Het grote slowchat topic

Jeo

Jep het is serious business in dat topic van de BG oorlogshelden. Heb er ook al strafpunten kunnen krijgen.
In feite is het echt erg. Er zijn bepaalde mensen die elke ochtend na het opstaan een citroen eten, hun serieuze pet opzetten en nog even met de evenaar hun billen flossen om dan in te loggen op BG.
En dan heb je de moderatie die hun willen laten gelden en rondstrooien met strafpunten. Gevaarlijke combinatie.

openbare melding
In feite is het echt erg. Er zijn bepaalde mensen die elke ochtend na het opstaan een citroen eten, hun serieuze pet opzetten en nog even met de evenaar hun billen flossen om dan in te loggen op BG.
En dan heb je de moderatie die hun willen laten gelden en rondstrooien met strafpunten. Gevaarlijke combinatie.
Sorry, normaal reageer ik hier niet op. Maar wat een flauwe zever die totaal los staat van de realiteit.
Ik kan het je zeggen: Daar wordt niet rondgestrooid met strafpunten. Er zijn herhaaldelijk waarschuwingen gepost vòòr de waarschuwingspunten. Wat moeten we nog doen voor we punten mogen geven?
Je kunt punten van andere niet inzien, dus je zou het nog niet eens weten. "Gevaarlijke combinatie"... Het topic laten afglijden tot een soort oneliner-festijn vol onbevestigd 'nieuws' lijkt me de veel "gevaarlijkere" combinatie.

Voor de rest: Feedbacktopic, pm of ombudsdienst.

Edit: Ik lees hier nu pas even terug, maar dat geldt dus ook voor @Myllana en haar halve (als ik vrijgevig ben) informatie over haar strafpunten.

Laatst bewerkt:
Ga het hier effe zetten voor ik "doemsdenkerijstrafpunten" krijg in het oorlogstopic

maar dit nummer is toch wel weer brandend actueel

De enige echt gevaarlijke combinatie die dit forum - en zeg maar meteen de maatschappij - reeds vele jaren teistert is die van Dunning en Kruger.

De enige echt gevaarlijke combinatie die dit forum - en zeg maar meteen de maatschappij - reeds vele jaren teistert is die van Dunning en Kruger.
Langs de andere kant is dat ook net iets wat aangegrepen kan worden door een tegenstander om u in diskrediet te brengen.
En laat dat nu ook net iets zijn wat schering en inslag is. Het is makkelijk om iemand die er een andere mening op nahoudt te verwijten incompetent te zijn, en dat deze persoon lijdt aan het Dunning-Kruger effect.
Terwijl net het omgekeerde waar is, de pot verwijt de ketel en het is zuiver een dekmantel om de eigen incompetentie te maskeren.

Want jij stoot aritmisch? 🤨
images
Wannez heeft het hierop. 😁

Het is onbeleefd een vraag te beantwoorden met een vraag 🤓
Ik denk vooral dat het grapje in de eerste plaats voor onduidelijkheid zorgt?
Bedoelde hij aritmisch?
Of eerder "als het 2 avonden na elkaar rond hetzelfde uur is, zit je in een sleur!"? 🤔

@REpute tsss.. onduidelijkheid troef!

Langs de andere kant is dat ook net iets wat aangegrepen kan worden door een tegenstander om u in diskrediet te brengen.
En laat dat nu ook net iets zijn wat schering en inslag is. Het is makkelijk om iemand die er een andere mening op nahoudt te verwijten incompetent te zijn, en dat deze persoon lijdt aan het Dunning-Kruger effect.
Terwijl net het omgekeerde waar is, de pot verwijt de ketel en het is zuiver een dekmantel om de eigen incompetentie te maskeren.
The first rule of Dunning-Kruger is you don't know you're in Dunning-Kruger club.

Ik lees veel zever in bv. de Oekraïne-thread, maar dat is altijd met een topic dat leeft. Niemand is hier een expert uiteindelijk. Maar je hebt experten, mensen die goedbedoeld discussiëren na wat inlezen (zowat heel P&A), en het soort posts die meteen worden verwijderd wegens gewoon...ja...lomp.

Er zijn toch threads genoeg zoals deze of zwam waar je ongestoord kan lullen zodat dit niet moet in o.a. een thread over een serieuze oorlog of een pandemie waar we al twee jaar onder leven? In het Engels noemen ze dat "read the room".

Er zijn toch threads genoeg zoals deze of zwam waar je ongestoord kan lullen zodat dit niet moet in o.a. een thread over een serieuze oorlog of een pandemie waar we al twee jaar onder leven? In het Engels noemen ze dat "read the room".
Kom je hier nu een beetje zwam onder de bus smijten? Alsof daar geen serieus werk gebeurt :unsure:

Echt, ik heb zoveel goeie en vriendelijke klanten hé. Maar zo van die zaken blijven toch vaak onnodig lang op mijn maag liggen. Ook al weet ik dat het meestal gewoon dikke eikels zijn met weinig verstand en tact.
🫂🫂🫂🫂

en een kontkneepke erbovenop, omdat dat hier wel moet kunnen. Alez, tussen ons 2 specifiek bedoel ik he!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan