Doet ze de groetjes en vraag meteen hoe het met Karla is en breng voor mij 2kg bloem mee.Ik ga seffens tot bij Diane om er te halen, dan ben ik weer mee met wat die schoondochter van haar nu weer van scheve opmerking gemaakt heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet ze de groetjes en vraag meteen hoe het met Karla is en breng voor mij 2kg bloem mee.Ik ga seffens tot bij Diane om er te halen, dan ben ik weer mee met wat die schoondochter van haar nu weer van scheve opmerking gemaakt heeft.
Nee, Diane doet Tupperware. De bloem dat is de vrouw van Geert. Karla ziet nog altijd veel af, Gerard altijd thuis nu met dat pensioen en hij heeft geen geduld, é, die loopt constant nerveus.Doet ze de groetjes en vraag meteen hoe het met Karla is en breng voor mij 2kg bloem mee.
Nee, Diane doet Tupperware. De bloem dat is de vrouw van Geert. Karla ziet nog altijd veel af, Gerard altijd thuis nu met dat pensioen en hij heeft geen geduld, é, die loopt constant nerveus.
‘Thuis op kantoor’ de dagelijkse perikelen van gemiddelde ambtenaren op gemiddelde openbare diensten. En dan heb ik u nog niks gezei over wat Katrien voorhad bij de bedrijfsarts!Precies alsof ik de beschrijving van een episode van Thuis lees ofzo.
Wurg hem met een legging.Hij neemt de knuffel met liefde in ontvangst! Ik de oinkoink wat minder!![]()
Opmerkelijk: "wat minder" , niet "zonder" noch weigering van ontvangst....Hij neemt de knuffel met liefde in ontvangst! Ik de oinkoink wat minder!![]()
Stockholmsyndroom!Opmerkelijk: "wat minder" , niet "zonder" noch weigering van ontvangst....
De familie polar bear mag niet klagen voordat het -10 is hé.Ook nog geen vloerverwarming moeten aanleggen in een huis van 10jaar oud. Minimum vorige week was op een ochtend 19gr.Ik heb nu de thermostaat gezet op 17gr. Zonder iets te zeggen aan vrouw en kinderen. Eens zien wanneer ze beginnen te reclameren.![]()
Het is te zien van wie de oink komt. In dit geval is het gewoon Wannez die aangeeft een varken te zijn, dat wisten we toch al. Had Str8_6 dat getypt, Mulan had al een licht nucleair wapen bij Kadyrov gaan vragen.Opmerkelijk: "wat minder" , niet "zonder" noch weigering van ontvangst....
In beide gevallen zou ik het toch niet zien als een compliment zien voor varkens.Het is te zien van wie de oink komt. In dit geval is het gewoon Wannez die aangeeft een varken te zijn, dat wisten we toch al. Had Str8_6 dat getypt, Mulan had al een licht nucleair wapen bij Kadyrov gaan vragen.
Alle recipe4hate , grijp uw kans.
Jammer genoeg heb ik daar te weinig tijd voor. En misschien ook wel te opvliegend.Niet eerder iets voor de nestor van het forum?
Ah jij ook hier! Wat drink je?Als u me nodig heeft, ik zit verder in slowchat.
Wat is er van het vat?Ah jij ook hier! Wat drink je?
Jupkes en fourchetteWat is er van het vat?
Doe dan maar een choufke.Jupkes en fourchette