Het grote slowchat topic

Deze was om te bekuipen, volgende 3 zijn voor drainage en ne nieuwe betonvloer erop:
  • Naam bedrijf vergeten: 35k, kerel is 10min binnen geweest, niks bekeken, beseft niet dat wij al een pompput hebben, en gooit er iets naar.
  • Murprotec: 95k :laugh:. OK, de deze gaat wel ook de muren erbij nemen, maar dan nog... . Walgelijk irritante kerel ook. Kerel is hier wel (irritant) lang geweest, maar heeft eigenlijk niks bekeken, en constant commentaar liggen geven dat er speelgoed van de dochter in de living en keuken lig ("ja ik snap dat dus niet dat mensen zo leven hé"). En we moeten zelf alle prep (meerdere sokkels afbreken bvb), support (bvb betonwagen boeken), en opkuis voorzien.
  • Batit protect: ~19k. Joviale Waal die in detail alles opgemeten heeft, en een praktische oplossing voorstelt (geen sokkels uitbreken, beperkte hoogte van de muur meenemen). Alle prep en opkuis doen ze ook.
Eens nadenken over die laatste, blijft ne klets geld natuurlijk. En ik weet niet of de komende zomers even erg gaan zijn, of dat het probleem zelfs maar terug komt.
De kelder schoonlikken werd duidelijk nogal letterlijk genomen.

What the hell is dat met dat hawk tuah meisje die momenteel al mijn socials overspoelt?
Legendarisch stukje internet. :rofl:

“you gotta give him that hawk tuah and spit on that thang, you know what I mean!”

Iedereen is in de ban van dat meisje :P

Immense plakkerige warmte hier. De hele tijd bewolkt maar van het minste ik doe ben ik aan het zweten.

Een beetje ruiten kuisen en het zweet loopt van mij. Tijd voor een verfrissend buitje dat tot september duurt.

Volgens het KMI is het hier bewolkt tot 18u maar ik heb hier toch blauwe lucht en stralende zon hoor. Kunnen die mannen nu zelfs geen goed weer meer deftig voorspellen?
Typisch ambtenaren.

Hebben ze afgeschaft. De enige reden waarom ik ooit ambtenaar geworden ben. Nuja, 20 jaar extra pintelieren in mijn voortuin dan maar...
Burn-out is het nieuwe medisch pensioen. Was ook wel een goudmijntje hé, dat medisch pensioen, zo op uw 40ste met 1200 € 1,2 K moeten rondkomen.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan