Oooh. Ik dacht dat het dier het geluid van de auto niet had gehert. Jullie met je vreemde taaltje ook…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oooh. Ik dacht dat het dier het geluid van de auto niet had gehert. Jullie met je vreemde taaltje ook…
Very unlikely indeedWaarom is @Wannez van geslacht(sidentificatie) veranderd?![]()

Deze afbeelding impliceert een gezonde, ouderlijke relatie. Ik kan een andere vinden, die meer ‘Wannez’ is maar dan is de fysieke integriteit van noch Mulan Jr, noch de zeventienjarige, noch de brommer gegarandeerd.Waarom is @Wannez van geslacht(sidentificatie) veranderd?![]()

Jij bent toch ook nog getrouwdWaarschijnlijk omdat dat nog de enige manier is waarop hij dicht bij een vrouw zal geraken wegens te bekend als praatjesmaker.

Dat is ook een manier. Maar de tijd begint te dringen.Jij bent toch ook nog getrouwd![]()
Jouw stichtend voorbeeld houdt me sterk!Dat is ook een manier. Maar de tijd begint te dringen.
Hell yeahKrapuler!!!!

Hij heeft gehoord dat je geen man meer wil.Waarom is @Wannez van geslacht(sidentificatie) veranderd?![]()
Is vastgeketend zijn aan een hometrainer met twee blaadjes sla nog ‘een huwelijk’?Jij bent toch ook nog getrouwd![]()
Deze afbeelding impliceert een gezonde, ouderlijke relatie. Ik kan een andere vinden, die meer ‘Wannez’ is maar dan is de fysieke integriteit van noch Mulan Jr, noch de zeventienjarige, noch de brommer gegarandeerd.
![]()

Tegen dat Mulan Jr die leeftijd heeft, is mijn lichamelijke integriteit wellicht ook niet meer zo gegarandeerdDeze afbeelding impliceert een gezonde, ouderlijke relatie. Ik kan een andere vinden, die meer ‘Wannez’ is maar dan is de fysieke integriteit van noch Mulan Jr, noch de zeventienjarige, noch de brommer gegarandeerd.
![]()

Ik kan dat oplossen met formol, vriendenprijsje zelfs!Tegen dat Mulan Jr die leeftijd heeft, is mijn lichamelijke integriteit wellicht ook niet meer zo gegarandeerd![]()
Jouw stichtend voorbeeld houdt me sterk!
Ik weet zeker dat als zij met jou thuiskomt, haar fysieke integriteit ook niet meer gegarandeerd is!Tegen dat Mulan Jr die leeftijd heeft, is mijn lichamelijke integriteit wellicht ook niet meer zo gegarandeerd![]()
Natuurlijk zie ik je dochter als off limits. Ze is nog geen 18.Ik weet zeker dat als zij met jou thuiskomt, haar fysieke integriteit ook niet meer gegarandeerd is!
indien jij hem niet aantastte, wat ik betwijfel, ik ga er van uit dat je mijn dochter off-limits ziet, dan zal het wel door het pak rammel komen!
Natuurlijk zie ik je dochter als off limits. Ze is nog geen 18.
Subject: NNTO: pief poef paf tis af!Betreft: Ik zie het toch niet zo zitten.
Als er gras op groeit, mag je de tuin bewerken.Natuurlijk zie ik je dochter als off limits. Ze is nog geen 18.
Mijn ma heeft na het overlijden van m’n pa ook nog op late leeftijd geleerd om bankzaken via pc te doen. Handleiding gemaakt met screenshots en stapsgewijze instructies wat waar in te vullen.Bon bon, doe er drie jaar bij dan ofzo. En ook die zou ik mijn bankzaken niet laten doen uiteraard, maar als je ze t uitlegt zouden de meeste ermee weg zijn volgens mij. Mijn neefjes etc van -8 die kunnen iig beter werken met een tablet dan ik.
Ik zal de link zeker eens bekijken maar je maakt me toch moeilijk wijs dat 14% van de volwassenen (de ene misschien met iets meer moeite in het begin dan de andere) geen bankzaken via pc zou kunnen. Het gaat hier al snel typisch BG klinken maar als je dat echt wil kunnen lijkt me dat te moeten kunnen als normaal begaafde volwassen persoon... .
Soit, ik snapte de oorspronkelijke ergernis wel.