Groot Het grote zomerse shortjes zonder karookes topic

Slyke

Well-known member
Tnx, @Ruigen Das .
Regels topic: geen karookes.

651519159_a.jpg
dames-khaki-linnen-shorts-met-knopen
Zomer-Dames-Shorts-Hot-Broek-Europese-En-Amerikaanse-Nachtclubs-Vrouwen-Sexy-Sport-Shorts-Yoga-Broek.jpg_Q90.jpg_.webp
il_300x300.2557603455_qcuu.jpg
3e7566b22d28cab53946e84e5521ec67.jpg
 
Short zoals in short?

H7f3e98f429ea42fdb52477aedf6221bc2.jpg
Da’s een schort!
En die’s wel groot genoeg.

Ge moest maar nadenken over uwe topictitel. Nu zit ge met de gebakken peren he.
Is snap eigenlijk niet waarom mensen met gebakken peren zitten en waarom dat erg is.
Alsof dat zo een ramp was om dat op te eten.
Als het spreekwoord nu “nu zit ge met de gebakken koeienmest he” was, dan dan zat ge letterlijk bijna in de shit.
Peren zijn lekker. En zeker met wat spek of stroop erbij. Niet dat ik nog vlees eet, maar ge snapt wel wat ik wil zeggen he.
En waarom zit ge eigenlijk met peren? Ge kunt gewoon uitdelen. Als ge nu teveel peren hebt gebakken, vraag dan of andere mensen komen eten. Dan blijft ge er niet mee zitten.
Tenzij ge natuurlijk niet veel mensen kent die graag gebakken peer eten. Misschien hadden ze liever konijn met pruimen, om maar een ander fruit te noemen.
Maar als ge echt niemand kent die gebakken peer wil, om welke reden dan ook, dan kunt ge ook nog altijd naar de geburen gaan en gratis uitdelen. Ge raakt ze wel kwijt.
En als ge ze niet kwijt geraakt; dan gooit ge ze gewoon weg. Is dat zo erg dan? ‘t Is niet dat ge dan zo een miserie hebt dat ge dan plots het tot spreekwoord moet verheven he. Verheffen? Maakt niet uit.
Het komt er op neer dat uwe topic titel tegendraads is met de inhoud. En dat maakt me woest. Het doet mijn bloed koken. Maar dat spreekwoord beargumenteren we morgen wel.
 
Ge moest maar nadenken over uwe topictitel. Nu zit ge met de gebakken peren he.
Is snap eigenlijk niet waarom mensen met gebakken peren zitten en waarom dat erg is.
Alsof dat zo een ramp was om dat op te eten.
Als het spreekwoord nu “nu zit ge met de gebakken koeienmest he” was, dan dan zat ge letterlijk bijna in de shit.
Peren zijn lekker. En zeker met wat spek of stroop erbij. Niet dat ik nog vlees eet, maar ge snapt wel wat ik wil zeggen he.
En waarom zit ge eigenlijk met peren? Ge kunt gewoon uitdelen. Als ge nu teveel peren hebt gebakken, vraag dan of andere mensen komen eten. Dan blijft ge er niet mee zitten.
Tenzij ge natuurlijk niet veel mensen kent die graag gebakken peer eten. Misschien hadden ze liever konijn met pruimen, om maar een ander fruit te noemen.
Maar als ge echt niemand kent die gebakken peer wil, om welke reden dan ook, dan kunt ge ook nog altijd naar de geburen gaan en gratis uitdelen. Ge raakt ze wel kwijt.
En als ge ze niet kwijt geraakt; dan gooit ge ze gewoon weg. Is dat zo erg dan? ‘t Is niet dat ge dan zo een miserie hebt dat ge dan plots het tot spreekwoord moet verheven he. Verheffen? Maakt niet uit.
Het komt er op neer dat uwe topic titel tegendraads is met de inhoud. En dat maakt me woest. Het doet mijn bloed koken. Maar dat spreekwoord beargumenteren we morgen wel.
Ik heb toch nog altijd mijn bedenkingen over die samenvoeging van politiek & actua met zwam, hoor.
Goed geargumenteerd, daar niet vann, maar het is toch zware kost.
Waar is de tijd dat we gewoon nog eens aan de baard van die Forumgebruiker konden trekken?


Da’s een schort!
En die’s wel groot genoeg.
Ha, zoals in laboshort!
Ja, maar, als gewoon voetvolk kunnen wij geen prefixen toevoegen met groot, klein of middelmatig... 😔
Dat is voorbehouden aan de elite.
 
Ge hebt de pointe ni door eh, als ge er geen vindt moet ge er maar achter gaan zoeken...

De eilandraad heeft intussen unaniem beslist het volgende :

giphy.gif


Ge moogt terugkomen als ge een short short gevonden hebt.

En last but not least, PoIDNH

Maar uw eventuele exit bespreken we morgen wel.

En allerlast but not least, de aandachtige Forumgebruiker heeft opgemerkt dat de man hierboven een karookes vest aanheeft :shutup::shutup::shutup:
 
Terug
Bovenaan