Mulan
Well-known member
FtfyMarginaal krapuul!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FtfyMarginaal krapuul!!

Maar goed dat ik septum piercing even ben gaan opzoeken want in mijn gedachten stak die ergens anders.Heb er niet zoveel hoor. Tunnels van 8mm in mijn oren, een septum en 2 in mijn linker neusvleugel.

Da’s ne prins Albert, schattekeMaar goed dat ik septum piercing even ben gaan opzoeken want in mijn gedachten stak die ergens anders.![]()

Die ken ik moppie!Da’s ne prins Albert, schatteke![]()

Conch, helix, tragus, industrial enz!Die ken ik moppie!
Maar ge hebt er nog zo met andere namen he.![]()

Ik laat 10 cronches door u zetten, speciaal om u in zwijm te doen vallen en dan verf ik uw haar turquoise en pik ik uw geld.Conch, helix, tragus, industrial enz!
Ik ken ze lang niet allemaal.
Toegegeven, ik word daar mottig van.
Een tattoo voor een paar uur is geen probleem, maar een piercing van 3 minuten en dendeze wordt licht in het hoofd![]()
Ik zet ze zelf niet.Ik laat 10 cronches door u zetten, speciaal om u in zwijm te doen vallen en dan verf ik uw haar turquoise en pik ik uw geld.
Nu nog opzoeken wat een cronch is.
Edit: Of nee laat maar.
maar turquoise is wel een goeie suggestie voor een andere keer. Uw voorbeeld trekt volgers aan!Ah gaan we beginnen onder mijn duiven schieten?

Doet dat geen pijn om uw spel daarin te duwen? Ik gok dat @recipe4hate met zijn tattoos (en piercings?) wel tegen een stootje kan, maar toch...
Pfrt ik heb meer piercings dan hem. Zwak!Krapuul!!
Last seen: 1 september, die komt hier zo vaak niet, ocharme nu heeft hij een melding.Laten we het maar gauw over iets anders hebben, want als @Kwintus5 dit leest, barst de bom weer.
Jacob's ladder? Daarvoor moeten we bij @Waelvis zijn.Die ken ik moppie!
Maar ge hebt er nog zo met andere namen he.![]()

Of nee magenta. Dan kan je meedoen in de verfilming van deze stopstrip:Ik zet ze zelf niet.
En van het zetten bij iemand word ik niet mottig.
Mijn haar is momenteel mooi blauw en dat houden we zomaar turquoise is wel een goeie suggestie voor een andere keer.
Dank u, Wikkes.
Uw voorbeeld trekt volgers aan!![]()
Ik moet daar dringend eens werk van maken om hem verder af te werken eigenlijk.Jacob's ladder? Daarvoor moeten we bij @Waelvis zijn.
Of ampallang, dydoe, hafada, guiche, ....
Have fun met googelen![]()
Die stond nooit in mijn signature.@Forumgebruiker ik ben wel gekwetst dat mijn quote over jou niet meer in je signature staat
Hoeveel heb je er nu zitten? En is dat nu ribbed for her pleasure?Ik moet daar dringend eens werk van maken om hem verder af te werken eigenlijk.

Niconars was vroeger wel veel beter.Of nee magenta. Dan kan je meedoen in de verfilming van deze stopstrip:
Momenteel 5. (Doel is ergens tussen 10 a 15)Hoeveel heb je er nu zitten? En is dat nu ribbed for her pleasure?![]()

Ongeveer halfweg dan. Succes!Momenteel 5. (Doel is ergens tussen 10 a 15)
En idd![]()