Het grote slowchat topic

ah is dit zo'n thread waar we zonder hoofdletters en leestekens babbelen een beetje zoals in het dagelijkse leven dan
klopt. dat, of je mag uw reacties typen op uw typmachine op perkament en insturen per post. schoonschrift op perkament wordt ook aanvaard. dat zijn de enige acceptabele opties

Drink er ééntje op mij hé makker!
Denk dat ik vanavond eens niets doen. Nog bekomen van gisteren. Ik zal deze slowchat wa opvullen.
Tzal er ni aan mankeren, zal er een paar op uw gezondheid drinken om zeker te zijn.

Moet mijn idool van Ex on the Beach ook nog eren met shotjes.

Foto? Mag pm.

Grts

source.gif

links, aanvraag tot toetreding in de fanclub kan bij mij of @straight_six

Op mijn gesprek voor mijn huidig werk ook.. In West Vlaanderen en ze bleven constant zeggen " wees eens meer jezelf, je bent jezelf niet".

Verzekers Nie godverdomme ank Nie int west Vlaams meuge klapn en gie wel in je toaltje want je zid van Brabant mo je komt ier tuschn de polderpatatn menschn uitortn. En vo jou zounk nog eki speciaal "enni" zegn.

@norae waarom ben jij zo een agressieveling? Volgens mij ben je maar max 1m60 en ist koddig.

ik krijg de melding " @Madou volgt je vanaf nu" klinkt ietwat onheilspellend. please state your intentions en kan iemand me uitleggen wat iemand volgen hier betekent 😔

ik krijg de melding " @Madou volgt je vanaf nu" klinkt ietwat onheilspellend. please state your intentions en kan iemand me uitleggen wat iemand volgen hier betekent 😔
Jah lap.. Nu volgt hij me ook. We gaan hem samen kletsen geven ma wij gaan dan weer de West-Vlaamse racisten zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan