Groot Het Grote BG (minimaal dubbele) Link foto-ketting topic

Ruigen Das

Well-known member
Naar analogie met het welbekende foto-ketting topic, een topic waarbij de volgende afbeelding MINIMAAL 2 links moet hebben met de vorige.

Indien hier geen gevolg aan gegeven wordt, volgt het volgende:

giphy.gif


Dus ervoor zorgen dat de *my precious* rules gevolgd worden, of u krijgt een kick van de boot van onzen eigen R4H, met een ban uit dit topic. Zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb eh...

Ik hoop dat het duidelijk is, maar de eerste pagina zullen de regels nog ietwat kunnen 'gewend raken' (dit voor de simpele zielen onder ons), maar daarna is't gedaan met toegevingen.

All set? Lets go met de eerste foto!!


images
 
BAN BAN BAN, ze ziet wel gelig, maar er is geen groen.

/thread
Ik zien daar een stukske spinazie tss haar tanden steken... En FYI, de OP moet toezien dat alles correct verloopt en het geheel hier in goede banen leiden. Ik gaan mijn eigen regels niet ombuigen eh,, en we zijn nog 1st page...
 
on a zijnoot

thumbnail_brugpartij51_Bijgesneden.jpg


das dus groen in geel. allez, de helft weet zelfs niet waar de camera staat, ene weet niet hoe hij moet lachen naar de camera en een andere denkt dat het haar van zijn collega een vogelnest is en hoopt daar het vogeltje te zien. hoe moet ge met zo'n mensen een beleid voeren.


das nu toch wel de meest eigenaardige groepsfoto die ik al gezien heb.
 
on a zijnoot

thumbnail_brugpartij51_Bijgesneden.jpg


das dus groen in geel. allez, de helft weet zelfs niet waar de camera staat, ene weet niet hoe hij moet lachen naar de camera en een andere denkt dat het haar van zijn collega een vogelnest is en hoopt daar het vogeltje te zien. hoe moet ge met zo'n mensen een beleid voeren.


das nu toch wel de meest eigenaardige groepsfoto die ik al gezien heb.
Gij ziet groen van jaloezie ja!!!

Valse links posten is kantje boordje eh...

You're walking a very thin line my friend !
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan