The Magical Taz
Well-known member
@Squidward is er bij u in de buurt een obus gevonden ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dat ik gehoord heb (ik zal de kamer van de jongste checken)@Squidward is er bij u in de buurt een obus gevonden ?
Sinds wanneer zijn codetaal en subtiel uitlachen "uw ding"?Ah gaan we beginnen onder mijn duiven schieten?

Hij krijgt er alvast geen ban voorSinds wanneer zijn codetaal en subtiel uitlachen "uw ding"?![]()

@coldplayke haar invloed op @Remake en mij is ondoorgrondelijk.Sinds wanneer zijn codetaal en subtiel uitlachen "uw ding"?![]()
Wat wij hebben, valt dan ook moeilijk uit te leggen.@coldplayke haar invloed op @Remake en mij is ondoorgrondelijk.
FtfyNiet erg, iedereen is ergens graag gezien. Injouwmijn geval zijn dat de hielen.
Nee hoor, folie à deux is gekend in de psychiatrie.Wat wij hebben, valt dan ook moeilijk uit te leggen.
En hun menu valt ook nog goed mee: https://folie-adeux.be/Nee hoor, folie à deux is gekend in de psychiatrie.
NiceMomenteel 5. (Doel is ergens tussen 10 a 15)
En idd![]()

Lol, same, en ook opgezochtMaar goed dat ik septum piercing even ben gaan opzoeken want in mijn gedachten stak die ergens anders.![]()
Waarom? (en wie is dat?)Laten we het maar gauw over iets anders hebben, want als @Kwintus5 dit leest, barst de bom weer.
Jeanette krapuul!!!!Conch, helix, tragus, industrial enz!
Ik ken ze lang niet allemaal.
Toegegeven, ik word daar mottig van.
Een tattoo voor een paar uur is geen probleem, maar een piercing van 3 minuten en dendeze wordt licht in het hoofd![]()
Krapuler!!!!Pfrt ik heb meer piercings dan hem. Zwak!
Ik ben dan nog niet thuis.Ach kom, de vriendjes blijven gewoon slapen. Nonkel Wannez met zijn luchtbuks er tussen.
Curieuzeneuze.Waarom? (en wie is dat?)

Die zeventienjarige op zijn brommer Wannez naar huis slepen…Ik ben dan nog niet thuis.
Waarom? (en wie is dat?)