Mulan
Well-known member
Ik ook nietIk drink zelfs geen alcohol. Misschien daarom![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook nietIk drink zelfs geen alcohol. Misschien daarom![]()

Ik steek liever geen energie en geld meer in zaken waarvan ik op voorhand al weet dat de kans op teleurstelling belachelijk groot isKom maar op met het geld!![]()

Stop nekeer met da verdorven topic te promoten, wa voor triestig latinistje is daar een topic over gestartAch, weer zo een die zich te goed voelt om naar film te zien omdat ze kan lezen. Je bent ook welkom in het 'ik kom uit het aso en ben beter dan de rest" thread hoor![]()
Hoe hard prikkel ik die van jou door daar NIET op te antwoorden?![]()
Geen investeringen meer in mannen?Ik steek liever geen energie en geld meer in zaken waarvan ik op voorhand al weet dat de kans op teleurstelling belachelijk groot is![]()

Typisch tso praatStop nekeer met da verdorven topic te promoten, wa voor triestig latinistje is daar een topic over gestart

Das waarschijnlijk omdat gij er te lang in gezeten hebt.We hebben om 19u een reservatie in een deftig restaurant, da's minstens 20 minuten wandelen. Het is nu 10 voor, en madam is nog in de badkamer.
Classics.
![]()
Geen investeringen meer in mannen?![]()

Niet sinds deze ochtend! Daar sta je dan!Das waarschijnlijk omdat gij er te lang in gezeten hebt.
Ja sorry kzal al nie naar den unief gaan tis goeTypisch tso praat![]()

En een caravan hebben. En een eigen airfryerEnkel nog in diegene die eerst bewijzen dat ze het waard zijn!![]()
Ach, mag je weer op uw kin kloppen?Niet sinds deze ochtend! Daar sta je dan!
Afhankelijk van wat je erin klaar maakt.Ik heb dus een airfryer, maar ik heb alle discussies daarrond blijkbaar gemist.
Creuset creuset, zo ga je nog lang kunnen sparen voor een huis hoor.Ik ben in een creuset aant koken, dus ik voel me te classy voor deze airfryer talk
Ik ga volgende week nog es varkenswangetjes maken in de mijne. 't is toch kutweer.Ik ben in een creuset aant koken, dus ik voel me te classy voor deze airfryer talk
Vrouwen met een creuset kopen geen huis, die krijgen dat.Creuset creuset, zo ga je nog lang kunnen sparen voor een huis hoor.
Dus nu kom je mij pas zeggen dat ik honderden duizenden euro's had kunnen uitsparen door wat dure potten en een jaartje avondschool te volgen of wat?!?Vrouwen met een creuset kopen geen huis, die krijgen dat.

Ik had eerst het huis, dan de vent en dan pas de airfryer.Vrouwen met airfryers krijgen geen huizen

Ja ok gij wint int levenIk had eerst het huis, dan de vent en dan pas de airfryer.![]()