Mulan
Well-known member
Daar wil ik niet tegen lopen, los van hoe klein die zijn!!!Die van mij haar vuisten![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar wil ik niet tegen lopen, los van hoe klein die zijn!!!Die van mij haar vuisten![]()
Mulan is dan ook nog steeds vruchtbaar.Mulan was tot voor kort nochtans niet single!![]()

Als male stripper in agentenuniform?Schriftelijke toelating gevraagd aan de baas om vanaf eind sextember ipv september een bijberoep uit te oefenen.![]()

Als male stripper in agentenuniform?![]()
Ik heb nu friends-vibes.Als male stripper in agentenuniform?![]()
Iets gelijkaardig meegemaakt in Praag; we hadden een hotel buiten het centrum dus moesten de nachtbus aant station nemen.En niet aangeklampt door hoeren ?
Ik heb me zo eens op een nachtelijke wandeling op de Ramblas eens moeten lostrekken.
Een vrouw vroeg een sigaret , bon , ik geef er eentje.
Ik had wel een vermoeden dat het een hoer was maar bon.
Mee dat ik m'n hand uitsteek met die sigaret pakt die me dus met m'n pols en schiet er plots nog een ander hoertje uit zo'n steegje .
Heb me daar toch serieus moeten lostrekken.
Wie weet wat die van zin waren met mij daar in zo'n donker steegje.

En hoe lang heb je antibiotica moeten nemen?Iets gelijkaardig meegemaakt in Praag; we hadden een hotel buiten het centrum dus moesten de nachtbus aant station nemen.
Tussen de discotheek en de bus passeerden we langs zo’n hoerenbuurt; die probeerden ook vanalles om ons tegen te houden. Eentje hield een brandende aansteker voor m’n kruis en een andere greep gewoon in’t kruis van een van m’n maten. Heel die setting had een sterke SOA/heroïne hoertjes vibe.![]()
Ik herhaal: nog nooit een SOA gehadEn hoe lang heb je antibiotica moeten nemen?

Gegeven, daarentegen…Ik herhaal: nog nooit een SOA gehad![]()
In hun geheugen ook.Staat allemaal reeds grondig beschreven in de excel van de dames.
In hun geheugen ook.

Whut?die probeerden ook vanalles om ons tegen te houden. Eentje hield een brandende aansteker voor m’n kruis

CurryworstWhut?![]()
Idd ik ben intussen wel wat gewoon maar dat had ik toch ook niet zien aankomen.Whut?![]()
Goed zo, 10 op 10!Curryworst
Whut?![]()