Ik vond @Loser inderdaad minder sympathiek overkomen de laatste tijd.Ah nee das omdat hij mij ook ah opslorpen is.
Sinds ik taalnazi ben, vindt hij me leuk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond @Loser inderdaad minder sympathiek overkomen de laatste tijd.Ah nee das omdat hij mij ook ah opslorpen is.
Sinds ik taalnazi ben, vindt hij me leuk.
Check and mate!Ik vond @Loser inderdaad minder sympathiek overkomen de laatste tijd.
Let’s not mate yet.Check and mate!
Oei, check dan uwe browserhistory maar niet, want het 4hate stukske heeft toch wel meermaals de pixels van de schone vrouwkes bevlekt.Let’s not mate yet.
Dat is zelfbevlekking, dat doen wij, Remoser4hate, niet.
Altijd het probleem met dat onderste stuk.Oei, check dan uwe browserhistory maar niet, want het 4hate stukske heeft toch wel meermaals de pixels van de schone vrouwkes bevlekt.
Bij zo een gevallen zal het niet bij snoktober alleen blijven...snokvember, snokcember, snokuari,...Het is misschien omdat het #snoktober is.
jerkuari dacht ik toch?Bij zo een gevallen zal het niet bij snoktober alleen blijven...snokvember, snokcember, snokuari,...
Yes, he is a jerk 2!jerkuari dacht ik toch?
Maar goed dat het in de dicktionary staat.
Gezellig lange dag samen!Deze ochtend vroeg opgestaan en gaan ontbijten met @Sakura voor mijn verjaardag, erna naar het kattencafé geweest en dan gaan lunchen bij Lily's Noodle HouseIn de namiddag naar huis gereden en nog wat UNO gespeeld. Dan deze avond nog een ontspannend badje genomen met lekker veel badschuim. Wijntje, chipskes, muziekske en kaarsjes dabei. Nu nog wat chillen in de zetel en boekske lezen. Geslaagde dag!
![]()
Blijft ze slapen ook?Nee nee ze is al naar huis voor ik een bad nam. Anders ook beetje triest he! Zit ik in bad en zit zij in de zetel te niksenGezellig lange dag samen!Blijft ze slapen ook?

Samen?Nee nee ze is al naar huis voor ik een bad nam. Anders ook beetje triest he! Zit ik in bad en zit zij in de zetel te niksen![]()
Slimme meiden met goeie smaak!Ik moest gisteren nog aan u denken @515
Mijn nichtjes waren op bezoek (prille tieners) en ze hadden zich terug getrokken in de kelder want ze wouden privacy, ze hadden de deur op slot en ge moest een wachtwoord zeggen om binnen te mogen. En het wachtwoord was: 515!!

Sommige dingen moeten vers opgegeten worden! Zou je daar een steak in steken bvb?!? NEEN HÈ?!?
![]()
Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.
Zet dan al maar snel uwe peecee met windows 95 aan, zodat die een uurke kan opstarten. We’ve got work to do!Wohoho kameradski! Slow down! Daar zijn budgetten voor en die moeten kloppen. En formulieren in triple. En een stempel van bij Georgette maar die is al drie weken weg met een lumbago en Jean-Marc is dat stempelkussen kwijt. Wat ook weer in dat budget moet.
Tis 14u48, ik heb hem net op afsluiten gezet zodat hij om 16u afligt.Zet dan al maar snel uwe peecee met windows 95 aan, zodat die een uurke kan opstarten. We’ve got work to do!
Vult ge dan zeker nog een steekkaartje in om dat morgen te doen?Tis 14u48, ik heb hem net op afsluiten gezet zodat hij om 16u afligt.
Ik ga seffens tot bij Diane om er te halen, dan ben ik weer mee met wat die schoondochter van haar nu weer van scheve opmerking gemaakt heeft.Vult ge dan zeker nog een steekkaartje in om dat morgen te doen?