Het grote slowchat topic

En niet aangeklampt door hoeren ?
Ik heb me zo eens op een nachtelijke wandeling op de Ramblas eens moeten lostrekken.
Een vrouw vroeg een sigaret , bon , ik geef er eentje.
Ik had wel een vermoeden dat het een hoer was maar bon.
Mee dat ik m'n hand uitsteek met die sigaret pakt die me dus met m'n pols en schiet er plots nog een ander hoertje uit zo'n steegje .
Heb me daar toch serieus moeten lostrekken.
Wie weet wat die van zin waren met mij daar in zo'n donker steegje.
Iets gelijkaardig meegemaakt in Praag; we hadden een hotel buiten het centrum dus moesten de nachtbus aant station nemen.
Tussen de discotheek en de bus passeerden we langs zo’n hoerenbuurt; die probeerden ook vanalles om ons tegen te houden. Eentje hield een brandende aansteker voor m’n kruis en een andere greep gewoon in’t kruis van een van m’n maten. Heel die setting had een sterke SOA/heroïne hoertjes vibe. :unsure:

Iets gelijkaardig meegemaakt in Praag; we hadden een hotel buiten het centrum dus moesten de nachtbus aant station nemen.
Tussen de discotheek en de bus passeerden we langs zo’n hoerenbuurt; die probeerden ook vanalles om ons tegen te houden. Eentje hield een brandende aansteker voor m’n kruis en een andere greep gewoon in’t kruis van een van m’n maten. Heel die setting had een sterke SOA/heroïne hoertjes vibe. :unsure:
En hoe lang heb je antibiotica moeten nemen?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan