Het grote slowchat topic

Awel die kerel doet niet anders dan zorgen dat hij zijn split kan doen. Het is zijn handelsmerk.

Heeft volgens wel een nieuwe heup gekregen als ik mij niet vergis, maar dat zou geen invloed hebben op zijn split.

Of het nog altijd zo gemakkelijk gaat als vroeger, heb ik geen idee van.

Awel die kerel doet niet anders dan zorgen dat hij zijn split kan doen. Het is zijn handelsmerk.

Heeft volgens wel een nieuwe heup gekregen als ik mij niet vergis, maar dat zou geen invloed hebben op zijn split.

Of het nog altijd zo gemakkelijk gaat als vroeger, heb ik geen idee van.
Ik zou ook een nieuwe heup nodig hebben als ik een split doe.

De vrouw des huizes is gaan lopen denk ik, want de dressing is 3/4 leeg
456.gif

Die badkamer is gigantisch en dan zetten ze die wc dat er niemand kan schijten als er ene aan het douchen is.
En ook nul privacy in den hof.
Way overpriced dat kot!
:cool:
123.gif

:unsure:

Ik zou graag es een eenzaam weekske willen. Ik heb vaak het gevoel dat ik geleefd wordt. Door familie, vrienden, collega's...

Zo es 2 weken met een tentje maar de alpen met de mtb. En niemand dabei!
Ik kan u een caravan in Limburg aanbieden is een beetje hetzelfde.

We zullen niets tegen je zeggen en je moet enkel voor ons koken..

Tussen de maaltijden door heb je tijd genoeg op met MTB te rijden.

Wanneer is onze eerstvolgende meetup? Daarna een frietje steken en speciaal biertje binnenkappen?
In augustus? In oost of west-vlaanderen zodat ik mijn eerste julientje ooit in mijn bakkes kan rammen. Vervolgens alles doorspoelen met een duveltje of 5 om vervolgens naar een optreden te gaan van Niels Destadsbader om er schoenen tegenaan te gooien 😬

Idem. Foto van de dochter op de weegschaal, en waar ze bij mijn vrouw lag. En dan nog een foto van ons drie, genomen door een van de aanwezige verpleegsters. En een zeer fier pronkende papa met de dochter in zijn handen.
Was dat niet een beetje vreemd dat jij er bij was en ook nog de papa van het pasgeboren kindje?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan