Het grote slowchat topic

Nee dat lukt nog net. Maar waarom zeg je zoiets eigenlijk? En het denigrerende toontje hoeft echt niet, we zitten hier niet in P&A hè
Waarom hou jij je twee posts op rij van de domme om moeilijk te doen, dat lijkt me evengoed gewoon ongewenst gedrag? Zeker dan de gebeten hond spelen wanneer ik hetzelfde doe...de speelplaats is er niets tegen.

Een typetje spelen of het zijn: een praktijkvoorbeeld.

Dat doet er mij aan denken dat ik mijn nieuwe vlam nog niet in legging heb gezien en ze mijn flanellen pyjamabroek met karookes nog wel schoon vond. Ze heeft ook een airfryer. Eens vragen of ze leggings draagt.

Vrouwelijke collega die blijkbaar verliefd is op me en dat ik iets te laat door had. Ik zag ze gewoon als maat omdat we ook wel dezelfde humor enzo hebben.

De laatste dagen kwam het echter wel heel duidelijk dat het zo was en juist een gesprek gehad ermee dat het niks zal worden tussen ons. Hopelijk kunnen we gewoon nog even goed overeen komen en is het niet van die awkward shit.
Irritant wijf die hiernaast woont. Hele dagen janken en zagen op haar vent, haar kinderen en maar blijven doordrammen. Dat zal hier weer voor heel de zomer zijn dat ik dat zagewijf haar piepstem zal horen.

Ik begin familiedramas te begrijpen. Steek me daarmee samen en ik kom dezelfde dag nog in de krant. Nu, haar vent heeft ze al eens uit de auto gegooid, ik snap hem volledig. Alleen had ik wat verder gereden dan 10 km van huis.
Deze posts zijn goud en ik kan maar geen grappige reactie vinden.

Ik bedoel iemand die kan lachen met rechten zijn humor is toch instant date materiaal. Hij gaat er zo nooit nog één vinden.

En het woord irritant en wijf in 1 zin bij rechten wilt meestal zeggen: zij-die-niet-bij-naam-genoemd-mag-worden met een voorliefde voor leggings, airfryers, Mechelse herders en @Wannez

En het woord irritant en wijf in 1 zin bij rechten wilt meestal zeggen: zij-die-niet-bij-naam-genoemd-mag-worden met een voorliefde voor leggings, airfryers, Mechelse herders en @Wannez
Tgoh, als andere members irritant wijf genoemd worden lijkt dat mij eerder iets voor de report knop. Of het moet toch duidelijk "in een grappige bedoelde context" gebeuren. En dan nog.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan