Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de badkamer of.. moet deze in de quotes van zwam?Das waarschijnlijk omdat gij er te lang in gezeten hebt.
Absoluut, ik ben een 40+, alleenstaande moeder. Yihaaaaa, jackpot!Ja ok gij wint int leven![]()

Komt ervan als je al je geld in stenen steekt!!i!Ik had pas een creuset toen mijn huis half afbetaald was![]()

Ik had zelfs nooit aan de optie van een badkamer gedacht!In de badkamer of.. moet deze in de quotes van zwam?

Ach, en dan is de vent weer de oorzaak van de problemen. Typisch.Ik had eerst het huis, dan de vent en dan pas de airfryer.![]()
Sssjt, sebiet triggered ge @fear of devilKomt ervan als je al je geld in stenen steek!!i!![]()
Bruine suiker erop, en de vlam erin?Ik ga nog iets van dessert ineenflanzen.
Heb nog rijstpap gemaakt voor de gasten, zou ik daar een brulée versie mee kunnen maken?
Rietsuiker.Bruine suiker erop, en de vlam erin?
Flans er een flan van.Ik ga nog iets van dessert ineenflanzen.
Heb nog rijstpap gemaakt voor de gasten, zou ik daar een brulée versie mee kunnen maken?
Bij rijstepap hoort bruine suiker!Rietsuiker.
En idd branderke over

Das wel weer waar!Bij rijstepap hoort bruine suiker!![]()
In de a******* ermee!Das wel weer waar!
Ok, ik probeer het op uw manier!
Een dessert?Hoe vroeg eten jullie. Hier is de main nog in bereiding
Mensen met kleine kinderen eten doorgaans tussen 17u en 18uEen dessert?Hoe vroeg eten jullie. Hier is de main nog in bereiding

Zijn zwam te lang erin laten zittenIn de badkamer of.. moet deze in de quotes van zwam?
DIto, meestal toch rond dat uur eten. Met en zonder kids ( int buitenland kan het al wat later zijn )Hier was het om 6u al klaar
alhoewel met in het waasland te wonen en ik weinig winkel in wvl en altijd dezelfde mensen zie toch wat voeling verlies of zelfs wat woorden moeilijk begrijp. Roeselare/Ieper vs Oostduinkerke toch nog een verschil.Hier is het toch wel een deel in het huis en een deel in creuset. @Tomski Heeft gewoon zijn prioriteiten niet juist.Komt ervan als je al je geld in stenen steekt!!i!![]()