Het grote slowchat topic

Ach, weer zo een die zich te goed voelt om naar film te zien omdat ze kan lezen. Je bent ook welkom in het 'ik kom uit het aso en ben beter dan de rest" thread hoor :unsure:
Ik ben gek op films, maar een verfilming van een boek is 99% van de keren een zware teleurstelling voor mij. Daarom bekijk ik ze niet meer 🤷🏼‍♀️

Ik ben wel altijd blij dat ik door verfilmingen een beeld kan vormen van hoe de personages er uit zien, want ik kan dat niet zelf inbeelden.

Hier net het omgekeerde, films verknoeien alles wat ik in mijn hoofd had! 😡
Ja, dat kan hier ook hoor! Maar ik let vooral op wat personages doen en zeggen en hoe ze met elkaar omgaan, dat kan ik wel perfect uit een boek halen. Maar ik zoek bijna altijd tekeningen, foto's, ... op van de (fantasy) boeken die ik lees, anders zijn dat gewoon pratende schaduwen in mijn hoofd :unsure:

Ja, dat kan hier ook hoor! Maar ik let vooral op wat personages doen en zeggen en hoe ze met elkaar omgaan, dat kan ik wel perfect uit een boek halen. Maar ik zoek bijna altijd tekeningen, foto's, ... op van de (fantasy) boeken die ik lees, anders zijn dat gewoon pratende schaduwen in mijn hoofd :unsure:
Al eens drugs geprobeerd? :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan