Ooit de film great expectations gezien?NOG niet, bepaalde verwachtingen ja?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit de film great expectations gezien?NOG niet, bepaalde verwachtingen ja?
Ai sorry, ik bekijk geen films van boeken die ik al heb gelezenOoit de film great expectations gezien?

Ach, weer zo een die zich te goed voelt om naar film te zien omdat ze kan lezen. Je bent ook welkom in het 'ik kom uit het aso en ben beter dan de rest" thread hoorAi sorry, ik bekijk geen films van boeken die ik al heb gelezen![]()

Ik ben gek op films, maar een verfilming van een boek is 99% van de keren een zware teleurstelling voor mij. Daarom bekijk ik ze niet meerAch, weer zo een die zich te goed voelt om naar film te zien omdat ze kan lezen. Je bent ook welkom in het 'ik kom uit het aso en ben beter dan de rest" thread hoor![]()

Dat is omdat ge te grote verwachtingen hebt.Ik ben gek op films, maar een verfilming van een boek is 99% van de keren een zware teleurstelling voor mij. Daarom bekijk ik ze niet meer![]()
Ge zou ook kunnen stoppen met boeken lezen. Ik vermoed dat ge dan minder teleurgesteld zult zijn.Ik ben gek op films, maar een verfilming van een boek is 99% van de keren een zware teleurstelling voor mij. Daarom bekijk ik ze niet meer![]()
En die 1% telt dan niet ofzo?
Hier net het omgekeerde, films verknoeien alles wat ik in mijn hoofd had!Ik ben wel altijd blij dat ik door verfilmingen een beeld kan vormen van hoe de personages er uit zien, want ik kan dat niet zelf inbeelden.

Ja, dat kan hier ook hoor! Maar ik let vooral op wat personages doen en zeggen en hoe ze met elkaar omgaan, dat kan ik wel perfect uit een boek halen. Maar ik zoek bijna altijd tekeningen, foto's, ... op van de (fantasy) boeken die ik lees, anders zijn dat gewoon pratende schaduwen in mijn hoofdHier net het omgekeerde, films verknoeien alles wat ik in mijn hoofd had!![]()

Dus je hebt een foute fantasieHier net het omgekeerde, films verknoeien alles wat ik in mijn hoofd had!![]()

Dat is omdat ge te grote verwachtingen hebt.

Ja blijkbaar niet he, als je niet meer gaat kijken.
Het leven heeft me idd nog niet murw gekregen!
Ik blijf dromen, hopen, verwachten en verlangen!![]()
Hoe hard prikkel ik die van jou door daar NIET op te antwoorden?Dus je hebt een foute fantasie![]()

Al eens drugs geprobeerd?Ja, dat kan hier ook hoor! Maar ik let vooral op wat personages doen en zeggen en hoe ze met elkaar omgaan, dat kan ik wel perfect uit een boek halen. Maar ik zoek bijna altijd tekeningen, foto's, ... op van de (fantasy) boeken die ik lees, anders zijn dat gewoon pratende schaduwen in mijn hoofd![]()

Ik steek liever geen energie en geld meer in zaken waarvan ik op voorhand al weet dat de kans op teleurstelling belachelijk groot isJa blijkbaar niet he, als je niet meer gaat kijken.

Ik drink zelfs geen alcohol. Misschien daaromAl eens drugs geprobeerd?![]()

Goch, menig man zou hier toch geld geven opdat gij eens niet zou antwoordenHoe hard prikkel ik die van jou door daar NIET op te antwoorden?![]()

Kom maar op met het geld!Goch, menig man zou hier toch geld geven opdat gij eens niet zou antwoorden![]()