Het grote slowchat topic

Vandaag een envelop in m’n brievenbus gevonden met geld en een briefje “bedankt voor de fijne momenten.. X”, zonder een naam.

Voelt beetje vies, maar tegelijk ook wel lekker. :unsure:
HBN+Weekly+Jan+9+Congratulations.gif

"Als je job je hobby is, werk je nooit een dag"

Morgen naar de musical met de vierdejaars, is duct tape een optie of neem ik liever een ouderwetse ball-gag? Duct tape misschien goedkoper, tis voor zes welbepaalde leerlingen.

Morgen naar de musical met de vierdejaars, is duct tape een optie of neem ik liever een ouderwetse ball-gag? Duct tape misschien goedkoper, tis voor zes welbepaalde leerlingen.
Met de trein ? If so zorgen dat ze de halte missen en in BXL eindigen. Met wat geluk zijt ge er permanent van af.

Anders is valium in combinatie met duct tape en misschien duimschroeven een betere optie ?

Met de trein ? If so zorgen dat ze de halte missen en in BXL eindigen. Met wat geluk zijt ge er permanent van af.

Anders is valium in combinatie met duct tape en misschien duimschroeven een betere optie ?
Nee, bus. Kan ze wel hun tas achterin de opslag laten zetten en dan het luik dichtdoen. Ik heb weliswaar Xanax maar die hou ik liever zelf. Heb ook Zolpidem maar te veel misdaad programma’s in Frankrijk waar duidelijk werd dat de dosis een tikkie riskant is.

Bij mij is het eerder privacy aangezien ik hier wel 's zaken deel waarvan ik toch liever niet heb dat pakweg collega's of familie dat te weten. Dat is net de meerwaarde van dit forum. Je kan vragen stellen / meningen ventileren die je anders niet zomaar met een grote groep zou delen.

Nu, ik sluit ook niet uit dat ik 's deelneem aan sociale activiteit of er zelf eentje organiseer... Moest er dus interesse zijn om iets te organiseren in mijn interesseveld dan wil ik daar wel 's over nadenken :)
Tis ook een manier om te zeggen dat ge een BG orgie wel ziet zitten.

Ik dacht bij die post eerder aan een tentoonstelling zoals bvb. Kunstuur...

OMG :)

Een orgie ten huize More met de BG commmunity zal niet snel plaatsvinden :)

Maar - nu ik erover denk - samen afspreken op de meer gewaagde feestjes zou misschien nog wel een optie kunnen zijn :)

Al denk ik niet dat er hier veel animo zal zijn voor zoiets.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan