Het grote slowchat topic

Waarom hou jij je twee posts op rij van de domme om moeilijk te doen, dat lijkt me evengoed gewoon ongewenst gedrag? Zeker dan de gebeten hond spelen wanneer ik hetzelfde doe...de speelplaats is er niets tegen.

Een typetje spelen of het zijn: een praktijkvoorbeeld.
Het is wel veelzeggend dat je rond de vraag blijft fietsen ipv erop te antwoorden. Zoals ik het begrepen heb vind je dat mensen die een andere mening/ingesteldheid hebben ofwel trollen zijn (typetje spelen) ofwel eendimensionale lege dozen zijn (typetje zijn).

Tgoh, als andere members irritant wijf genoemd worden lijkt dat mij eerder iets voor de report knop. Of het moet toch duidelijk "in een grappige bedoelde context" gebeuren. En dan nog.
Ik ga er toch echt vanuit dat mijn reactie een poging tot humor is (of ze geslaagd is laat ik in het midden) en zeker geen persoonlijke aanval is op iemand.

Nog iets dat je wss nooit meemaakt. Ik vertelde het aan mijn vrouw en toonde haar Facebook. Haar reactie: "ben jij toch een ezel, ze is 10 jaar jonger, knap, geen kinderen."

Maar al geleerd dat je dat ik dan best niet mee ga in dat enthousiasme. Na 25 jaar ervaring begin ik het allemaal door te hebben. Aan mijn 60ste schrijf ik een boek hoe je als jonge man niet in de val trapt.
Die van mij is al 8 jaar jonger. Ze is vorige week wel 30 geworden, en toen ik zei dat ik dus best voor een nieuw model ga kijken kneep ze in mijn tepels.
Ik ga dat boek dus nodig hebben.

Die van mij is al 8 jaar jonger. Ze is vorige week wel 30 geworden, en toen ik zei dat ik dus best voor een nieuw model ga kijken kneep ze in mijn tepels.
Ik ga dat boek dus nodig hebben.
Eerst nog wat werken aan mezelf voor ik het uitbreng. Ze was gisteren aan het zagen en ik zei: "je beseft toch dat je makkelijk in te ruilen bent?"

Best dat ze tegen een duw kan, want bij velen zou het 3 dagen geen klank zijn of net teveel klank.

Eerst nog wat werken aan mezelf voor ik het uitbreng. Ze was gisteren aan het zagen en ik zei: "je beseft toch dat je makkelijk in te ruilen bent?"

Best dat ze tegen een duw kan, want bij velen zou het 3 dagen geen klank zijn of net teveel klank.
Dat is ook weer iets dat ik nooit hoor. :cool:

welke val? je vrouw moedigt je aan haar en de kinderen te verlaten voor een 10 jaar jonger, knapper ding.
en na de scheiding kan die nieuwe ook niet meer zeggen dat ze je voor je geld wilt.

I see this as an absolute win.
Oh sweet summer child. Er is altijd een val.
Daarom dus het boek.

Het is wel veelzeggend dat je rond de vraag blijft fietsen ipv erop te antwoorden. Zoals ik het begrepen heb vind je dat mensen die een andere mening/ingesteldheid hebben ofwel trollen zijn (typetje spelen) ofwel eendimensionale lege dozen zijn (typetje zijn).
Goh ik heb gewoon geen zin in zo'n gespeeld "wat bedoel je ik snap het nie" kinderachtig gezever.

Had je direct gewoon gezegd wat je wou zeggen had ik je meteen geantwoord dat je wat minder veronderstellingen moet maken.

Kijk:
Ze zit nu op beyondgaming.nl
Zou je hem niet eens vragen wat hij net bedoelt? Want dat is dus hetzelfde, een toespeling op het feit dat Myllana altijd in een of ander tiener-hollands postte. Zou dat een typetje geweest zijn of zou ze echt zo zijn?

Maarja veelzeggend en zo hé, toch als je in je hoofd al een heel verhaal maakt.

Laat VTM het niet horen of we hebben binnenkort weer een nieuw programma; "Bevallen met Sergio" waarin Sergio de bevalling van vijf vrouwelijke BV's meemaakt en nadien een lekker 'hrehje maakt met de placenta.
We hebben al één deelnemer...

Eeeeeeeeej @Cattadelic en @Sylverscythe, gaat ulle bitchfight eens ergens anders uitvechten!!!!

Hier is enkel plaats voor domme opmerkingen. Allow me to demonstrate:
Kan niet waar zijn. Twee westvlamingen die ruzie maken, en dan zo ne propere AN zin? Neeneeneeneenee, West Vlamingen horen enkel met Guy ruzie te maken:

Dat klopt maar deels; kwijt maar niet aan Mulan 🤓
Oh!!!!!!!!
Ik kan eindelijk mijn keuze in de poll van "Nee, en nog nooit een partner gehad" veranderen naar "Ja, iemand van het andere geslacht". 😊 🥰 ❤️

in de categorie "minder schattig" :

Middelste zoon heeft blijkbaar moeite met de verleden tijd van sterke werkwoorden:

Wie vraagde dat
Ik zwemde
Hij loopte

Dat gaat er blijkbaar gewoon niet in. Ik word er horendol van ... en iedere keer maar corrigeren en twee zinnen later, hup, weer van dat.

Het zal er wel een keer ingaan maar bij deze ook alle respect voor mensen die Nederlands leren en dat onder de knie moeten krijgen. :)

Doet me denken aan m'n vrouw haar grootmoeder enkele jaren geleden..

Aah, Valeir. Das lang geleden dat ik u gezogen heb"

Gezogen = gezien

Ik had deze namiddag dezelfde gedachte na het lezen van de laatste pagina's van het sekswerkers topic. Vermoedelijk heeft ze zo een befcafé gevonden en komt ze nooit meer terug. denk ik.
Zie het al helemaal voor me. Een tent wat de naam heeft in de zin van 'The LikStation' of 'Befcafé' waar je als vrouwzijnde binnenstapt en dan uit een menu kan kiezen hoeveel mannen/vrouwen de klus mogen klaren en in welke positie etc. Muziek/lichtkeuze mag uiteraard niet ontbreken.
Heftig man.🥹
Klopt, ik was van dienst gisteren in het befcafé (ze heeft voor mij geopteerd na het doornemen van de menu) en kan je bevestigen dat het goed met haar gaat. Ik moest je de groetjes doen :hug:

Die is vertrokken omwille van anti-Palestijnse posts in het Hamas vs Israel topic indertijd na de inval in oktober. Allé, die indruk had ik toch.
Dat weet je echt niet, maar je gebruikt het wel om een idee van jou kracht bij te zetten. Niet nodig, vind ik.

Dat weet je echt niet, maar je gebruikt het wel om een idee van jou kracht bij te zetten. Niet nodig, vind ik.
Euh, er staat letterlijk in mijn post “dat idee had ik toch”, niet “dit is de absolute waarheid”. En geen idee waar ik dan juist “kracht bij wil zetten” of wat voor punt je hiermee wil maken? Meer dan “misschien was het daarom” is die post niet 🤷‍♂️

Eeeeeeeeej @Cattadelic en @Sylverscythe, gaat ulle bitchfight eens ergens anders uitvechten!!!!

Hier is enkel plaats voor domme opmerkingen. Allow me to demonstrate:

Kan niet waar zijn. Twee westvlamingen die ruzie maken, en dan zo ne propere AN zin? Neeneeneeneenee, West Vlamingen horen enkel met Guy ruzie te maken:

Oh!!!!!!!!
"Je beseft oglik daj gemakkelik in te wisseln zid?"
"nieuweird je moet je mulle oedn"

Da laatste was er niet bij maar altijd tof om te zeggen, gemiste kans voor haar.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan