Als ik die foto's bekijk kan ik enkel concluderen: Ze kennen hun publiek!!
Veel parasols en ander zon-bescherming-spul.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik die foto's bekijk kan ik enkel concluderen: Ze kennen hun publiek!!
Vandaag een envelop in m’n brievenbus gevonden met geld en een briefje “bedankt voor de fijne momenten.. X”, zonder een naam.
Voelt beetje vies, maar tegelijk ook wel lekker.![]()
Ik ken @Wannez niet van enige fijne momenten, daardoor stuur ik hem ook geen van mijn zuurverdiende centen.@Squidward wou toch een nieuwe pennenvriend.
Ik ken @Wannez niet van enige fijne momenten, daardoor stuur ik hem ook geen van mijn zuurverdiende centen.
![]()
Ik ben op dat vlak nog meer bankroet.Ge gaat wss wel in natura kunnen betalen![]()
Met de trein ? If so zorgen dat ze de halte missen en in BXL eindigen. Met wat geluk zijt ge er permanent van af.Morgen naar de musical met de vierdejaars, is duct tape een optie of neem ik liever een ouderwetse ball-gag? Duct tape misschien goedkoper, tis voor zes welbepaalde leerlingen.
Het slowchatgepeupel was wel aan het klappen he!Ik dacht dat we het hier over echte frieten hadden.
Nee, bus. Kan ze wel hun tas achterin de opslag laten zetten en dan het luik dichtdoen. Ik heb weliswaar Xanax maar die hou ik liever zelf. Heb ook Zolpidem maar te veel misdaad programma’s in Frankrijk waar duidelijk werd dat de dosis een tikkie riskant is.Met de trein ? If so zorgen dat ze de halte missen en in BXL eindigen. Met wat geluk zijt ge er permanent van af.
Anders is valium in combinatie met duct tape en misschien duimschroeven een betere optie ?
Tis ook een manier om te zeggen dat ge een BG orgie wel ziet zitten.Bij mij is het eerder privacy aangezien ik hier wel 's zaken deel waarvan ik toch liever niet heb dat pakweg collega's of familie dat te weten. Dat is net de meerwaarde van dit forum. Je kan vragen stellen / meningen ventileren die je anders niet zomaar met een grote groep zou delen.
Nu, ik sluit ook niet uit dat ik 's deelneem aan sociale activiteit of er zelf eentje organiseer... Moest er dus interesse zijn om iets te organiseren in mijn interesseveld dan wil ik daar wel 's over nadenken![]()
Opeens heel het forum dat wil komen.Tis ook een manier om te zeggen dat ge een BG orgie wel ziet zitten.

FtfyAl denk ik niet dat er hier veel animo zal zijn voor zoiets bij de vrouwelijke partners van de BG'ers.
Artistiek naakte moderne “dans”?Ik dacht bij die post eerder aan een tentoonstelling zoals bvb. Kunstuur...