Toch een inspirerende figuur!Hier rust straight six. Ze lieten hem vlak voor zijn dood nog eenmalig aan het woord:
"dat" ~ straight six
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch een inspirerende figuur!Hier rust straight six. Ze lieten hem vlak voor zijn dood nog eenmalig aan het woord:
"dat" ~ straight six
In feite is het echt erg. Er zijn bepaalde mensen die elke ochtend na het opstaan een citroen eten, hun serieuze pet opzetten en nog even met de evenaar hun billen flossen om dan in te loggen op BG.Jeo
Jep het is serious business in dat topic van de BG oorlogshelden. Heb er ook al strafpunten kunnen krijgen.
Sorry, normaal reageer ik hier niet op. Maar wat een flauwe zever die totaal los staat van de realiteit.In feite is het echt erg. Er zijn bepaalde mensen die elke ochtend na het opstaan een citroen eten, hun serieuze pet opzetten en nog even met de evenaar hun billen flossen om dan in te loggen op BG.
En dan heb je de moderatie die hun willen laten gelden en rondstrooien met strafpunten. Gevaarlijke combinatie.
Ik heb eerder last van het imposter syndromeDe enige echt gevaarlijke combinatie die dit forum - en zeg maar meteen de maatschappij - reeds vele jaren teistert is die van Dunning en Kruger.

Langs de andere kant is dat ook net iets wat aangegrepen kan worden door een tegenstander om u in diskrediet te brengen.De enige echt gevaarlijke combinatie die dit forum - en zeg maar meteen de maatschappij - reeds vele jaren teistert is die van Dunning en Kruger.
Het is onbeleefd een vraag te beantwoorden met een vraagWant jij stoot aritmisch?![]()

Wannez heeft het hierop.Want jij stoot aritmisch?
![]()

Ik denk vooral dat het grapje in de eerste plaats voor onduidelijkheid zorgt?Het is onbeleefd een vraag te beantwoorden met een vraag![]()

The first rule of Dunning-Kruger is you don't know you're in Dunning-Kruger club.Langs de andere kant is dat ook net iets wat aangegrepen kan worden door een tegenstander om u in diskrediet te brengen.
En laat dat nu ook net iets zijn wat schering en inslag is. Het is makkelijk om iemand die er een andere mening op nahoudt te verwijten incompetent te zijn, en dat deze persoon lijdt aan het Dunning-Kruger effect.
Terwijl net het omgekeerde waar is, de pot verwijt de ketel en het is zuiver een dekmantel om de eigen incompetentie te maskeren.
Hetgeen ironisch is want de Britten zijn expert in not reading the room. De Amerikanen over-readen dan weer de room.In het Engels noemen ze dat "read the room".
bedankt om mij de glimlach van het jaar te bezorgen!Maar je hebt experten, mensen die goedbedoeld discussiëren na wat inlezen (zowat heel P&A),

Kom je hier nu een beetje zwam onder de bus smijten? Alsof daar geen serieus werk gebeurtEr zijn toch threads genoeg zoals deze of zwam waar je ongestoord kan lullen zodat dit niet moet in o.a. een thread over een serieuze oorlog of een pandemie waar we al twee jaar onder leven? In het Engels noemen ze dat "read the room".

Die komma geeft een opsomming aan, geen uitbreidende bijzin, vermoed ik...bedankt om mij de glimlach van het jaar te bezorgen!
Schitterend![]()
Weg sfeer hoor LoserDie komma geeft een opsomming aan, geen uitbreidende bijzin, vermoed ik...
In het Frans noemt dat lire la virgule.

joke kan nie koke, zis nie wokeWeg sfeer hoor Loser
Nu vervalt een stuk van de joke…![]()
Echt, ik heb zoveel goeie en vriendelijke klanten hé. Maar zo van die zaken blijven toch vaak onnodig lang op mijn maag liggen. Ook al weet ik dat het meestal gewoon dikke eikels zijn met weinig verstand en tact.

Ok, als ik mag terugpitsen!
en een kontkneepke erbovenop, omdat dat hier wel moet kunnen. Alez, tussen ons 2 specifiek bedoel ik he!