de moeite.
Eerste half uur wel wat op gang laten komen
 
After; Boogeyman (2005), Boogeyman 2 (2007), Boogeyman 3 (2008), Boogeyman (2012), The Boogeyman (2014), Cucuy: The Boogeyman (2018),
Revenge of the Bogeyman (1983), The Boogeyman (1982), The Boogeyman (2010) Boogeyman: Reincarnation (2009), The Boogey Man (1980), Return of the Boogeyman (1994) Boogey-Man (2021), The Boogeyman (2013), Boogeyman II: Redux (2003), You Can't Kill the Boogeyman (2022), Beware the Boogeyman (2015), Boogeyman: The Second Coming (2021), ... and so many more

20th century Fox proudly presents... The Boogeyman. Props to the one who came up with that title! :biglaugh:

 
Terug
Bovenaan