Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar - nu ik erover denk - samen afspreken op de meer gewaagde feestjes zou misschien nog wel een optie kunnen zijn
Al denk ik niet dat er hier veel animo zal zijn voor zoiets.
Dis als 2de date is het wel ok ?
![]()

@kay-gell IS TERUG !!!!!Hola, touche!
Wtf van de dag: toiletten op het werk allemaal bezet en het was een dringende boodschap dus geen probleem - snel de trap nemen naar een andere verdieping om daar te gaan.
Nu zijn er op het werk sommige verdiepingen leeg en 'gesloten' (geen verwarming meer) sinds vorige winter om energie te besparen.
Trek ik daar een hokje open en word ik verwelkomd door een scène uit een horrorfilm.
De wc, muren en alles er rond waren ondergescheten, misschien al maanden geleden.
En dan zat het kotje ook vol vliegen - overal!
Echt biblical fucking messed up-ness![]()

Gij hebt al 5G in uw abonnement ofwa? Chansard!Net prik gekregen en blokske bij qua ontvangst op gsm
FTFYGij hebt al 5G in uw bloed ofwa? Chansard!
In november is er de Kinky Barbie Party in een kasteel in de diepe Ardennen...
Zo kondigen ze het aan:
Discover a world of glamour and seduction on Saturday, Nov. 25, 2023 during our enchanting Kinky Barbie Masked Ball at the magnificent Castle Domain. Indulge in an evening of stylish extravagance and mystery, where we explore the boundaries of fun with a touch of naughtiness. Don’t miss this unique event, where we combine the finesse of a luxurious castle with the tantalizing theme of Kinky Barbie. Get ready for an unforgettable night full of surprises and dance the stars off the sky in true masked celebration.
DRESS CODE LADIES
Arrive in cocktail dress, gala dress or equivalent, mask, high heels – possibly lingerie later,
Since anonymity and discretion are an important aspect, wearing a Venetian handmade eye mask carries.
With this Kinky Barbie edition, any latex and/or leather attributes are allowed as long as it looks stylish.
DRESS CODE MEN
Gentlemen are expected to arrive in black tuxedo or black suit with bow tie or tie (mandatory) and white shirt. Venetian handmade eye mask and custom black shoes (sneakers or athletic shoes not allowed). We also invite gentlemen to embellish their outfits with an extra touch to match the theme of the evening.
Exception for this Kinky Barbie edition.
Men may also wear a white or rose suit if necessary.
A rose shirt is also allowed. as long as everything comes across with style and taste.
Waar zitten de mannen die een roze hemd durven dragen?![]()
HA !Ik snap het probleem ook niet zo, ik heb ook gewoon een roos hemd in mijn kast hangen (en regelmatig aan, want ik pak meestal gewoon random het eerste wat ik vast heb).
Moet je wel over die muur geraken natuurlijk want jij verdient te veel om zomaar te laten gaan!Toch voor wie blank en blond is, de rest moet maar in Wallonië gaan wonen of zo? (gelukkig is dat hier maar een kilometer verder)
Naar BG normen is mijn nettoloon maar triestig. En 1 km verhuizen hoeft niet te betekenen dat ik van job moet veranderen?Moet je wel over die muur geraken natuurlijk want jij verdient te veel om zomaar te laten gaan!
't Is alles of niets, niet half verhuizen he makker!Naar BG normen is mijn nettoloon maar triestig. En 1 km verhuizen hoeft niet te betekenen dat ik van job moet veranderen?
Mijn Frans haalt met moeite basisniveau't Is alles of niets, niet half verhuizen he makker!

Dat wordt dan haar kleuren.Mijn Frans haalt met moeite basisniveau![]()

Geen slecht gedacht, gecombineerd met blauwe contactlenzen. Dan kan ik eindelijk die blonde Vikinggod worden.Dat wordt dan haar kleuren.![]()
omdat ze niet bestaan?Er is sinds gisterenmiddag een test bezig voor een nieuw type advertentie. Het was zeker niet de bedoeling dat niet-opted-in leden hier hinder van zouden mogen ondervinden, dit zou vanaf nu (definitief) verholpen moeten zijn. Onze excuses zijn onmetelijk!
Omdat er nog geen hardware bestaat die de omvang ervan in menselijk begrijpelijke termen kan omzetten.omdat ze niet bestaan?
Omdat er nog geen hardware bestaat die de omvang ervan in menselijk begrijpelijke termen kan omzetten.
Omvang = 2Zie, zelfs de eenheid om het te beschrijven bestaat nog niets eens :mindblown:Omvang = 2