Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CD&V is centrum-links tegenwoordig?Christus, ik heb m'n modrechten misbruikt
Dat wordt een linke boelPas op of ik begin extreem-links te posten.
Vraag het eens in P&A?CD&V is centrum-links tegenwoordig?
Tijd om rechts-omkeer te maken!Dat wordt een linke boel
Wat is er eigenlijk gebeurd met Myllana?
't Is inderdaad ook door dat topic dat ik de vraag stel.Ik had deze namiddag dezelfde gedachte na het lezen van de laatste pagina's van het sekswerkers topic. Vermoedelijk heeft ze zo een befcafé gevonden en komt ze nooit meer terug. denk ik.
Die is vertrokken omwille van anti-Palestijnse posts in het Hamas vs Israel topic indertijd na de inval in oktober. Allé, die indruk had ik toch.Wat is er eigenlijk gebeurd met Myllana?
Als ik het forum zou verlaten omwille van iets dat gezegd wordt in Pol&Actua was ik al 542 keer vertrokken.Die is vertrokken omwille van anti-Palestijnse posts in het Hamas vs Israel topic indertijd na de inval in oktober. Allé, die indruk had ik toch.
Tjah, tot men dingen zegt die je erg persoonlijk raken zeker. Ik dacht dat myllana wel midden oosterse roots had dus kan ik okk wel begrijpen dat het zoveelste rondje "midden oosten is bad mkay" wel zorgt dat mensen geen zin meer hebben om hier te komen.Als ik het forum zou verlaten omwille van iets dat gezegd wordt in Pol&Actua was ik al 542 keer vertrokken.
Dat idd, er zijn daar toch een aantal berichten gepost waar het "Westerse superioriteitsgevoel" nogal ferm in doorschemerde en ik kan best verstaan dat je dan iets hebt van "het is maar een forum en ik heb geen behoefte om in dat soort sfeertje mijn tijd door te brengen".Tjah, tot men dingen zegt die je erg persoonlijk raken zeker. Ik dacht dat myllana wel midden oosterse roots had dus kan ik okk wel begrijpen dat het zoveelste rondje "midden oosten is bad mkay" wel zorgt dat mensen geen zin meer hebben om hier te komen.
Het was ook gewoon iemand die zich niet echt kon kalm houden en/of voor wie "read the room" een onbekende vaardigheid was. Sowieso had die een ban of strafpunten aan haar been na haar laatste passage in dat Israël/Hamas topic, zal ook niet geholpen hebben.Dat idd, er zijn daar toch een aantal berichten gepost waar het "Westerse superioriteitsgevoel" nogal ferm in doorschemerde en ik kan best verstaan dat je dan iets hebt van "het is maar een forum en ik heb geen behoefte om in dat soort sfeertje mijn tijd door te brengen".
Wegblijven uit P&A of het hele forum verlaten is dan een persoonlijke keuze en uiteindelijk haar goed recht.
Ochja, het had ook wel iets en als we eerlijk zijn hebben we allemaal wel onze gevoeligheden zeker.Het was ook gewoon iemand die zich niet echt kon kalm houden en/of voor wie "read the room" een onbekende vaardigheid was. Sowieso had die een ban of strafpunten aan haar been na haar laatste passage in dat Israël/Hamas topic, zal ook niet geholpen hebben.
Natuurlijk, maar de ene stapelt bans op en de andere niet. Bij sommigen weet ik ook niet goed of ze nu een typetje spelen of er werkelijk een zijn.Ochja, het had ook wel iets en als we eerlijk zijn hebben we allemaal wel onze gevoeligheden zeker.
Wat is dat precies een ander typetje zijn?Bij sommigen weet ik ook niet goed of ze nu een typetje spelen of er werkelijk een zijn.
Geen idee vermits ik het woord ander niet heb gebruik.Wat is dat precies een ander typetje zijn?