ugar
Well-known member
het is wel erg nipt, dat meer berichten@nestorius heeft bvb meer berichten dan mij op zijn teller staan maar het is niet dat hij hier al veel langer dan mij KAN rondhangen he![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is wel erg nipt, dat meer berichten@nestorius heeft bvb meer berichten dan mij op zijn teller staan maar het is niet dat hij hier al veel langer dan mij KAN rondhangen he![]()

Ik zal 5 min stoppen met posten, dan kan @Mulan mij bijbenen.het is wel erg nipt, dat meer berichten![]()
Ben al content met het westvlaams. De circle mag blijven waar het zit.Nee hoor, @Tomski wou het gewoon niet echt.
Hier zit de inner circle indeed... aka degenen waar de "general population" zich aan stoort als ze zich amuseren.
Was dat niet de bedoeling van deze thread?![]()
Een airfryer is wtf, zeggen anderen wel eens.wtf is een airfryer
Een dag of 21.@nestorius heeft bvb meer berichten dan mij op zijn teller staan maar het is niet dat hij hier al veel langer dan mij KAN rondhangen he![]()
Ik dacht dat je aan mijn kant stond?Een airfryer is wtf, zeggen anderen wel eens.
Een dag of 21.

In ruil voor (lekker) eten kan dat zeker!Ik dacht dat je aan mijn kant stond?![]()
Ik zie precies toch geen foto's van jouw eten verschijnen in de kookthread?Niet dus![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat dat verplicht was.Ik zie precies toch geen foto's van jouw eten verschijnen in de kookthread?
Tja, ik durf mijn "vreselijke verschrikkingen " wel publiek te postenIk wist niet dat dat verplicht was.

Precies of we zijn hier de trash van t forum dat ergens moet weggestoken worden in een apart topicHier zit de inner circle indeed... aka degenen waar de "general population" zich aan stoort als ze zich amuseren.
Was dat niet de bedoeling van deze thread?![]()

Zelfkennis is de bron van alle wijsheidPrecies of we zijn hier de trash van t forum dat ergens moet weggestoken worden in een apart topic![]()
Top.Tja, ik durf mijn "vreselijke verschrikkingen " wel publiek te posten![]()
Gnoothi seautonZelfkennis is de bron van alle wijsheid

Wa wast om te eten?Mijn creuset pot eten was ook goed te pruimen, maar ‘t zal toch ook zonder foto’s zijn, want ik care niet om presentatie![]()
Maak daar "vleselijke verschrikkingen" van, en uw fanbase zal misschien wat droppen.Tja, ik durf mijn "vreselijke verschrikkingen " wel publiek te posten![]()
Ja?Precies of we zijn hier de trash van t forum dat ergens moet weggestoken worden in een apart topic![]()

De curry madras met rijst die ik gisteren hoorde te maken!Wa wast om te eten?
Gelukkig zijn we hier een fatsoenlijk topic, anders ging ‘uw vleselijke verschrikking’ wel een kanshebber zijn voor onfatsoenlijke doeleinden.Maak daar "vleselijke verschrikkingen" van, en uw fanbase zal misschien wat droppen.
Uw vlees dat in de boter drijftTja, ik durf mijn "vreselijke verschrikkingen " wel publiek te posten![]()

Maak daar "vleselijke verschrikkingen" van, en uw fanbase zal misschien wat droppen.