Het grote slowchat topic

Wat zegt gij nu @Loser? Dat uw onderste stuk de schone vrouwkes altijd bevlekt en dat dat een probleem (lees: ongewenst) is?
Misschien u laten besnijden. Als ik deze thread goed begrijp gebeurt het dan al minder snel.

Deze ochtend vroeg opgestaan en gaan ontbijten met @Sakura voor mijn verjaardag, erna naar het kattencafé geweest en dan gaan lunchen bij Lily's Noodle House 😋 In de namiddag naar huis gereden en nog wat UNO gespeeld. Dan deze avond nog een ontspannend badje genomen met lekker veel badschuim. Wijntje, chipskes, muziekske en kaarsjes dabei. Nu nog wat chillen in de zetel en boekske lezen. Geslaagde dag! 👌
Gezellig lange dag samen! :love2: Blijft ze slapen ook?

Ik moest gisteren nog aan u denken @515

Mijn nichtjes waren op bezoek (prille tieners) en ze hadden zich terug getrokken in de kelder want ze wouden privacy, ze hadden de deur op slot en ge moest een wachtwoord zeggen om binnen te mogen. En het wachtwoord was: 515!!

Nee nee ze is al naar huis voor ik een bad nam. Anders ook beetje triest he! Zit ik in bad en zit zij in de zetel te niksen 😅
Samen?

Ik moest gisteren nog aan u denken @515

Mijn nichtjes waren op bezoek (prille tieners) en ze hadden zich terug getrokken in de kelder want ze wouden privacy, ze hadden de deur op slot en ge moest een wachtwoord zeggen om binnen te mogen. En het wachtwoord was: 515!!
Slimme meiden met goeie smaak! :cool: :love2:

Sommige dingen moeten vers opgegeten worden! Zou je daar een steak in steken bvb?!? NEEN HÈ?!?
VID-20210501191010.gif

Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.

Wohoho kameradski! Slow down! Daar zijn budgetten voor en die moeten kloppen. En formulieren in triple. En een stempel van bij Georgette maar die is al drie weken weg met een lumbago en Jean-Marc is dat stempelkussen kwijt. Wat ook weer in dat budget moet.
Zet dan al maar snel uwe peecee met windows 95 aan, zodat die een uurke kan opstarten. We’ve got work to do!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan