Het grote slowchat topic

openbare melding
In feite is het echt erg. Er zijn bepaalde mensen die elke ochtend na het opstaan een citroen eten, hun serieuze pet opzetten en nog even met de evenaar hun billen flossen om dan in te loggen op BG.
En dan heb je de moderatie die hun willen laten gelden en rondstrooien met strafpunten. Gevaarlijke combinatie.
Sorry, normaal reageer ik hier niet op. Maar wat een flauwe zever die totaal los staat van de realiteit.
Ik kan het je zeggen: Daar wordt niet rondgestrooid met strafpunten. Er zijn herhaaldelijk waarschuwingen gepost vòòr de waarschuwingspunten. Wat moeten we nog doen voor we punten mogen geven?
Je kunt punten van andere niet inzien, dus je zou het nog niet eens weten. "Gevaarlijke combinatie"... Het topic laten afglijden tot een soort oneliner-festijn vol onbevestigd 'nieuws' lijkt me de veel "gevaarlijkere" combinatie.

Voor de rest: Feedbacktopic, pm of ombudsdienst.

Edit: Ik lees hier nu pas even terug, maar dat geldt dus ook voor @Myllana en haar halve (als ik vrijgevig ben) informatie over haar strafpunten.

Laatst bewerkt:
richtlijn
Dienstmededeling:

Graag even de afweging maken of iets wel hoort in het Ergernissentopic, Glimlachtopic, Jouw what the fuck-moment, of eerder gewoon in Slowchat dient te komen (of het Muilzwamtopic). De laatste tijd merken we dat die stilaan één pot nat beginnen te worden. Dat is niet de bedoeling. Omdat andere topics over andere dingen gaan, omdat het een beetje de andere gebruikers buiten de groep zet, en omdat je er anders straks nergens nog aan kunt ontkomen. Waarvoor dank.

https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-algemeen.787/post-611146

Laatst bewerkt:
openbare melding
Ik weet niet waar er hier het idee ontstaan is dat er hier meer zou mogen, maar dat is dus niet zo. Het is dan ook wel goed geweest met jezelf voor schut zetten.

Edit: beetje opgeruimd.

Laatst bewerkt:
Subforum regels
3 pagina's aan platte sekspraat en geflirt werden weggehaald. Zolang deze thread in algemene discussies staat, mag hier casual gechat worden over thema's die te veel van andere onderwerpen afleiden, maar daten/flirten doe je in de zwam dating thread of in privé gesprek.

Openbare melding
Wie is Dirk?
Waarom staat dit in een totaal ander topic?
Klopt. Bij deze even jullie aandacht hier ook vestigen dat het quoten of taggen van mensen die niets met het topic te maken hebben, niet altijd geapprecieerd wordt door de OP’s.

Hier te lezen:
https://www.beyondgaming.be/threads/forumregels-warns.554/post-526

Zie daarom ook dit addendum in de regels:
Een tag gebruik je om mensen specifiek bij een discussie te betrekken omdat die kunnen helpen, of mogelijk geïnteresseerd zijn. Gebruik tags dan ook liefst niet voor de grap of om mensen te betrekken in zaken waar ze niet om gevraagd hebben. Liever niet anderen ambeteren om een grap te kunnen maken.

pas op, hè
Sebiets komt het vrouwtje thuis van de NL bijles.
Overal kaarsjes geplaatst en es goed sexen. 2 rounds hopefully.
Niet per se omdat ik zin heb. Maar omdat ik geen zin heb die verkiezingsnacht te volgen.

Dus ik hoop vooral om als een blok in slaap te vallen erna. Zij content. En ik content.
Maar vooral, hopelijk een zorgeloze nacht en morgen wakker worden en helemaal content te zijn met het nieuws.

And you bet your ass dat ik er enkelen zal PMen , na al de bagger dat ik hier heb moeten lezen de laatste weken in pol en actua. Nemesises will be dealth with. Accordingly. :oi22:
Ik zeg je nu al dat als daar 1 (EEN) ongewenste pm bij zit, dus naar iemand die hem niet wil ontvangen, je op vakantie mag, en als het permanent is, is het een warn die je uitsluit om nog terug te komen.

Edit: zo, ieder zijn manier om in de mood te komen. De ene zet kaarsjes, de ander…

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan