Slyke
Well-known member
Ik zag het al een paar keer passeren, maar wat is DnD precies?Enige interesse momenteel zijn gaming en DnD
Als ik er op google, is mijn beste zet dat het een soort van rollenspel is?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag het al een paar keer passeren, maar wat is DnD precies?Enige interesse momenteel zijn gaming en DnD
Nee, jij zorgt voor de tweeling, ik voor de sfeer en gezelligheid.Deal! Zorg jij voor de ginger tweeling dan?
Waar moet ik zo'n tweeling vinden, jong?Nee, jij zorgt voor de tweeling, ik voor de sfeer en gezelligheid.
Redhead Days FestivalWaar moet ik zo'n tweeling vinden, jong?
Tegen dat ik die gevonden heb, zijn we alletwee al Bingo aan het spelen in het rusthuis.
Jamaar je vergeet weer het belangrijkste hé: Waren het gingers?Over tweelingen gesproken:
Ik moest vandaag mijn neefje van 5 gaan ophalen op school.
Ik zie er daar zo twee staan waarvan ik vermoed dat ze een tweeling zijn.
Ik: 'Ah, jullie zijn waarschijnlijk een tweeling, zekers?'
Zij: 'En waarom misschien?'
Ik: 'Wel, jullie mama heeft jullie alletwee hetzelfde kostuumpje aangedaan'
Weet je wat ze zeiden?
Geef maar rap eens uwen pas en rijbewijs...
Hahaha, nee... Ze hadden wel een snor, dus ik had het moeten weten...Jamaar je vergeet weer het belangrijkste hé: Waren het gingers?
Misschien best dat het niet in het sociale zoekertjestopic staat, want daar zit te veel volk op en dan nemen ze ons niet serieus.Dat gezegd zijnde @Slyke, ik weet dat dit eigenlijk in het sociale zoekertjestopic moet, maar wat denk je van een weekendje Tilburg? Ik stel voor 23 tot 25 augustus?

, deal! 
Nieuwe flexijob?Vandaag een envelop in m’n brievenbus gevonden met geld en een briefje “bedankt voor de fijne momenten.. X”, zonder een naam.
Voelt beetje vies, maar tegelijk ook wel lekker.![]()
Flexi is in deze wellicht niet de meest gegeerde kwaliteit.Nieuwe flexijob?
Ik weet niet hoe wanhopig ze was he.Flexi is in deze wellicht niet de meest gegeerde kwaliteit.
Aanname dat het een vrouw wasIk weet niet hoe wanhopig ze was he.

Ja.Aanname dat het een vrouw was![]()
En wat is je marktwaarde?Vandaag een envelop in m’n brievenbus gevonden met geld en een briefje “bedankt voor de fijne momenten.. X”, zonder een naam.
Voelt beetje vies, maar tegelijk ook wel lekker.![]()
Alsof ik ooit tot ginder geraak?Ah die envelop was niet van jou?

You are not wrong.gifAlsof ik ooit tot ginder geraak?![]()
@Squidward wou toch een nieuwe pennenvriend.Ah die envelop was niet van jou?