Squidward
Well-known member
Ik teken bezwaar aan wegens afnemen van beroepscontentement.Ok. Geen probleem.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik teken bezwaar aan wegens afnemen van beroepscontentement.Ok. Geen probleem.
Als het echt moet, kunnen we gewoon klassiek gaan: jij gaat aan het verleiden, ik zal ze wel omleggen. Tis wat voorspelbaar maar het land mag wel weer eens bibberen.Ela! Niets tegen forumgebruiker, 6 en sommige mods!![]()
Ook goed.Ik teken bezwaar aan wegens afnemen van beroepscontentement.
Crisiske meer of minder om de mensen angst aan te jagen...Als het echt moet, kunnen we gewoon klassiek gaan: jij gaat aan het verleiden, ik zal ze wel omleggen. Tis wat voorspelbaar maar het land mag wel weer eens bibberen.

Gewoon uw aanwezigheid is genoeg om mensen angst aan te jagen hoor.Crisiske meer of minder om de mensen angst aan te jagen...![]()
Waarom blijf je dan terugkomen?Gewoon uw aanwezigheid is genoeg om mensen angst aan te jagen hoor.

Omdat dit een volledig vrij forum is toegankelijk voor iedereen die zich aan de regels houdt en ik mij niet laat intimideren door enkele pestkoppen.Waarom blijf je dan terugkomen?![]()
Allez ik ben alweer voorbijgestoken.Als het echt moet, kunnen we gewoon klassiek gaan: jij gaat aan het verleiden, ik zal ze wel omleggen. Tis wat voorspelbaar maar het land mag wel weer eens bibberen.
Euh.. tuurlijk staat het je vrij! Maar wel beetje contradictorisch met uw vorige bericht he...Omdat dit een volledig vrij forum is toegankelijk voor iedereen die zich aan de regels houdt en ik mij niet laat intimideren door enkele pestkoppen.
Het verschil tussen algemeen en vanuit persoonlijk oogpunt spreken he.Euh.. tuurlijk staat het je vrij! Maar wel beetje contradictorisch met uw vorige bericht he...
Ik wou u niet als verleider aanwerven omdat je nu net zo goed zit met uw madam. Wannez past uitstekend in zo een Faites Entrer L’Accusé ‘ce père de famille qui a torturé et assassiné 32 femmes, puis leur a vendu comme hamburger spécial, pourquoi?’Allez ik ben alweer voorbijgestoken.
Waarom zit Wannez nu ineens ook in de biz?
Mijn madam is al vermoord hoor.Ik wou u niet als verleider aanwerven omdat je nu net zo goed zit met uw madam. Wannez past uitstekend in zo een Faites Entrer L’Accusé ‘ce père de famille qui a torturé et assassiné 32 femmes, puis leur a vendu comme hamburger spécial, pourquoi?’
Man naar mijn hart!Mijn madam is al vermoord hoor.
Ik zennekik hie ginne amateur eh
Welk hart? Ik heb er een stuk of 6 in de diepvries.Man naar mijn hart!
Ah nee das omdat hij mij ook ah opslorpen is.Ik vond @Loser inderdaad sympathieker overkomen de laatste tijd.
The still beating one of my enemy!Welk hart? Ik heb er een stuk of 6 in de diepvries.