Het grote slowchat topic

‘t Is al verbeterd hoor!
Vroeger was ik langharig werkschuw tuig.
Misschien over een jaar of 10, 15 dat ik eindelijk nuttig ben voor de maatschappij?

Conch, helix, tragus, industrial enz!
Ik ken ze lang niet allemaal.

Toegegeven, ik word daar mottig van.
Een tattoo voor een paar uur is geen probleem, maar een piercing van 3 minuten en dendeze wordt licht in het hoofd 😭
Ik laat 10 cronches door u zetten, speciaal om u in zwijm te doen vallen en dan verf ik uw haar turquoise en pik ik uw geld.

Nu nog opzoeken wat een cronch is.Het is blijkbaar conch. Cronch had beter geweest, want maakt het kraakbeen dan geen cronch geluid?

Edit: Of nee laat maar.

Ik laat 10 cronches door u zetten, speciaal om u in zwijm te doen vallen en dan verf ik uw haar turquoise en pik ik uw geld.

Nu nog opzoeken wat een cronch is.

Edit: Of nee laat maar.
Ik zet ze zelf niet.
En van het zetten bij iemand word ik niet mottig.
Mijn haar is momenteel mooi blauw en dat houden we zo 😠 maar turquoise is wel een goeie suggestie voor een andere keer.
Dank u, Wikkes.

Doet dat geen pijn om uw spel daarin te duwen? Ik gok dat @recipe4hate met zijn tattoos (en piercings?) wel tegen een stootje kan, maar toch...
Pfrt ik heb meer piercings dan hem. Zwak!
Laten we het maar gauw over iets anders hebben, want als @Kwintus5 dit leest, barst de bom weer.
Last seen: 1 september, die komt hier zo vaak niet, ocharme nu heeft hij een melding.
Die ken ik moppie!
Maar ge hebt er nog zo met andere namen he. 🤔
Jacob's ladder? Daarvoor moeten we bij @Waelvis zijn.
Of ampallang, dydoe, hafada, guiche, ....
Have fun met googelen :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan