Zo vreemd is dat idd toch niet?
Wij hebben ook 3 livings.
En eens alles hier af geraakt nog een bureau/leesruimte en een mancave/4e living erbij![]()
Paupers! Mijn living heeft zelfs een living!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo vreemd is dat idd toch niet?
Wij hebben ook 3 livings.
En eens alles hier af geraakt nog een bureau/leesruimte en een mancave/4e living erbij![]()
Kweet ni, dat moet ge aan mijne butler vragen, ik communiceer niet met werkvolk hé.Ge bedoelt "als ik mijn mechanieker stuur om de auto klaar te zetten"?![]()
Alleen maar goede herinneringen. Het kan ook op Kanaal twee geweest zijnBedoel je VT4?
Those were the times.
Video Kids met Katja Retsin/Inge Moerenhout/Geena Lisa (1 of meer van deze kunnen fout zijn, maar zo zit het in mijn geheugen geprint)
Ge hebt er al vanaf 5mm hoor. Als dat nog te groot is, moet ge er maar wat wc papier in proppen.Ik vind geen klokboor in mijn maat.
U zei?Maar ook begrijpen dat bepaalde bewegingen met ouder worden gewoon niet meer gaan lukken.
Awel die kerel doet niet anders dan zorgen dat hij zijn split kan doen. Het is zijn handelsmerk.U zei?
Ik zou ook een nieuwe heup nodig hebben als ik een split doe.Awel die kerel doet niet anders dan zorgen dat hij zijn split kan doen. Het is zijn handelsmerk.
Heeft volgens wel een nieuwe heup gekregen als ik mij niet vergis, maar dat zou geen invloed hebben op zijn split.
Of het nog altijd zo gemakkelijk gaat als vroeger, heb ik geen idee van.
Ik wist niet dat je in een combi woonde.Een zekere Kortrijkzaan met een ronde bril toen die tegen m'n voordeur stond te luchtgitaren.
De vrouw des huizes is gaan lopen denk ik, want de dressing is 3/4 leeg
Die badkamer is gigantisch en dan zetten ze die wc dat er niemand kan schijten als er ene aan het douchen is.
En ook nul privacy in den hof.
Way overpriced dat kot!
![]()

Ik kan u een caravan in Limburg aanbieden is een beetje hetzelfde.Ik zou graag es een eenzaam weekske willen. Ik heb vaak het gevoel dat ik geleefd wordt. Door familie, vrienden, collega's...
Zo es 2 weken met een tentje maar de alpen met de mtb. En niemand dabei!
Wanneer is onze eerstvolgende meetup? Daarna een frietje steken en speciaal biertje binnenkappen?Ze bewaren om er op een dag mee te gooien naar Niels Destadsbader
In augustus? In oost of west-vlaanderen zodat ik mijn eerste julientje ooit in mijn bakkes kan rammen. Vervolgens alles doorspoelen met een duveltje of 5 om vervolgens naar een optreden te gaan van Niels Destadsbader om er schoenen tegenaan te gooienWanneer is onze eerstvolgende meetup? Daarna een frietje steken en speciaal biertje binnenkappen?

Was dat niet een beetje vreemd dat jij er bij was en ook nog de papa van het pasgeboren kindje?Idem. Foto van de dochter op de weegschaal, en waar ze bij mijn vrouw lag. En dan nog een foto van ons drie, genomen door een van de aanwezige verpleegsters. En een zeer fier pronkende papa met de dochter in zijn handen.
Je schrijft lange hamburger verkeerd

Nee nee lange hamburger is de enige juiste benaming wat andere een frikandel of curryworst noemen.Ik zal mijn lange hamburger eens in uw nek leggen!
![]()
![]()
Bekijk bijlage 30477Nee nee lange hamburger is de enige juiste benaming wat andere een frikandel of curryworst noemen.
Lange hamburger is niet een synoniem voor verlept TV worstje

Witte sokken heeft hij niet meer. Wel nog in de aanbieding: djellaba en/of bruine pet
Kan je nog een fotootje posten van zijn witte sokken, waarbij hij zijn voeten op den bureau smijt? We hebben het nodig...